Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik word 16 januari 18, toen wilden ze de verkiezingen eerst op 15 januari gaan houden. Ik werd helemaal gek. Ben nu heel blij ![]() Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen. Ben blij dat dit forum niet representatief voor heel Nederland is (al die gekke SP-stemmers, no offence offcourse ![]()
|
tsss kan ook helemaal nie alternatief doen met mijn politieke voorkeur
![]() ![]() ![]() vorig jaar zat ik te twijfelen tussen groenlinks en sp, toen is het, kweet nei meer waarom groenlinks geworden... nou twijfel ik weer tussen die twee en zal ik me nog maar eens verdiepen in wat wie nou precies wil en dan weer kiezen tussen die twee...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sp is wel de enige partij die het 100% zeker NIET voor het geld doet... maar jij weet daar met je puberbreintje waarschijnlijk toch niets van af. ![]()
||
Citaat:
![]() mwah.. VVD lijkt me wel tof om op te stemmen maar aangezien ik er nog niet helemaal uit ben.. *stemt maar niet op de SP.. want och.. inkomensverschillen de gekste*
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als ze inderdaad in een bedreigde situatie is dan vind ik dat geen reden om niet op haar te stemmen aangezien je dan eigenlijk toegeeft aan al die fundamentalisten.
||
Citaat:
2. SP
||
![]() |
Citaat:
En ze zit dus inderdaad in een bedreigde situatie, daarom bevindt ze zich nu ook niet in Nederland. Ik vind het wel vreemd, hoe kan iemand nou het land regeren als hij of zij zich hier niet eens kan vertonen? Ik vind het natuurlijk prima dat een buitenlandse in de VVD fractie gaat zitten.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
naja ik mag nog niet stemmen, maar ik zou SP of Groenlinks stemmen, ik zou twijfelen, dus ik zou me nog moeten verdiepen in hun precieze standpunten en dan zou ik een keuze maken..
hm als het grootste deel van NL nou eens zou denken als de mensen op dit forum zou t er een stuk beter uit zien...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een saaie kou maakt nog geen stijve tepels! #877 Verwijderd | 500 | 20-02-2010 19:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2007 14:07 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC topic opgedragen aan Zeehondje Verwijderd | 500 | 29-11-2006 19:35 | |
wie gaat er winnen? WärteR | 500 | 29-11-2006 10:06 | |
Europese Grondwet II Mark Almighty | 500 | 01-06-2005 22:44 | |
Prognoses en uitslagen verkiezingen Conan the Librarian | 155 | 24-05-2002 22:29 |