![]() |
|
![]() |
Je kunt er vrij weinig aan doen. Na een tijdje trekt dat rode vanzelf wel weg, maar dan houd je vaak nog wel 'witte'streepjes over. Je zou bij de dermatoloog nog wel een creme kunnen krijgen (een soort van PCLH-creme net als van Biodermal) dat een gunstig effect heeft op je huid, maar erg veel helpt dit niet. Je zou t nog wel elke dag bijvoorbeeld een beetje kunnen masseren met babyolie om het weefsel een beetje soepel te houden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah ik heb er ook last van,al behoorlijk lang, vanaf de eerste al wel, maar ik heb er nooit wat aan gedaan ofzo...ik denk maar zo..gaat vanzelf wel weg...het voelt alleen wel superwazig allemaal ribbeltjes..wazig..maar goed, 't kom wel goed denk ik
(eerste klas bedoel ik, ff voor duidelijkheid) (me vriend heeft het trouwens nooit opgemerkt geloof ik??) [Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (26-01-2002).] [Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (26-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ze zelf ook/ gehad. Rond mijn borsten en op mijn boven benen. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat er allerlei zalfjes voor zijn, maar bij mij zijn ze uit zich zelf bijna helemaal weggestrokken. Ze zijn nu zo licht dat je ze bijna niet ziet! Dus miscchien gebeurt dat bij jou ook wel!
||
![]() |
Citaat:
Ik heb trouwens altijd gehoord dat het niet meer weg kan gaan, maar dat klopt volgens jullie niet??? Ragel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie baalt hier ook zo van straie/cellulitis?? another supergirl | 70 | 29-02-2004 19:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Straie Linlilalove55 | 11 | 21-08-2003 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Striae op borsten Verwijderd | 53 | 28-07-2003 12:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Paar vraagjes over straie...(ofzo) perzik | 9 | 14-03-2002 15:48 | |
Seksualiteit |
straie ragel | 3 | 26-01-2002 13:18 |