Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 21:07
Darshan
Darshan is offline
Ik heb in augustus gemaild naar RTL en ze zeiden dat OZ, de beste serie ooit, terug zou keren op RTL 5 in september.
Helaas is dat niet gebeurd en ik vind dat OZ gewoon terug moet komen op TV!!! Series als Home Improvement en Melrose Place worden tig keren herhaald, maar OZ zenden niet uit en als ze het doen is het op een abnormaal tijdstip (zaterdagavond middernacht!!)

Dus als je OZ terug wil hebben op TV, klik op de volgende link
http://www.rtl.nl/service/publieksvo...lformulier.xml zeg dat je OZ terug wil hebben op TV, richt je vraag aan RTL5 en als genoeg mensen dit doen keert OZ heus wel terug op TV!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 22:04
Rioto
OZ is tering vet ...alleen ze moeten niet weer op nieuw beginnen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 23:19
Vlooienband
Vlooienband is offline
Omdat het zo'n gave serie is...
Citaat:
Zou de serie Oz alstublieft terug op de buis mogen komen? Er zijn meer mensen die Melrose Place niet zo leuk vinden en Oz juist wel. Oz is juist een hele gave serie. Waarom heeft u de serie van de buis gehaald, het was juist een van mijn favoriete series...
Kunt u niet eens over uw hart strijken en Oz weer op de buis zetten? Ookal is het op een absurd tijdstip als twaalf uur 's nachts.
Ik dank u bij voorbaat.
Done.
Oud 04-11-2002, 07:31
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik heb de meeste afleveringen van seizoen 4 en 5 al gezien maar het moet zeker weer terugkomen.

*Gaat naar de link*
Oud 12-11-2002, 19:04
Darshan
Darshan is offline
Het is definitief!!! OZ komt terug op TV, heb ik net vernomen uit Veronica Magazine.

Volgende week dinsdagavond op RTL 5 is het zover, en de afleveringen beginnen in het midden van seizoen 3 met de aflevering 'Unnatural Disasters'. Hieronder heb ik een samenvatting gezet van de uitzending. Ben benieuwd hoelang RTL het dit keer gaat volhouden om de serie uit te zenden! Het tijdstip van uitzenden is trouwens wel redelijk laat dinsdagavond, of liever gezegd woensdagochtend om 00.35.

-----------------------------SPOILER------------------------------------------

Samenvatting

Glynn weigert Andrew Schillinger bij zijn vader in een cel te laten. Claire Howell klaagt Tim McManus aan voor seksuele intimidatie en wordt overgeplaatst naar de afdeling isolatie. Kenny Wangler’s moeder vertelt hem dat zijn vrouw Laura vreemdgaat met Ronnie Smith, die ook Kenny’s zoontje mishandeld. Hij laat hierop zijn vrouw en haar minnaar vermoorden. Richard Hanlon keert terug naar Em City en wordt vermoord door nieuweling Stanislofsky, als wraak voor de moord op Alexander Vogel. Sister Pete begint een nieuw programma met zowel daders als slachtoffers, Said krijgt bezoek van zijn zus en heeft een conflict met Tricia Ross.

Bijzonderheden:

‡Richie Hanlon had de moord op Alexander Vogel niet gepleegd, maar moest dit van de nazi’s bekennen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:56
Vlooienband
Vlooienband is offline
YAHOO!!!

Koel, koel koel!
Vreugde!

Oz is zooooo
Oud 12-11-2002, 22:01
Verwijderd
wtf is Oz
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 07:38
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
wtf is Oz
www.hbo.com/oz
Oud 14-11-2002, 18:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
wow, dit is goed nieuws. inderdaad een van de beste serie ooit!
Reageren

Regels voor berichten