Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, bij mij is het voorlopig 'de hele dag muziek luisteren' .. *zit nu met discman op zijn werk*
![]() En ik ga weer regelmatig naar Taekwondo. Lekker trainen en fysieke pijn lijden (heb ik tenminste een aantoonbare reden me kut te voelen) [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img] Tsja, en mensen opzoeken moet / ga ik ook nog doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Chocola? Jaaaaaa, chocomousse!!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
dit meisje vraagt niet om hoe jullie je voelen maar om tips k heb zo ook me verhaal die hou ik even voor me maar iniedergeval!
leuke film kijken! een schilderij maken! zoek iets wat jij boeiend vind om je mee bezig te gaan houden al is het breien als het jou maar bezig houdt. Tja en het is soms een beetje moeilijk maar laat het komen zoals het komt!
|
![]() |
Bij mij helpt nix als ik me kut voel. Zoals nu..
Ik kan er over praten, of er juist niet over praten, uitgaan, andere leuke dingen doen.. Bladiebla! En toch blijf ik er de hele tijd aan denken, blijf ik me rot voelen enz.. Ik moet het, denk ik, dus echt van de tijd hebben! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dan moet je het zeker van tijd hebben, ik was ook zeker een half jaar bezig toen het na vier jaar uit ging........ Maar goed succes... Oh ja en voor mij was sporten toen wel een goede afleider .... maar goed dat verschilt ook per persoon maar dan was is echt effe alles kwijt ookal duurde het niet lang... Ciao
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar de Donald Duck helpt bij mij altijd nog het beste! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #121 Verwijderd | 500 | 05-06-2012 20:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik hem loslaten nu het over is niem | 14 | 12-10-2005 11:25 | |
Liefde & Relatie |
ik vind het niet erg dat hij mee is, maar ik vind het erg dat zij erbij moest zijn pyres74 | 47 | 27-09-2003 22:39 | |
Psychologie |
Te dik te dun, snoepen en dan overgeven of niks eten... SLecht !!!!!!!!!! helpy | 20 | 01-08-2003 08:00 | |
Liefde & Relatie |
schuldig voelen over bepaalde dromen Verwijderd | 16 | 07-02-2003 11:13 | |
Psychologie |
dit snap ik niet... emporio | 13 | 09-03-2002 15:03 |