Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
willen deze mensen aub gwoon hun bek houden. als je dit dus doet komt er waarschijnlijk zo weinig zuurstof in je hersenen dat je een hersenbloeding krijgt!! 25 gram... dat krijg ik misschien in 5 dagen op. dan moet je ook nog es de hele dag doorblowen
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
far out dude, gvd... veel te stoned _ dronken ghe..... k moet morgen werkn half 9 op volgende week tentamen ... k denk dat k ff een jaartje tga tjillen en een winterslaap ga houden ![]()
|
Punt 1. een halve gram is genoeg !!!
Kijk je kan wel een cake maken met 25 gram erin maar als een halve gram al genoeg is waarom zou je dan meer nemen (is ook goedkoper) ik had op die ene spacecake site (heeft hier al vaker ergens op het forum gestaan en de kenners kennen 'm wel ![]() 5 / 12 = minder dan een halve gram per plak dus ik d8 een halve gram is dus genoeg. Als je een halve gram over een hele cake verdeelt en die helemaal opeet word je niet stoned of iets. Als je een halve gram over 1 plak verdeelt word je dus wel stoned. de topic titel is: SpaceCake voor jezelf Ik was echt wel aan het spacen dus de cake werkte igg goed Het scheelt ook heel erg wat voor wiet erin zit. Ik had super skunk uit de coffeeshop en dat is dus wat anders als bijv. een slechte oogst van je eigen plant. igg geloof het of niet de cake was goed en ik was knetter. trouwens ergens in de topic staat waarom zou je een cake voor jezelf bakken, maar ik was de enige die cake wilde dus daarom!
|
hey ik heb nog nooit spacekeek genomen, want hier in leiden verkopen ze het niet echt in de shop ofzo en tis hier niet echt populair volgens mij, maar is het echt zo veel trippender dan smoken met een waterpijp?
het lijkt me wel supertsjill want het smaakt tenminste goed en het hurts je longen niet...
||
Citaat:
ik vind het niet trippender dan een waterpijp (juist minder) je krijgt een soort mellow gevoel. Ik heb nu 4 keer spacecake gehad en mijn ervaring is: Je wordt niet super knetter maar gewoon chill, het gevoel werkt lang door (langer dan dat je het rookt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar ff ontopic: maar als je bijv. purple sensi in een waterpijp doet (ja, puur, duh ![]() ![]() en btw, drexz, btr make binnekort (kerstvakantie ofzow? kwee nie...) spacecake ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik d8 een paar keer dat ik door de stoel zakte enz echt vaagh maar wel echt kewl
|
Zou je ook een effectieve Space-Tosti kunnen maken?
Dat is namelijk lekker makkelijk(ja ik ben lui ![]() Want een tosti is door de boter en kaas toch wel vet genoeg voor goede opname van de THC? De smaAK likt me opzich wel redelijk apart...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...) Bloem | 255 | 21-11-2012 13:52 | |
Drugs & Alcohol |
Kenmerken van verslaving Zwimber | 12 | 17-11-2009 19:28 | |
Drugs & Alcohol |
De kans om paddo's te nemen Zeratul99 | 27 | 17-09-2005 18:21 | |
Drugs & Alcohol |
Waarom gebruik je wel / geen drugs apekop123 | 15 | 10-05-2002 19:50 | |
Drugs & Alcohol |
%Spacecake% huktie | 7 | 31-01-2002 14:10 |