Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 20:00
Chandler
Chandler is offline
P 60

ForeCast 1st Anniversary TOM HARDING, ROSSI (resident)
15 November 2002
Aanvang: 22.00
voorverkoop 13,50 deur 16,-

In januari draaide hij in de P60 al eens voor een volle zaal, deze vanavond is hij er weer! Tom Harding is alweer 7 jaar bezig en wordt gezien als een pionier in de harddance scene. Hij is vooral bekend geworden van HQ en één van zijn absolute hoogtepunten is Dancevalley 2001 waar hij draaide voor 40.000 harddance/ Tom liefhebbers. Vandaag zal hij samen met ons het 1 jarig bestaan van ForeCast vieren! Rossi zal deze avond heerlijk opbouwen voor Tom.

De avond wordt geopend door Robyn. Hij vormde samen met Roland het afgelopen jaar het resident duo van Forecast. Let op de body painters deze avond!

Platinum met Technoboy (it), Luna, Baba and more

07 December 2002
voorverkoop 12.00 deur 16.00

Line Up: Technoboy (it) Luna (Q-dance) Baba (Platinum, Rebirth) and more

Voor Italië komt over de intussen tot icoon geworden dj Technoboy, die in Nederland al op diverse grotere en kleinere events furore heeft gemaakt. Zijn hit-records zijn onder meer uitgekomen op befaamde labels als Titanic, Red Alert, Bla en Dance Polution. Zijn onvergetelijke dj sets laten in heel Europa een onuitwisbare indruk achter. Wie bij Technoboy denkt aan techno heeft het danig mis: in Italië wordt hardstyle eenvoudigweg techno genoemd. Als zodanig is Technoboy dan ook de leading producer in de Italiaanse hardstyle-scene. Voor Italië komt over de intussen tot icoon geworden dj Technoboy, die in Nederland al op diverse grotere en kleinere events furore heeft gemaakt. Zijn hit-records zijn onder meer uitgekomen op befaamde labels als Titanic, Red Alert, Bla en Dance Polution. Zijn onvergetelijke dj sets laten in heel Europa een onuitwisbare indruk achter. Wie bij Technoboy denkt aan techno heeft het danig mis: in Italië wordt hardstyle eenvoudigweg techno genoemd. Als zodanig is Technoboy dan ook de leading producer in de Italiaanse hardstyle-scene.

Luna natuurlijk bekend van Q-Dance. Dit talent is overal te zijn op de hardstyle feesten waaronder Mystery land, Qlimax en vele meer. Nu te bewonderen op Platinum!

Baba is de resident van Platinum is bekend van zijn feesten genaamd Rebirth!

ForeCast (Johan Gielen, Rossi & Bas Kunnen (LIVE)
13 December 2002
voorverkoop 10.00 deur 12.50

Deze ForeCast Johan Gielen // Bas Kunnen(live) // Rossi

P60 in trance met een van de grootste Nederlandse trance DJ: Johan Gielen!!! De vorige keer kon hij helaas niet komen vanwege verkeersomstandigheden, maar nu is hij er extra vroeg..dus hij IS er! Johan is o.a. bekend van zijn laatste hit met Svenson en zijn show op Trance Energy. En nu draait hij een knallende set in P60 met ForeCast.

Bas Kunnen (live)Hij zal veel mensen aanspreken met zijn LIVE set. Met keyboards produceert hij geweldige live sets die zeer dansbaar zijn. Zijn stijl ligt tussen trance en hardhouse

Natuurlijk hebben we onze resident Rossi die deze geweldige avond gaat afsluiten met zijn welberoemde hardhouse set!

ForeCast is hosted by MC Shore! Zonder hem is deze avond niet compleet en hij had al eens beloofd om half naakt op te komen! Wie weet....! Springen, juichen en feesten doet hij het meest!

De kaarten van ForeCast zijn blijvend in prijs verlaagd naar 10 euro in de voorverkoop en 12.50 euro aan de deur!!!

Kaarten zijn naast de vaste verkooppunten ook verkrijgbaar in Amsterdam, Midtown Records.

*knip flame/reclame*

Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 12:54.
Advertentie
Oud 03-11-2002, 20:52
Prins
Prins is offline
Ik neem aan dat deze onbeschaamde reclame verwijderd zal worden.
Oud 03-11-2002, 21:26
J
J is offline
weer zo'n standaard triest baggerfeest..........
Oud 04-11-2002, 15:53
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
J schreef:
weer zo'n standaard triest baggerfeest..........
Amen.

Ik zag al de namen Johan Gielen, Technoboy & Tom Harding. Conclusie: kansloos.
Oud 04-11-2002, 16:53
J
J is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Amen.

Ik zag al de namen Johan Gielen, Technoboy & Tom Harding. Conclusie: kansloos.
maar t zal wel weer uitverkocht zijn....
Oud 04-11-2002, 17:48
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
J schreef:
maar t zal wel weer uitverkocht zijn....
As Usual hè.

Hardhouse, Hardstyle & Witte Belgen brengen $$$ in het laatje he.
Oud 05-11-2002, 16:14
Avalanche
Avalanche is offline
Mag ik vragen waar dat op slaat.. triest baggerfeest...Dat jij nou van die Undergroundmusic luistert die niemand kent alleen de mensen... ben je wel heel erg beter enzo..(en nee.. dat zeg je niet maar zo komt het wel op mij over...

Technoboy is goed... Johan Gielen is wel chilly... En tom harding... jaaa niet mijn smaak...
Oud 05-11-2002, 18:06
J
J is offline
Citaat:
Avalanche schreef:
Mag ik vragen waar dat op slaat.. triest baggerfeest...Dat jij nou van die Undergroundmusic luistert die niemand kent alleen de mensen... ben je wel heel erg beter enzo..(en nee.. dat zeg je niet maar zo komt het wel op mij over...

Technoboy is goed... Johan Gielen is wel chilly... En tom harding... jaaa niet mijn smaak...
ahh mooi dan komt het toch wel goed over...
Oud 06-11-2002, 12:54
dystopia
dystopia is offline
Flame /reclame

Regels voor berichten