Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Agoraphobic Nosebleed
lekker stevige rock mét zang. absoluut niet te soft. maar serieus: probeer Bad Religion ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Maar nomercy: Offspring achtig: travoltas (gaan dezelfde soort kant op), vandals (op label van zanger offspring), Undeclinable (neerlands punktrots ![]() Beatsteaks
||
Citaat:
Geniaal concert, vonden ze zelf het beste concert wat ze ooit gegeven hadden zeiden ze later in een geloof ik duits muziekblaadje.
||
Citaat:
agoraphobic nosebleed is vet!! severe torture ook
||
Citaat:
||
Citaat:
Greetzzzzzzzz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Topicstarter..idd..check One For The Money maar.. erg gaaf (en anders wen je dr maar even aan ![]() ![]() [edit] Trouwens, blijft je "Z" hangen? ![]() Laatst gewijzigd op 05-11-2002 om 10:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ga fietsen ofzo
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En de muziek en teksten zijn zeker niet voor kinderen, heideroosjes is een volwaardige punk/hardcoreband net als iedere andere band. Heb je hun laatste cd's wel gehoord? Bloedserieuze muziek met goede maatschappijkritische teksten. En daarnaast, ze toeren zich suf, hebben al meer dan 800 shows gedaan, zijn al 12 jaar bezig, dit heet toewijding, beste harrie.
|
dat weet ik ook wel, ik heb ze denk ik vaker gezien dan menig ander forumlid, maar heb je wel us gezien wat voor publiek er op die shows van ze afkomt... is toch veelal jonger dan 15 jaar...
heideroosjes zijn een leuk opstappunkbandje... ik ben er zelf ook mee begonnen, maar om ze nou vet serieus te nemen, nee niet echt
|
Undeclinable bekender dan de Heideroosjes?
![]() ![]() en om mn post dan nog wat nuttiger te maken: je kan de Tonies proberen....... http://www.toniesonline.com en misschien ook Frenzal Rhomb (of is dat weer anders? ![]() The Living End is misschien ook wel in de richting van wat je zoekt. en natuurlijk NOFX niet te vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
na Fifi vond ik de texten ook niet meer leuk, het leek er vaak op dat ze geschreven werden, omdat ze geschreven werden het waren echt van die texten.... ehm waar zal ik nu eens over schrijven... ow over kinderverkrachting, en dan werd er een text geschreven zonder enige diepgang beetje jammer, want ik vond het zo'n leuk bandje ook is m'n smaak binnen het genre een beetje verschoven
||
Citaat:
Na Fifi zijn ze ook meer hardcore invloeden in de sound gaan verwerken (Goed te horen op 'fast forward'). Maar ieder zijn smaak natuurlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
evolutie, beste system of a deftone, evolutie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kinders kinders, ging dit forum nou over de heideroosjes of zocht er hier iemand een alternatief voor the offspring? Tis leuk dat er iemand reageert op mijn post, maar je kan het ook overdrijven he
![]() Greeeeeeeeeeetz (nu blijft mijn e weer hange ![]()
|
![]() |
|
|