Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 16:53
Wasteland
Wasteland is offline
Ik heb bloed bij mijn ontlasting, ben er al voor naar de dokter geweest. Dokter zegt dat het een of andere infectie is. Het blijft toch vervelend iedere keer heb ik de laatste week dat als ik naar de wc ben geweest en ik kijk een keer naar beneden dat er vooral bij het laatste stukje wat bloed bij zit. Komt omdat ik er een tijdje geleden veel aan gekrabt het waardoor het eigenlijk allemaal kapot is en volgens mij ook niet fatsoenlijk kan herstellen. Iedere keer als ik het zie krijg ik een rot gevoel. Het ziet er gewoon eng uit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of zijn er mensen met advies????

Alvast bedankt...........zucht
Oud 07-11-2002, 17:45
Evito
Evito is offline
Ik weet het niet. Het klinkt niet best,
maar het ligt er ook aan of het bloed uit je darmen komt of vanaf je anus waar het dan stuk is. Dat laatste hoeft niet zo'n probleem te zijn,
als het uit je darmen komt,
kan dat om allerlei redenen zijn.

www.dokterdokter.nl
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:51
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik weet het niet. Het klinkt niet best,
maar het ligt er ook aan of het bloed uit je darmen komt of vanaf je anus waar het dan stuk is. Dat laatste hoeft niet zo'n probleem te zijn,
als het uit je darmen komt,
kan dat om allerlei redenen zijn.

www.dokterdokter.nl
Komt niet uit de darmen want dan zou het bloed donker kleurig zijn zeggen ze. En kanker in die vorm komt niet voor op mijn leeftijd zei de dokter.....
Oud 07-11-2002, 18:03
Evito
Evito is offline
Citaat:
Wasteland schreef:
En kanker in die vorm komt niet voor op mijn leeftijd zei de dokter.....
Dat is bullshit. Die kans is toch gewoon aanwezig. Al is ie 1 op de 5 miljoen.
Stom.

Maar goed,
virusinfecties kunnen lang duren en kunnen idd dat soort klachten geven!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:18
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Evito schreef:
Dat is bullshit. Die kans is toch gewoon aanwezig. Al is ie 1 op de 5 miljoen.
Stom.

Jah, heb je gelijk in, ach hij zal wel weten wat ie zegt, kheb er in het verleden ook last van gehad maar het blijft je toch bang maken, het ziet er gewoon raar uit. Kweet ook niet wat ik ermee aan moet
Oud 07-11-2002, 19:27
Evito
Evito is offline
In het verleden ook? Vertel eens. Voor hetzelfde geld is er wel iets mis!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:50
Quiana
Quiana is offline
Krijg je geen medicijnen voor een infectie dan?
Misn door blijven zeuren,
totdat hij t grondig onderzoekt ofzo..
Of naar een andere dokter,
mja, is ook wel weer drastisch..
Suc6 ermee.
Oud 07-11-2002, 19:55
Verwijderd
jongen ga naar een andere dokter. echt waar! ik ga je hier geen details vertellen maar dit is ernstig!!!! add me maar op msn! eline_maan@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:01
Verwijderd
Citaat:
DOGGONE schreef:
jongen ga naar een andere dokter. echt waar! ik ga je hier geen details vertellen maar dit is ernstig!!!! add me maar op msn! eline_maan@hotmail.com
Idd! Bij mijn oom hadden ze ook niks aangedaan. Hij werd niet behandeld etc. met fatale gevolgen. Er werd later darmkanker bij hem geconstateerd. Hij redde het uiteindelijk niet en overleed rond zijn dertigste.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 20:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Wasteland schreef:
Ik heb bloed bij mijn ontlasting, ben er al voor naar de dokter geweest. Dokter zegt dat het een of andere infectie is. Het blijft toch vervelend iedere keer heb ik de laatste week dat als ik naar de wc ben geweest en ik kijk een keer naar beneden dat er vooral bij het laatste stukje wat bloed bij zit. Komt omdat ik er een tijdje geleden veel aan gekrabt het waardoor het eigenlijk allemaal kapot is en volgens mij ook niet fatsoenlijk kan herstellen. Iedere keer als ik het zie krijg ik een rot gevoel. Het ziet er gewoon eng uit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of zijn er mensen met advies????

Alvast bedankt...........zucht
Waarom heb je er dan aan zitten krabben? Bij jeuk denk ik eerder aan de mogelijkheid van aambeien, zeker wat dat bloed betreft. Bij een infectie die met bloed in de ontlasting gepaard gaat zou je aan dysenterie kunnen denken, maar dit komt alleen in subtropische gebieden voor, en dan zelfs alleen nog bij het eten van rauw voedsel. Vraag eens na bij je huisarts of het inderdaad om een infectie gaat en zo ja welke, of dat er in plaats daarvan misschien toch sprake zou kunnen zijn van aambeien.
Oud 07-11-2002, 21:03
Roos
Roos is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Idd! Bij mijn oom hadden ze ook niks aangedaan. Hij werd niet behandeld etc. met fatale gevolgen. Er werd later darmkanker bij hem geconstateerd. Hij redde het uiteindelijk niet en overleed rond zijn dertigste.
Ach het is helemaal niet zeker dat de topicstarter zoiets heeft. Maak iemand toch niet onnodig bang.
Oud 08-11-2002, 08:07
Wasteland
Wasteland is offline
FFwwww mensen, bedankt voor de reacties sommige maken het wel ernstig idd. Maar ik ben sinds gisteren die zalf gaan gebruiken die ik voorgeschreven had gekregen van de dokter. We zullen eens kijken of het helpt. Wat ik zelf kan concluderen dat als de ontlasting zacht is, (net als vanmorgen) dat er niks aan de hand is, geen bloed en dergelijke. Maar als het wat harder is dan voel ik gewoon dat het van binnen kapot is. Begin er gevoel bij te krijgen! Maar goed ik denk idd iets in de zin van aambeien.

Ik stel voor om het een paar dagen uit de boom te kijken. Ik zal het in ieder in de gaten houden of het over gaat.

Ow ja en nog iets, het is geen bloed in grote hoeveelheden! Tevens merkte ik gisteren op dat de ontlasting niet gemengt was met bloed maar dat aan de buitenkant van de ontlasting wat bloed zat.....
Oud 08-11-2002, 13:12
Markiex
Markiex is offline
Mmz, klinkt wel als aambeien, anders laat je de dokter voor de zekerheid even kijken (als ie dat nog niet gedaan heeft).
Enne, laat je niet bang maken door al die verhalen, als je zo gaat denken dan kan je elk pijntje wel verklaren door een of andere dodelijke ziekte.
Oud 08-11-2002, 13:29
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Markiex schreef:
Mmz, klinkt wel als aambeien, anders laat je de dokter voor de zekerheid even kijken (als ie dat nog niet gedaan heeft).
Enne, laat je niet bang maken door al die verhalen, als je zo gaat denken dan kan je elk pijntje wel verklaren door een of andere dodelijke ziekte.
Precies, om er meteen een drama van te maken lijkt me ook niet op zijn plaats. De dokter heeft het reeds bekeken en praat over een infectie. Mijn bedoeling van dit topic was eigenlijk ook een beetje om meer tips en dergelijke te krijgen dat ik er in de toekomst minder last van heb.

Mvg,

Rob.
Oud 08-11-2002, 14:58
Verwijderd
Het was zeker niet de bedoeling om je bang te maken! Iig excuses hiervoor Ik zal de volgende keer minder paniekerig doen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:24
Lindansje
Lindansje is offline
Mijn vriend heeft hier ook wel eens last van. Zijn dokter zegt dat hij dan wat meer 'vloeibaar' moet eten en veel moet drinken, zodat zijn ontlasting wat zachter wordt
Oud 09-11-2002, 18:33
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Mijn vriend heeft hier ook wel eens last van. Zijn dokter zegt dat hij dan wat meer 'vloeibaar' moet eten en veel moet drinken, zodat zijn ontlasting wat zachter wordt
En dan die signature van je onder je reply...
Oud 09-11-2002, 18:38
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
En dan die signature van je onder je reply...
Was me nog niet eens opgevallen
Oud 11-11-2002, 11:25
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Het was zeker niet de bedoeling om je bang te maken! Iig excuses hiervoor Ik zal de volgende keer minder paniekerig doen

Aah joh, maakt niet uit. Het gaat weer redelijk goed met me, ben begonnen met die zalf. Werkt volgens mij best goed. Het is wel zo dat ik iedere keer in de plee kijk en al meteen het vermoeden heb dat er bloed bij zit....... beetje angstig maar zal ook wel wegtrekken op zijn tijd denk ik.
Oud 11-11-2002, 11:26
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Jah, hebben ze mij ook aangeraden, ik heb et ff nagevraagd en mijn moeder had er ook wel eens ooit last van. Wat ik je ook mee kan geven dat vezelrijk eten ook heel goed is voor de ontlasting.

Regels voor berichten