Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 08:52
TAFKAB
TAFKAB is offline

Trailer: http://www.apple.com/trailers/fox/daredevil/
Ziet er gaaf uit!

Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 08:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 09:27
Rhinus
Rhinus is offline
Dat is die blinde advocaat he?

Gister op dicovery was de Superhelden top 10. Ik heb alleen veel daarvan gemist. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 09:32
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Dat is die blinde advocaat he?

Gister op dicovery was de Superhelden top 10. Ik heb alleen veel daarvan gemist. Jammer.
Hij is idd blind ja, Ben Affleck.
Ik ken de strip helemaal niet, alleen nu van de film die uit moet komen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 12:42
legatus
legatus is offline
Aardige aktie choreografie, maar ik loop er absoluut niet warm van. Die duistere atmosfeer in de nacht scenes is wel aardig.
Oud 07-11-2002, 14:52
Diesel
Diesel is offline
Trailer ziet er goed uit.
Oud 07-11-2002, 17:00
Verwijderd
[fanboy-mode]..............ben niet zo positief over Ben Affleck als Daredevil, had liever Matt Damon gezien, maar die was weer zo stom om the bourne identity te doen. Alhoewel Ben een groot daredevil-fan schijnt te zijn is Harry Knowles dat ook en dat maakt het dus niet meteen goed. Jennifer Garner is geweldig in Alias, maar Garner ziet er altijd bezorgd uit; Elektra is grieks...en sensueel en is niet zo stom om gung-ho op straat bijna een blinde vent neer te schoppen. Pluspunt: Garnerboobies.
En dan Colin Farrel als Bull's eye, hij lijkt er totaal niet op en in de trailer ziet hij er wat 'too insane' uit. Toch erg als de beste casting Michael Clarke Duncan is en dat terwijl Kingpin blank is....
De actie vond ik er trouwens nog best goed uitzien, maar ben bang dat het nogal 'matrix'-achtig wordt. Het blauwige beeld vind ik niet echt passend en ik hoop dat de muziek in de trailer niet representatief gaat worden voor de muziek in de film.[/fanboy-mode]
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:00
Carn
Carn is offline
Nou ja, als men een film maakt van je favorite superheld / boek / strip / etc dan wordt het nooit zoals jij als echte fan het wilt.

Ik vind LOTR een goed voorbeeld, ookal is er veel gehakt en gemixed, het is wel een hele goede film die zoveel mogelijk trouw blijft aan het boek.

Over de Kingpin....wel "maf" dat ze Michael Clarke Duncan hebben gecast......maar ken jij een blanke acteur die zo`n grote klerenkast is die er geloofwaardig sterk uit ziet?
Oud 07-11-2002, 22:21
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Carn schreef:
Nou ja, als men een film maakt van je favorite superheld / boek / strip / etc dan wordt het nooit zoals jij als echte fan het wilt.

Ik vind LOTR een goed voorbeeld, ookal is er veel gehakt en gemixed, het is wel een hele goede film die zoveel mogelijk trouw blijft aan het boek.

Over de Kingpin....wel "maf" dat ze Michael Clarke Duncan hebben gecast......maar ken jij een blanke acteur die zo`n grote klerenkast is die er geloofwaardig sterk uit ziet?
Dolph Lundgren
Er zijn er zat trouwens, geen grote welleens waar.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef:

Maar dat is het nou juist, de beste superheldenfilms zijn degene die nog zo trouw mogelijk proberen te blijven. Spider-Man vond ik geweldig, en het gewone publiek blijkbaar ook want de film haalde miljoenen binnen. Tuurlijk moeten er dingen verandert worden om het toegankelijk te maken, daarom gingen the x-men ook niet rondrennen in die klassieke blauwe en gele spandex-pakjes. Een verfilming moet toch de essenties van de karakters juist hebben, wat idd het geval is bij LOTR, boromir vond ik zelfs wat beter dan in het boek. De casting van Duncan vind ik ook niet zo'n groot probleem, maar het verandert wel gelijk de hele origine van het karakter. Nou is dat bij Kingpin niet zo'n groot probleem, maar bij Elektra bijv. wel.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:51
legatus
legatus is offline
Citaat:
Spider-Man vond ik geweldig, en het gewone publiek blijkbaar ook want de film haalde miljoenen binnen.
Mwoah, ik vond het een leuke film maar voor een stripboekverfilming niet bepaald geweldig. Er worden te veel offers gemaakt vanwege commerciele redenen.
Oud 08-11-2002, 11:07
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Mwoah, ik vond het een leuke film maar voor een stripboekverfilming niet bepaald geweldig. Er worden te veel offers gemaakt vanwege commerciele redenen.
Enigszins, maar ik vond dat de film zo goed was geworden door de manier waarop Peter Parker werd weergegeven. De film is erg trouw aan de karakters qua personaliteit en dergelijke. Het enige commercieel offer wat ik nog jammer vind is nog steeds dat Gwen Stacey niet werd gebruikt ipv Mary-Jane Watson.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:05
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
lijkt me strakjes
Oud 08-11-2002, 14:36
JoRTh
JoRTh is offline
Citaat:
legatus schreef:
Maar jij bent dan ook niet het normale publiek...

De DareDevil trailer... tja, he... eerste reactie was 'noh, veeeeet' (lekker genuanceerd ik weet het), maar ja, als je erover na gaat denken dan is het eigenlijk alleen maar actie... het trekt mij niet echt een verhaal in ofzo... Maar goed, toch ga ik het zien, ik heb een soort van zwak voor 'mutant-movies'...
Reageren

Regels voor berichten