Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
morgen bij dunnet tussen 5 en 6 uur 's avonds, toshiba sattelite pro 6000, pentium 3 1066 mhz, 256mb, dvdrom, 15'' XGA scherm, 2.4KG (!), 1599 excl btw dacht ik.. supergoedkoop dus, en het is een toshiba laptop (ik zit nu zelf ook te werken met een toshiba sattelite pro 6000, echt een stevig ding ook, en maar 2.4 kilogram, andere laptops in die prijsklasse zijn minstens 3 tot 3.4 kg)
stond gisteren in de volkskrant, dunnet is trouwens in a'dam (www.dunnet.nl) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar die Sattelite laptops zijn erg vet. Er zijn ook wel met 32 of 64mb grafisch geheugen, zag ik net. Alleen die zijn net iéts meer dan 2268.90 Euro ![]() Nou ja, thnx iig. Iemand nog?
||
Citaat:
![]() -de postbode-
||
Citaat:
![]() Maar er zijn wel een aantal leuke dingetjes, van dell en toshiba. Volgende week maar ff field-research plegen, m.a.w. nog ff in de winkel kijken ![]()
||
Citaat:
![]() a. we hebben een speciaal forum voor vraag&aanbod b. hoe kom je er aan dan? c. vast niet legaal -de postbode-
||
Citaat:
![]() Nou.. ik gebruik 'm voor wat grafisch werk, beetje Illustrator, photoshop en coreldraw. Muziek afspelen, en ev. zelf maken. Natuurlijk internetten en IRC'en ![]() Eventueel af en toe wat gamen, maar ik heb mijn desktop pc (deze dus) ook nog.
||
Citaat:
386sx 16Mhz 2mb intern 40mb harddisk (3.5" formaat!) 2 ISA sloten Monochrome LCD, oranje, 640x480 VGA Geen accu, heel groot, heel stevig, heel zwaar, ding doet het altijd KWIJL! ![]() ![]() |
![]() |
|
In tegenstelling wat ik hierboven heb neergezet ben ik eigenlijk absoluut geen freak van laptops die groot, dik en zwaar zijn, met die 5000 gulden zou ik wat anders kopen, of ik het met dat bedrag red is nog maar de vraag..
![]() ![]() ![]() Sony Vaio PCG-C1MWP1 Eerst wat plaatjes: ![]() ![]() ![]() Specs: (meest luxe model) Crusoe processor TM5800 867 MHz 8.9" inch TFT UWSXGA breedbeeld (1280x600) 384mb ram 30 GB hdd DVD / floppy extern Infrarood / Bluetooth USB FireWire IEEE 1394 Memorystick slot 1x PCMCIA Ingebouwde digitale camera / webcam 640x480 Vergis je niet, maar een TFT schermpje van 8.9" is verdomd scherp! Een vriend van me heeft deze: ![]() Hij is net iets kleiner dan een videoband (dichtgeklapt), het is een Pentium 166@200Mhz, 64mb ram, 2.1Gb harddisk (uitbreidbaar tot 30Gb), heeft een 7.1" TFT schermpje met een resolutie van 800x480. Verder 2x PCMCIA en infrarood, het geheel draait onder Windows 2000 Professional. Ik heb zelf een Compaq Armada M300 met 11.1" TFT, 800x600, 6gb hdd, PIII 500. Het geheel is heerlijk dun, dus een dvd en diskettedrive sluit ik aan op mijn PCMCIA poort of USB poort. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Opmerking: Zo'n leuke kleine Vaio is toch 3000 euro! |
![]() |
||
Citaat:
Iig, thnx voor je replies ;>
||
Citaat:
CPU speed? Hoeveelh. RAM? GPU? HD? LAN? etc etc |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen voor hetzelde geld (minder zelfs) koop ik een 2 keer zo snelle pentium of ADM laptop. Dan is er nog de PowerBook, alleen die kan ik niet betalen.. ![]() Dus das een beetje klote ![]()
|
Acer TravelMate 427
Technical specifications Processor & kernlogica Intel® Pentium® 4 processor 2,5Ghz 512KB ingebouwde L2-cache Intel 845MP-chipset 400MHz processorsysteembus Geheugen 512 MB DDR SDRAM uitbreidbaar tot 1024 MB (dual soDIMM-sockets) Vaste schijfstation 40gb Ultra ATA/100 HDD (uitneembaar) Opslag DVD-ROM/CD-RW 8x/8x/8x/24x combostation Beeldscherm & Graphics XGA TXT-scherm van 15,0" met een resolutie van 1024x768 en 16,7 miljoen kleuren; externe resolutie van maximaal 2048x1536 en 16,7 miljoen kleuren (422LC/427LC) ATi® Radeon® 7500 met 32 MB DDR VRAM 4X AGP graphics DualView™ voor gelijktijdig gebruik van externe monitor en LCD-scherm MPEG-2/DVD hardwarematig afspelen Multimedia SoundBlaster-Pro- en MS- DirectSoundTM-compatibel Audiosysteem met twee luidsprekers Ingebouwde microfoon Audio DJ-functie: ondersteuning voor afspelen van cd's terwijl systeem is uitgeschakeld Gewicht & afmetingen 327 (B) × 269 (D) × 35,9 (H) mm 2,99 kg voor modellen met LCD-scherm van 15,0" Modem & Ethernet 10/100Mbps Fast Ethernet; Wake-on-LAN-ready 56K ITU V.90/V.92 data/fax-softwaremodem; Wake-on-Ring-ready Interfaces 1x Type II PCMCIA-sleuf RJ-11-aansluiting RJ-45-aansluiting DC-in-aansluiting ECP/EPP-compatibele parallelle poort VGA-poort line-out-aansluiting microfoon (line-in)-aansluiting FIR-poort Drie USB-poorten IEEE 1394-poort S-video TV-out-poort SD/MMC-sleuf Memory Stick-sleuf Voeding ACPI 2.0-energiebeheer; ondersteuning voor Standby- en Sluimermodi 70W AC-adapter Toetsenbord & aanwijsapparaat Acer FineTouch-toetsenbord met een helling van 5°, 84/85/88 toetsen, indeling met omgekeerde "T"-cursor, 18mm toetsafstand, 2,5mm (min.) toetsbeweging Ingebouwd touchpad-aanwijsapparaat; 4-wegs navigatietoets Ingebouwd numeriek toetsenblok Internationale taalondersteuning Kwaliteits- en betrouwbaarheidstests Temperatuur- en vochtigheidstest Akoestische test Elektrostatische-ontladingstest Scharniertest Vrije-valtest Gewicht/druktests Schok- en trillingstest MTBF-test (Mean Time Between Failure – gemiddelde tijd tussen storingen) Vooraf geïnstalleerde besturingssystemen Microsoft® Windows® 2000 Professional/Microsoft® Windows® XP Professional Dual Boot Software BIOS-instelling met opstartwachtwoord Acer Launch Manager Norton Anti-Virus® Adobe Acrobat Reader NTI CD Maker™ ((voor modellen met DVD/CD-RW-combostation) PowerDVD Standaardaccessoires 1x CD-RW ("C"- modellen) Handleiding Voedingseenheid; batterij Herstel-cd http://shop.informatique.nl/ 2769.00 Iets duurder als je budget maar dan heb je ook wat ![]() overigens is er ook hetzelfde model met 256 ram 30gb hd en P4 2,0 ghz voor 2239€
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke laptop voor studie linn567 | 12 | 25-05-2017 11:33 | |