![]() |
|
![]() |
Ik heb sowieso al twee knalrode 'appelwangen' die ook nog eens extra rood kunnen worden.
Wat helpt is goed, rustig ademen, meestal atokt je adem en dan wordt je extra rood. Rustig ademen dus. Aan iets totaal anders denken helpt ook; schoenveters, wiskunde oid. Van te voren maak ik er altijd een grapje over, als ik iets voor de klas meot doen ofzow. Vandaag moest ik zelfgemaakte kleren showen, dan is het eerste wat ik doe opmerken "jaja, dat rood staat echt supergoed bij dat blauw van die jurk". Zoiets. En verder je er vooral niet te druk om maken, als mensen weten dat het je niets kan schelen dan wordt het gewoon een stukje van jezelf waar je trots op bent. (wat ik ook te horen krijg, maar denk dat dat alleen uit medelijden gezegd is ![]() Eén laatste troost; mijn moeder had vroeger precies hetzelfde en die gebruikt nu zelfs rouge! |
![]() |
|
je kunt er eigenlijk nix tegen doen, ik bloos zelf ook snel en dat is gewoon irritant.. komt omdat je rode bloedvaten zich ineens uitzetten, bij stress etc... het gekke is dat het alleen in je nek en gezicht gebeurd..
maar ja als je tminder wil laten worden moet je er voor zorgen dat je niet nerveus of gestressed gaat worden om de kleinste zaken.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
kheb er onwijs last van, iemand hoeft me maar aan te spreken of ik heb al een gigantisch rood hoofd. een leraar hoeft me maar aan te kijken of ik word alweer onwijs rood,
echt te erg. en als iemand het zegt dan word ik nog rooier =) maar meestal ken ik er wel om lachen, went ondertussen wel, zit er niet echt mee.
|
ja hebbik zelf ook regelmatig last van... kwordt alleen al rood als ik me ergens voor inspan,.. bijvoorbeeld bij het maken van een moeilijke toets. Dat vinnik eigenlijk niet erg, boeie.. maar tis wel vervelend als je op een verkeerd moment rood wordt (zoals bij een leuke jongen...)
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit begrijp ik niet echt, waarom zou je rood worden van iets wat de lerares voor de klas uitlegt? ![]() Dan moet je wel erg verlegen zijn ![]() ![]() Ik word over het algemeen niet rood, alleen bij grote lichamelijke inspanning. |
![]() |
||
Citaat:
kus druppel |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat ook altijd al heel erg gehad dat ik gewoon knal en knal rood word, gewoon om nix eigelijk, als iedereen me aankijkt bijv. of als een leraar wat tegen me zegt, of als ik een presentatie moet doen, dan hou ik het echt bijna nie meer. k vind het zelf heel vervelend maar k weet nie wat ik eraan moet doen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Snel rood worden Project S | 9 | 15-01-2013 16:25 | |
Liefde & Relatie |
Rood worden -x-Anoniem-x- | 22 | 21-12-2009 10:10 | |
Lichaam & Gezondheid |