Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 23:06
KiMZz
KiMZz is offline
Hai,

Ik heb een probleem. Of eigenlijk heeft een goeie vriend van mij een probleem. Hij vindt t nogal een groot probleem en wil weten hoe er op gereageerd wordt door 'ons' op dit forum...

Hij heeft al 5 maanden een vriendin en ze doen regelmatig dingen zoals pijpen, beffen, vingeren en aftrekken, en ook sex dwz penetratie.
Maar hij komt bijna nooit klaar. Niet door aftrekken als zijn vriendin het doet, niet bij pijpen en de laatste tijd heel af en toe door sex, waarbij zijn vriendin altijd bovenop zit.
Als hij masturbeert komt ie wel klaar. Het kan volgens hem niet aan de spanning liggen, want hij ontspant zich helemaal.

Hebben meer jongens hier last van? Weet iemand waar het aan kan liggen en wat er aan te doen is?

Alvast bedankt!
Oud 04-11-2002, 23:23
Pletterprater
Pletterprater is offline
Weet niet wat er aan te doen is, denk zelfs dat er niets aan te doen is, of misschien fantasietjes na gaan leven van die jongen, zodat hij meer opgegeilt wordt?

Overigens zie ik zoiets niet echt als een probleem, behalve dan als de vriendin het als een probleem begint te beschouwen, tijdens de sex zou ik het namelijk belangrijker vinden om mijn vriendin het naar de zin te laten hebben dan dat ik eens klaarkom.

Enne, wat je zelf zei, af laten trekken door een vrouw kan heel anders zijn dan wanneer je zelf aftrekt, al was het maar, omdat je zelf aanvoelt hoe het is, en die ander dit niet voelt, laat staan kan weten uit EIGEN ervaring, dit zal daarom moeilijker kunnen zijn om iemand klaar te laten komen.

Voor de houding tijdens het vrijen, wellicht eens gaan denken aan vrouw onder man on top??? Of bedoelde je bij de beschrijving hierboven meer van dat die jongen alleen komt als de vrouw on-top is? Any way, probeer variatie en het gebruik van opwindingen voor die jongen zonder te veel "verzwakkings" pauzes.

En nee, weet niet of dit werkt, maar theoretisch gezien zou dit wellicht kunnen werken.
Oud 04-11-2002, 23:54
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:

Overigens zie ik zoiets niet echt als een probleem, behalve dan als de vriendin het als een probleem begint te beschouwen, tijdens de sex zou ik het namelijk belangrijker vinden om mijn vriendin het naar de zin te laten hebben dan dat ik eens klaarkom.
Aaaah, wat lief...
Dit is zo'n standaard antwoord wat veel jongens geven.
"Ik doe het allemaal voor m'n vriendin, niet voor mij"
Da's heel lief hoor, en dat gaat vaak de eerste paar weken ook wel op, maar na een poosje is het toch ook wel leuk als de jongen zelf ook aan z'n trekken komt. En dat hoeft totaal niet ten koste te gaan van het genot van het meisje hoor. Het een sluit het ander niet uit.
Oftewel, je kunt ook allebei klaarkomen en samen voldaan zijn na de seks.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de jongen in kwestie dit als een probleem ziet. Ten eerste is het vervelend dat hij niet helemaal aan zijn trekken komt. Tuurlijk, seks is ook lekker zonder orgasme, maar voor de meesten onder ons is het orgasme (of de orgasmes voor een aantal dames) toch het hoogtepunt (of de hoogtepunten ) van de seks en dat moet de jongen in kwestie dus veelal missen.
Maar behalve dat is het ook psychologisch vervelend. Of we het nou toegeven of niet, voor de meesten ontbreekt er een stukje 'mannelijkheid' als dat niet lukt. (erectiestoornis geeft hetzelfde gevoel, maar dan erger)

Wat ie er aan kan doen? Erover praten met zijn vriendin. Haar uitleggen wat er aan de hand is en waarom hij denkt dat het niet lukt. Als ze het weet en begrijpt kunnen ze er samen aan werken. Dat is niet alleen een oplossing, het is nog leuk ook
Oud 05-11-2002, 08:33
Beyoned
Beyoned is offline
helemaal mee eens....

en over dat trekken ik kom sneller als het WORD gedaan als dat when ik zelf doe hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:27
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
helemaal mee eens....

en over dat trekken ik kom sneller als het WORD gedaan als dat when ik zelf doe hoor.
nou das bij mij niet hoor... zeker als ik eerder die avond/middag/ochtend het al heb gedaan kan mijn vriendin uren bezig zijn en dan lukt het nog niet...terwijl als ik het zelf doe het in een minuut of 3/4 lukt... -red.
Oud 05-11-2002, 12:01
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Aaaah, wat lief...
Dit is zo'n standaard antwoord wat veel jongens geven.
"Ik doe het allemaal voor m'n vriendin, niet voor mij"
Da's heel lief hoor, en dat gaat vaak de eerste paar weken ook wel op, maar na een poosje is het toch ook wel leuk als de jongen zelf ook aan z'n trekken komt. En dat hoeft totaal niet ten koste te gaan van het genot van het meisje hoor. Het een sluit het ander niet uit.
Oftewel, je kunt ook allebei klaarkomen en samen voldaan zijn na de seks.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de jongen in kwestie dit als een probleem ziet. Ten eerste is het vervelend dat hij niet helemaal aan zijn trekken komt. Tuurlijk, seks is ook lekker zonder orgasme, maar voor de meesten onder ons is het orgasme (of de orgasmes voor een aantal dames) toch het hoogtepunt (of de hoogtepunten ) van de seks en dat moet de jongen in kwestie dus veelal missen.
Maar behalve dat is het ook psychologisch vervelend. Of we het nou toegeven of niet, voor de meesten ontbreekt er een stukje 'mannelijkheid' als dat niet lukt. (erectiestoornis geeft hetzelfde gevoel, maar dan erger)

Wat ie er aan kan doen? Erover praten met zijn vriendin. Haar uitleggen wat er aan de hand is en waarom hij denkt dat het niet lukt. Als ze het weet en begrijpt kunnen ze er samen aan werken. Dat is niet alleen een oplossing, het is nog leuk ook
Hij heeft er al keivaak over gepraat, en idd op dat andere antw: alleen woman on top!
Oud 05-11-2002, 12:02
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
nou das bij mij niet hoor... zeker als ik eerder die avond/middag/ochtend het al heb gedaan kan mijn vriendin uren bezig zijn en dan lukt het nog niet...terwijl als ik het zelf doe het in een minuut of 3/4 lukt... -red.
*blush* ben er nu eenmaal niet goed in....
Oud 05-11-2002, 12:03
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
als ik nog niks heb gedaan wel hoor
Oud 05-11-2002, 12:04
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:

zelt trekken gaat sneller
dus je bent mischien wel goed
alleen getrokken worden is lekekrder
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:04
Jouw_Duiveltje
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
zelt trekken gaat sneller
dus je bent mischien wel goed
alleen getrokken worden is lekekrder
true..true
Oud 05-11-2002, 12:05
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
true..true

dus kim wees mah niet bang je kan het wel

(oftewel in IEDERGEVAL beter als hijzelf )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:23
Orion16
Orion16 is offline
Doorbreek de sleur.. Verleid hem eens met spannende kleding ofzoiets, geef 'm een erotische massage?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:35
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Doorbreek de sleur.. Verleid hem eens met spannende kleding ofzoiets, geef 'm een erotische massage?
massage rullezz maar alpdance is mooier
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten