Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 18:57
Verwijderd
In welk spel zat die grote frustratie waardoor je je joystick wilde breken, je toetsenbord van het balkon wilde gooien of je gamepad tegen de muur aan slingeren?? Waarom was het zo frustrerend? En als je het nog eens speelt, is het dan simpel of zou je opnieuw je gamepad willen afkluiven??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2002, 19:06
qghp
qghp is offline
die level bij max payne dat je in zon doolhof zit en die baby blijft maar schreeuwen en dan denk je dat je er bent en dan moet je 3 uur over zon rood draad balanceren
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:14
SuperS
SuperS is offline
tony hawk 1 (zonder cheats)(zonder ervaring)

dat level op die school, om die secret tape te krijge
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:25
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Driver 2 op de psx, daar was zo level "Chase The Gunmen", daar heb ik wel zn 3 uur achter elkaar op gezeten en toen pas had ik um
Oud 31-10-2002, 21:04
Obi Wan
Obi Wan is offline
Mafia zit me op dit moment redelijk op mn zenuwen te werken

Op momenten dat je denkt dat je het BIJNA zou halen haal je het NET niet..

Maar als je echt zon spel wil hebben dan moet je eens aan Heroes of the Might and Magic beginnen...

Daar zitten potjes tussen waar je letterlijk weken over kan doen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:05
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik heb ergere gehad maar dit is enige die ik me nu herinner.

1 van de eerdere levels op Xen bij halflife... daar zit je op zo'n pleateau met van die pilaren die omhoog kunnen... zat ik daaronder aan basis van zo'n pilaar met 22 leven en al mijn saves zaten op die plek . - heeft me ook een halve dag gekost (het barste daarboven van de evil beings).
Oud 31-10-2002, 21:28
empyrian
empyrian is offline
ehh...Final Fantasy X, het gevecht tegen Guado. Dan denk je dat je hem hebt verslagen (nadat Anima dood is) maar dan beukt ie die hoop van je genadeloos de grond in =\
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 22:27
MazeMouse
MazeMouse is offline
moet je de red dragon battle van Baldur's Gate 2 eens proberen als je jezelf helemaal vollaad met Potions. (op lvl9)

(dat was voor dat ik de fake-talk en de trap-area kende)
Oud 31-10-2002, 22:40
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Chrono Trigger, het gevecht met de Twin Golems.
Ben ik een week lang zo'n 2 uur per dag mee bezig geweest, totdat ik op een gegeven moment de mazzel had dat ze alleen maar slechte spells gingen doen.
Oud 01-11-2002, 11:57
Rioto
trick style ...het laatse veld..japan boss race geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 12:24
Paperz
Paperz is offline
Gotham racing, alles boven professional...

Stomme race missie bij Mafia

En ene heleboel ouwe nes-spelletjes die gewoon te moeilijk waren... (zo maken ze ze niet meer)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 13:01
WolterB
WolterB is offline
Dust - A late of the wired west

een puzzel van een incatempel

heb er 3 maand op gepuzzeld mét walktrough

niet gelukt

ga dr binnenkort (na 4˝ jaar) maar eens aan verder.......
Oud 01-11-2002, 13:42
Verwijderd
'k heb nog steeds nachtmerries van die ene levelboss (dat duveltje uit een doosje) bij Donkey Kong 64. Opzich is de baas wel ok, maar alleen bij dat stuk van het spel werkt de camera HELEMAAL niet mee.

Na vijf keer te zijn doodgegaan door de camera heb ik de gamepad naar de andere hoek van de kamer gesmeten en ben ik een goed boek gaan lezen.
Veel ontspannender...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:38
Verwijderd
Recent frustratie: Warcraft 3, laatste Undead missie op hard; hou het 30 minuten vol tegen attacks vanaf 3 kanten... Mn best gelukte poging was die ene keer dat ik nog 15 seconden te gaan had :\
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 15:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Eeehm, de survive missies in rts vind ik het ergste. Vaak onderschat je het de eerste keer. En krijg je op het laatste een totale overmacht te verwerken die je alleen maar kunt remmen (nooit helemaal stoppen) *Zie Starcraft*
2e keer overleef je ze altijd wel.
Maar bij die ben ik dus de eerste keer GRANDIOOS op mijn bek gegaan. Dan kun je wel panish proberen te redden wat er te redden valt maar als er met 10 sec op de klok alles vernietigd is heb je toch verloren. (IK HAAT TIJDSLIMIET)
Oud 01-11-2002, 15:22
Rerisen Phoenix
Citaat:
N00dles schreef:
Recent frustratie: Warcraft 3, laatste Undead missie op hard; hou het 30 minuten vol tegen attacks vanaf 3 kanten... Mn best gelukte poging was die ene keer dat ik nog 15 seconden te gaan had :\
Die had ik na 3x vaak genoeg verkloot en ik drukte op reduce difficulty... mja, ik had erg lang geen RTS gespeeld dus was hard in het begin ook wel wat hoog gegrepen.
Oud 01-11-2002, 15:51
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Eeehm, de survive missies in rts vind ik het ergste. Vaak onderschat je het de eerste keer. En krijg je op het laatste een totale overmacht te verwerken die je alleen maar kunt remmen (nooit helemaal stoppen) *Zie Starcraft*
2e keer overleef je ze altijd wel.
Maar bij die ben ik dus de eerste keer GRANDIOOS op mijn bek gegaan. Dan kun je wel panish proberen te redden wat er te redden valt maar als er met 10 sec op de klok alles vernietigd is heb je toch verloren. (IK HAAT TIJDSLIMIET)
C&C heeft ook veel van dat soort missies, wat irritant is is als je zo'n missie hebt zonder basis, dat je met een paar units rondloopt, en geen flauw idee hebt waar je heen moet, en recht de vijandelijke basis inloopt...
Oud 01-11-2002, 19:45
knijtert!
knijtert! is offline
Blade Runner
Ik was uit mn appartement geflikkert en ik moest mn auto weer hebben geloof ik en de politie zocht mij ook ineens
Oud 01-11-2002, 20:15
PV
PV is offline
bij Mario-spelletjes, de eindbazen.. vond ze altijd eng

en C&C / Red Alert.. Red Alert nog altijd niet uitgespeeld...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 22:50
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Mafia zit me op dit moment redelijk op mn zenuwen te werken

Op momenten dat je denkt dat je het BIJNA zou halen haal je het NET niet..

Maar als je echt zon spel wil hebben dan moet je eens aan Heroes of the Might and Magic beginnen...

Daar zitten potjes tussen waar je letterlijk weken over kan doen
Wat dan van Mafia? Die race zeker? Ik heb op internet rondgekeken, en iedereen zeikt over die race..
Mja, ik ken mezelf, als ik er te lang mee bezig moet zijn dan stop ik ermee, en speel ik 't spel een paar maanden niet meer. Ik vond 't spel te mooi om dat te laten gebeuren, dus heb ik maar ff een savegame van ná de race gedownload..
Verder is 't spel vrij simpel imo
Oud 02-11-2002, 08:59
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
PV schreef:
en C&C / Red Alert.. Red Alert nog altijd niet uitgespeeld...
Welke, de Soviet of de Allied missies? De laatste Soviet missie is best wel irritant, er komen constant kruisers die je hele basis kapotknallen, daarvoor moet je al vrij snel onderzeeers of MIGs klaar hebben staan...

De enalaatste geallieerde missie heb ik pas geleden voor het eerst uitgespeeld, dat is zo'n binnenmissie, voor die heb je echt maar net genoeg tijd als je flink opschiet...
Oud 02-11-2002, 11:23
shiver inside
shiver inside is offline
Zo'n missie van Max Payne, dat je in een restaurant loopt en alles ontploft en fikt enzo.

En de laatste missie van warcraft iii was ook wel behoorlijk kut.
Oud 02-11-2002, 14:35
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik heb ergere gehad maar dit is enige die ik me nu herinner.

1 van de eerdere levels op Xen bij halflife... daar zit je op zo'n pleateau met van die pilaren die omhoog kunnen... zat ik daaronder aan basis van zo'n pilaar met 22 leven en al mijn saves zaten op die plek . - heeft me ook een halve dag gekost (het barste daarboven van de evil beings).
Xen is inderdaad HEEL irritant...ik kom maar niet langs die eh...Gorlock ofzo? dat vette beest met 4 poten en een enorm oog die kleine spinnetjes uitspuugt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 14:56
PV
PV is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef:
Welke, de Soviet of de Allied missies? De laatste Soviet missie is best wel irritant, er komen constant kruisers die je hele basis kapotknallen, daarvoor moet je al vrij snel onderzeeers of MIGs klaar hebben staan...

De enalaatste geallieerde missie heb ik pas geleden voor het eerst uitgespeeld, dat is zo'n binnenmissie, voor die heb je echt maar net genoeg tijd als je flink opschiet...
allebei niet
volgens mij zijn we een x gestrand op zo'n binnenmissie idd..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 15:03
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Een boel banen bij Stunts.

En Pinball - welke dan ook - kan ook superfrustrerend zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 09:18
Rerisen Phoenix
Citaat:
empyrian schreef:
Xen is inderdaad HEEL irritant...ik kom maar niet langs die eh...Gorlock ofzo? dat vette beest met 4 poten en een enorm oog die kleine spinnetjes uitspuugt.
Gorlock... gewoon schieten op die blob. En af en toe de crowbar pakken om die rotbeestjes te killen.

En verder constant rennen of verstandig campen.

Mja, probleem is als je een cirkel met een straal van 30 meter hebt met om de 5 meter weer zo'n stroombeest en je hebt 22 health
Oud 03-11-2002, 20:52
Kirk22
Kirk22 is offline
Lions - 49ers
Oud 04-11-2002, 14:23
Naz
Naz is offline
advanced wars advanced campain RIVALS *** MISSIE

of alle geheime items vinden bij golden suh

golden eye had ik ook echt problemen mee bij de laatste 3 missies op moeilijkste niveau
Oud 04-11-2002, 21:09
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
De missie bij GTA3 in de tweede stad waar je een granaat in door een ruit moet gooien, en daarna nog die kutauto vernietigen.

Ben ik nog mee bezig btw.
Oud 05-11-2002, 21:15
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef:
De missie bij GTA3 in de tweede stad waar je een granaat in door een ruit moet gooien, en daarna nog die kutauto vernietigen.

Ben ik nog mee bezig btw.
gewoon dat gangetje ernaast vol zetten met auto's, dan komt die gast er niet langs als ie wil vluchten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 09:55
Verwijderd
Er was op de NES (en tegenwoordig op de GBA) een spel dat heette Defender Of The Crown. Ging over de middeleeuwen, duels houden, landen veroveren, dat soort gedoe. Ik kreeg het maar niet uitgespeeld, niet omdat het zo moeilijk was, maar omdat er volgens mij geen einde aan zat. Je kon bleven spelen tot sint juttemis, je won toch nooit. Het was zo gebouwd dat je steeds werd aangevallen door je buurlanden, ook al had je de vijand al tien keer verslagen :?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 10:08
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Duckje schreef:
Er was op de NES (en tegenwoordig op de GBA) een spel dat heette Defender Of The Crown. Ging over de middeleeuwen, duels houden, landen veroveren, dat soort gedoe. Ik kreeg het maar niet uitgespeeld, niet omdat het zo moeilijk was, maar omdat er volgens mij geen einde aan zat. Je kon bleven spelen tot sint juttemis, je won toch nooit. Het was zo gebouwd dat je steeds werd aangevallen door je buurlanden, ook al had je de vijand al tien keer verslagen :?
Jah, gelukkig hadden we toen zoiets dat ze een 'Game Genie'
Dus ik heb het verschillende keren uitgespeeld
Reageren

Regels voor berichten