Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn 1e cijfers terug vandaag... een 6.8 voor sk en een 5.4 voor wis
![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]Wilmy schreef:
[B]Halloa!! Wat hebben jullie allemaal goede cijfers, niet normaal meer, ik doe er nietzoveel voor hoor, dus ja, schaam me een beetje, moet misschien wel iets meer gaan doen!! Hier komen ze: Inderdaad! Niet normaal meer. Ik wou dat ik zulke cijfers had, allemaal achten en negens. Ik moet al blij zijn als ik allemaal voldoendes krijg. Gym 4.5 Hoe kan je echt een 4.5 halen voor gym? ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben vorig jaar geslaagd maar ik heb hier mn cijfers waarmee ik examen inging:
NL: 6.4 EN: 8.3 DU1: 7.0 (geen CE) AK: 5.1 GS: 5.8 EC1,2: 5.6 WA1,2: 5.3 MY: 5.9 (geen CE) en nog wat onbenullige vakken...examencijfers zelf: GS: 6.7 EC1,2: 6.4 WA1,2: 6.4 AK: 6.9 Om dan toch nog naar de topictitel te verwijzen (school-examencijfers zijn geen tentamens, voor mn tentamen van mn HEAO opleiding had ik een 7 ![]() |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]@Moon schreef:
[B] Citaat:
![]() xx Wilmy
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Definitieve cijfers: Nederlands: 8,9 GLO: 8,3 Wis B1: 7,8 Wis B2: 6,5 ![]() Nat: 8,5 Scheik: 9 Eco: 8,9 M en O: 9
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en scheikunde, het laatste pw van vorig jaar ook ![]() weet je hoe dat komt? dat 5vwo het niet goed gemaakt heeft? het lijkt me toch dat in 5vwo wel mensen zitten die zelf voor wiskunde hebben gekozen, en het dan ook wel leuk vinden en hoge cijfers ervoor halen.. of heb ik het nou helemaal mis? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nederlands -betoog: 8
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan ben je geniaal ![]() |
![]() |
|
6 gymnasium:
Nederlands: 5,9 Engels: geen toets Grieks: 3,6 (deze heb ik vandaag herkanst, zal nu wel iets hoger zijn, 4,5 ofzo ![]() Wiskunde B1: eerst een 1,6(gemiddelde van de klas was een 2,3) en in de herkansing een 3,9 Wiskunde B2: 3,0 en in de herkansing een 3,7 Scheikunde 1: 4,9 Scheikunde 2: 6,3 Natuurkunde: 6,1 Geschiedenis 2: 8,8 EN JA, ik ga mn examen halen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Miess schreef:
Citaat:
![]() het gemiddelde bij mij in de klas zou iets rond de 5 zijn denk ik wat vieren, wat zessen, paar zevens |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar havo-4 heeft het idd heel goed gedaan, een gemiddelde van 7,3. Das echt hoog ![]() ontopic: ik heb btw komende donderdag t/m maandag herkansingsperiode, dus misschien worden mijn cijfers voor natuurkunde en engels (en scheikunde van vorig jaar) nog hoger ![]() |
![]() |
|
Letterkunde (literatuur): 9,6 --> is mijn eindlijst cijfer!!!
M&O : 9,1 Engels: 8,1 Geschiedenis: 6,9 Aardrijkskunde: 6,8 Maatschappijleer: 8,2 Frans 1: (spreken) 5.0 (luisteren) 6,3 (eindlijst) 5,9 Wiskunde: geen cijfer Economie: 8,0 5Havo
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|