Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 13:06
ragel
ragel is offline
Hai,
Ik heb last van straie (rode lijnen op mijn borsten en benen) terwijl ik helemaal niet erg dik ben, zelfs niet erg stevig. Ik heb cup 75B, dus ook niet extreem grote borsten. Heeft iemand enig idee wat en of hier iets aan te doen is? Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben?

Ragel

[Dit bericht is aangepast door ragel (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:15
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
ragel schreef:
Hai,
Ik heb last van straie (rode lijnen op mijn borsten en benen) terwijl ik helemaal niet erg dik ben, zelfs niet erg stevig. Ik heb cup 75B, dus ook niet extreem grote borsten. Heeft iemand enig idee wat en of hier iets aan te doen is? Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben? En hoe vinden de jongens dit...?

Ragel
Ik heb gehoord dat dit ook te maken kan hebben met de groei. Je bent 17 en je groeit dus waarschijnlijk nog wel, omdat dat niet helemaal geleidelijk gebeurt, krijg je een beetje dat je huid uit zijn verband getrokken wordt, en daar hou je die rode lijntjes aan over. Dit klinkt heel dramatisch, maar ze trekken vanzelf weer weg naarmate je huid ook weer meegroeit/oprekt.

Oud 26-01-2002, 13:17
independancy wanted
independancy wanted is offline
dit had je trouwens misschien beter op lichaam & gezondheid kunnen zetten, dan krijg je misschien ook wat meer reacties
Oud 26-01-2002, 13:18
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
dit had je trouwens misschien beter op lichaam & gezondheid kunnen zetten, dan krijg je misschien ook wat meer reacties
Oud 26-01-2002, 15:55
sanne60
sanne60 is offline
Je kunt er vrij weinig aan doen. Na een tijdje trekt dat rode vanzelf wel weg, maar dan houd je vaak nog wel 'witte'streepjes over. Je zou bij de dermatoloog nog wel een creme kunnen krijgen (een soort van PCLH-creme net als van Biodermal) dat een gunstig effect heeft op je huid, maar erg veel helpt dit niet. Je zou t nog wel elke dag bijvoorbeeld een beetje kunnen masseren met babyolie om het weefsel een beetje soepel te houden.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 18:58
Verwijderd
Jah ik heb er ook last van,al behoorlijk lang, vanaf de eerste al wel, maar ik heb er nooit wat aan gedaan ofzo...ik denk maar zo..gaat vanzelf wel weg...het voelt alleen wel superwazig allemaal ribbeltjes..wazig..maar goed, 't kom wel goed denk ik

(eerste klas bedoel ik, ff voor duidelijkheid)

(me vriend heeft het trouwens nooit opgemerkt geloof ik??)

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (26-01-2002).]

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:48
moedergans
moedergans is offline
Ik heb ze zelf ook/ gehad. Rond mijn borsten en op mijn boven benen. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat er allerlei zalfjes voor zijn, maar bij mij zijn ze uit zich zelf bijna helemaal weggestrokken. Ze zijn nu zo licht dat je ze bijna niet ziet! Dus miscchien gebeurt dat bij jou ook wel!
Oud 27-01-2002, 16:20
ragel
ragel is offline
Citaat:
moedergans schreef:
Ik heb ze zelf ook/ gehad. Rond mijn borsten en op mijn boven benen. Ik heb weleens iemand horen zeggen dat er allerlei zalfjes voor zijn, maar bij mij zijn ze uit zich zelf bijna helemaal weggestrokken. Ze zijn nu zo licht dat je ze bijna niet ziet! Dus miscchien gebeurt dat bij jou ook wel!

Het is bij mij ook wel erger geweest, maar een aantal strepen zijn alleen maar veel duidelijker geworden.
Ik heb trouwens altijd gehoord dat het niet meer weg kan gaan, maar dat klopt volgens jullie niet???

Ragel
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:30
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb ze een beetje op mun kont zitten.
maar ze worden wit, dus dan zie je er niet veel meer van..
en ze gaan ook NIET! weg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:57
just.a.girl
just.a.girl is offline
ja,heb k ook gehad,mar ze zijn bij mij een heel eind weggetrokken en ziet er nu bijna nix van,goed insmeren met bodylotion en babyolie is denk k het beste.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 18:33
Butterflygirly
Butterflygirly is offline
ik heb er ook last van. vindt dat heel erg. ze beginnen nu wit te worden, ik hoop maar dat ze helemaal weggaan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 21:09
Zorkman
Zorkman is offline
just for the record,
is da nie striae?
nie om op schrijffouten ofzo te kreften, maar gewoon, ik kan maybe mis zijn, voor da'k zelf 100% zeker ben

Regels voor berichten