Enquete over Discotheken in Gelderland.
Hoi,
Ik houd mijn spreekbeurt (40% voor examen !) over uitgaan in Gelderland en richt me daarbij vooral op discotheken. Ik heb hier een kleine vragenlijst samengesteld. Nou zou het erg aardig zijn als je deze zou willen terugsturen naar mij. Je kunt hem invullen gewoon als je nix te doen heb maar ook om een beetje verder op weg te helpen met mij spreekbeurt. Ik heb mijn spreekbeurt morgen al, ik ben natuurlijk veel te laat begonnen,dus stuur het zo snel mogelik trug. Je mag in de enquete ook discotheken uit Noord Brabant(Lunenburg, Schuur, Time out) invulllen! Als je de enquete trugstuurt vul het dan maar zo in:
bijv
1: genoeg/te weinig
2: Kikvorsch: superleuk, Rodenburg: niet leuk/saai
enz. Dit zijn maar voorbeelden, maar zo kun je het invullen.
Vraag 1: Wat vind jij van het aanbod van discotheken in Gelderland. Zijn er genoeg discotheken of zijn er juist te weinig?
Vraag2: Wat vind jij van de discotheken (die je bezocht hebt) ? Welke disctheek vond je leuk en welke niet?
Vraag 3: Ga je wel eens naar een discotheek? En welke discotheek bezoek je dan?
Vraag4: Welke discotheek heb je voor het laatst bezocht in Gelderland?, en wanner was dat?
Vraag5: Wat heeft jou voorkeur: een gezellige kroeg, of een discotheek?
Vraag6: Vind je de entree voor disctheken in Gelderland te duur of niet? En wat vind je van de prijs van de drank?
Bedankt voor het invullen van deze enquete (als je dat gedaan hebt) Je kunt het mailtje ook doorsturen, als je dat wilt naar andere mensen die je kent, maar die moeten dan wel in Gelderland wonen. Jez ou mij er erg mee helpen.
|