Advertentie | |
|
![]() |
|
okay [UPDATE]
Wat me opviel was dat t jumpertje wat de garantie man erin had gezet niet volgens het boekje juist was, dus ik had de jumpertjes veranderd naar Master, maar toen herkende hij hem helemaal niet. het gaat om deze HD http://www.samsungelectronics.com/hdd/sp8004h.html Toen ik hem weer op oude configuratie zette, met 1 jumpertje, viel me dit op in de bios: *Hij stond geinstalleerd als Secondary IDE Slave *Primary IDE Master is Not Installed Verder had hij deze configuratie: Type: Auto Cylinders 65531 Heads 16 Sectors 63 Max capacity 33820 32 Bit transfer mode ON Ik heb nog 1 probleem, is dat om software te downloaden voor die update van de bios heb je serial numer nodig, en die staat op de doos. Die garantieman heeft mijn oude HD meegenomen in die doos, dus die heb ik niet.... Alvast bedankt.... p.s. Bij nader inzien, hoort dit bij dit Fora of beter bij Hardware?
|
|