Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mja, ik ken mezelf, als ik er te lang mee bezig moet zijn dan stop ik ermee, en speel ik 't spel een paar maanden niet meer. Ik vond 't spel te mooi om dat te laten gebeuren, dus heb ik maar ff een savegame van ná de race gedownload.. ![]() Verder is 't spel vrij simpel imo ![]()
||
Citaat:
De enalaatste geallieerde missie heb ik pas geleden voor het eerst uitgespeeld, dat is zo'n binnenmissie, voor die heb je echt maar net genoeg tijd als je flink opschiet...
|
Zo'n missie van Max Payne, dat je in een restaurant loopt en alles ontploft en fikt enzo.
En de laatste missie van warcraft iii was ook wel behoorlijk kut.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() volgens mij zijn we een x gestrand op zo'n binnenmissie idd.. |
![]() |
||
Citaat:
En verder constant rennen of verstandig campen. Mja, probleem is als je een cirkel met een straal van 30 meter hebt met om de 5 meter weer zo'n stroombeest en je hebt 22 health
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was op de NES (en tegenwoordig op de GBA) een spel dat heette Defender Of The Crown. Ging over de middeleeuwen, duels houden, landen veroveren, dat soort gedoe. Ik kreeg het maar niet uitgespeeld, niet omdat het zo moeilijk was, maar omdat er volgens mij geen einde aan zat. Je kon bleven spelen tot sint juttemis, je won toch nooit. Het was zo gebouwd dat je steeds werd aangevallen door je buurlanden, ook al had je de vijand al tien keer verslagen :?
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik heb het verschillende keren uitgespeeld ![]()
|
![]() |
|
|