Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 21:24
*Shorty*
*Shorty* is offline
sinds een paar weken zoen ik af en toe met een hele leuke knappe jongen. Hij is nogal populair en ik was helemaal blij dat ie interesse had in mij. Nu zijn we vanmiddag voor het eerst met elkaar naar bed geweest (op de bank). Maar het ging nogal snel en ik was nog niet echt nat, maar wel opgewonden. Toen hebben we het dus gedaan. Het was voor mij dus best wel pijnlijk en voor hem ook niet geweldig. Achteraf zei hij iets als: "waarom lukte het nou niet?" Tsja wat zeg je erop? Maar goed, ik vind het wel jammer dat onze eerste keer zo moet verlopen, maar het ergste is dat ik me er een beetje voor schaam. Kweet ook wel dat ik er nix aan kan doen, dat het zo erg nou ook weer niet is enzo. Nu vraag ik me af: "Kan een jongen hierop afknappen?" Of is et meer: "Volgende keer beter?"
Oud 07-11-2002, 22:08
Anonymous John
Anonymous John is offline
Meer voorspel maakt vagina natter.

En ja, volgende keer beter.
Oud 07-11-2002, 22:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Meer volgende keer beter denk ik... misschien gaat hij het in het vervolg wel zien als een spel je toch nat te kunnen krijgen. En mocht je echt niet nat kunnen worden, volgende keer gewoon gebruik maken van glijmiddel, daar is dat spul nu eenmaal voor. Hij zal het in ieder geval wel begrijpen als je het hem op een dergelijke manier ook verteld, dus met dat je ook niet snapt waarom dat je niet nat genoeg was. Misschien helpt het ook als hij je eerst gaat vingeren ofzo???
Oud 08-11-2002, 04:07
Eendje
Eendje is offline
kan aan mij liggen hoor, maar lijkt wel of die jongen er misbruik van maakt dat hij popi is, en naar bed kan met wie hij maar wilt? En dat het snel ging, ging hij er niet gewoon van uit dat hij alleen zijn plezier wilt ipv allebei? Zon indruk krijg ik iig van deze post...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 07:17
sofie3
sofie3 is offline
Ik krijg ook de indruk dat het niet helemaal kosjer is... vrijen is op deze manier toch iets banaals? Hou de eer aan jezelf denk ik altijd...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 08:17
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Mja lijkt me ook zowat vaag... Met een populaire jongen op de bank, zelfs niet wachten tot je nat bent, en dan achteraf "waarom gaat het niet"..

Dat je dan ook twijfelt of hij hierop "afknapt", wat denk je dan dat hij je enkel voor de sex wil? Of is dit wat je wil?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:30
Psychickje
Psychickje is offline
Je zoent af en toe met een hele populaire jongen...en dan ga je er ook maar eens een keer mee naar bed...
Is hij nu je vriendje of niet?
Of is hij gewoon één of andere jongen waar je mee naar bed moet geweest zijn om cool te zijn?
Beetje raar allemaal...

En dat je niet nat genoeg was is vrij logisch..het was blijkbaar toch maar "een vluggertje"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:59
mieltje
mieltje is offline
precies.. da dacht ik nou net ook!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:15
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Man zeik toch niet op haar , als zij het sletje wilt spelen, moet ze dat doen...

Ik denk eerder dat hij zich schaamt dat hij je niet nat genoeg heeft gekregen
Oud 08-11-2002, 17:43
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
wow ge zijt wel hard voor da meisje allemaal he.ze had waarschijnlijk nie verwacht dat zo een populaire jongen iets in haar zag.en daar is ze nu heeeeel blij om.zo zou ge allemaal zijn als iemand populair u zag zitten.en ge geeft zo commentaar omdat ze schrijft dat die jong populair is.dus als het de allerlelijkste jong was zou ge het nie afkeuren????dat vind ik pas flauw.en als zij vind dat ze er na paar weken klaar voor is dan maakt haar dat toch geen slet.veel van u hebben mischien al sneller sex met iemand gehad.en dat ze niet nat was hoeft niet noodzakelijk eraan te liggen dat het vluggertje was.maar dat het voor hem mischien ook eerste keer was enzo en dat hij niet goed wist dat hij eerst haar moest natter maken.begin niet direct alles af te keuren.de jong is populair ma das haar probleem niet!!!!!ze vraagt er alleen naar hoe wij als jongens zouden reageren.antwoord daarop!en niet direct zeggen dat ze een slet is en alleen sex heeft met die jongen omdat die populair is.zij houd van hem dus maakt populariteit nie zo veel uit.
Oud 08-11-2002, 18:03
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
zij houd van hem dus maakt populariteit nie zo veel uit.
mm dat ze van hem houd is geen probleem, maar uit haar post kreeg ik de indruk dat hij niet van haar houd (of iig heel wat minder, of hij is gewoon egoïstisch in bed)

Citaat:
*Shorty* schreef:
"Kan een jongen hierop afknappen?"
denk dat het in het algemeen niet zo erg is, dat een jongen hierop afknapt. Maar voor iemand die niet van je houdt en alleen op sex uit is dan kan hij er wel op afknappen ja. En je kan bijv wel glijmiddel gebruiken volgende keer, of een wat uitgebreiderde voorspel (of misschien in dit geval, eerst voorspel dan pas neuken?)

pai, kwak
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:38
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
Eendje schreef:
mm dat ze van hem houd is geen probleem, maar uit haar post kreeg ik de indruk dat hij niet van haar houd (of iig heel wat minder, of hij is gewoon egoïstisch in bed)
of hij is zo sexueel ervaren als een bloempot.kan ook...
Oud 09-11-2002, 23:01
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
wow ge zijt wel hard voor da meisje allemaal he.ze had waarschijnlijk nie verwacht dat zo een populaire jongen iets in haar zag.en daar is ze nu heeeeel blij om.zo zou ge allemaal zijn als iemand populair u zag zitten.en ge geeft zo commentaar omdat ze schrijft dat die jong populair is.dus als het de allerlelijkste jong was zou ge het nie afkeuren????dat vind ik pas flauw.en als zij vind dat ze er na paar weken klaar voor is dan maakt haar dat toch geen slet.veel van u hebben mischien al sneller sex met iemand gehad.en dat ze niet nat was hoeft niet noodzakelijk eraan te liggen dat het vluggertje was.maar dat het voor hem mischien ook eerste keer was enzo en dat hij niet goed wist dat hij eerst haar moest natter maken.begin niet direct alles af te keuren.de jong is populair ma das haar probleem niet!!!!!ze vraagt er alleen naar hoe wij als jongens zouden reageren.antwoord daarop!en niet direct zeggen dat ze een slet is en alleen sex heeft met die jongen omdat die populair is.zij houd van hem dus maakt populariteit nie zo veel uit.
Vind je dat dan geen verschrikkelijke situatie? Jongen is populair, geeft aandacht aan meisje. Meisje helemaal in de wolken durft nergens nee tegen te zeggen. Jongen ontmaagd haar op een onliefdevolle en a-romantische manier, ze is nog niet eens nat genoeg en het deed pijn. De populariteit van deze jongen reikt zo ver dat ze nu zelfs bang is zijn aandacht en dus status te verliezen doordat hij misschien wel eens zou kunnen zijn afgeknapt op haar terwijl zij een verschrikkelijke eerste keer heeft gehad.
Ik vind haar geen slet maar wil wel aan haar duidelijk maken dat degenen die niet meelopen uiteindelijk pas echt respect afdwingen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 04:03
LM
LM is offline
Grote sukkels knappen hier op af jah.
Oud 11-11-2002, 19:50
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Vind je dat dan geen verschrikkelijke situatie? Jongen is populair, geeft aandacht aan meisje. Meisje helemaal in de wolken durft nergens nee tegen te zeggen. Jongen ontmaagd haar op een onliefdevolle en a-romantische manier, ze is nog niet eens nat genoeg en het deed pijn. De populariteit van deze jongen reikt zo ver dat ze nu zelfs bang is zijn aandacht en dus status te verliezen doordat hij misschien wel eens zou kunnen zijn afgeknapt op haar terwijl zij een verschrikkelijke eerste keer heeft gehad.
Ik vind haar geen slet maar wil wel aan haar duidelijk maken dat degenen die niet meelopen uiteindelijk pas echt respect afdwingen.
wie zegt dat ze het niet wou?wie zegt dat ze geen nee durft te zegge?Nie elk meisje is bang voor haar lief hoor.ja en ze was inderdaad nie nat genoeg ma zoals ik al zei de jongen is mischien zeer onervaren.en het kan evengoed dat het meisje zoooooooo fel gespanne was dat ze niet nat kon worden.en omdat ze sex heeft is ze een meeloper?of hoe bedoel ja dat laatste?
Oud 11-11-2002, 20:24
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
wie zegt dat ze het niet wou?wie zegt dat ze geen nee durft te zegge?Nie elk meisje is bang voor haar lief hoor.ja en ze was inderdaad nie nat genoeg ma zoals ik al zei de jongen is mischien zeer onervaren.en het kan evengoed dat het meisje zoooooooo fel gespanne was dat ze niet nat kon worden.en omdat ze sex heeft is ze een meeloper?of hoe bedoel ja dat laatste?
Als ik haar verhaal zo lees krijg ik heel erg het idee dat die gast gewoon misbruik van haar heeft gemaakt. Ik lees er in ieder geval niet uit dat ze al een aantal maanden een relatie hebben, dat hij heel lief voor haar is geweest en dat ze allebei heel graag met elkaar naar bed wilden gaan omdat ze allebei ontzettend veel van elkaar hielden.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:42
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:

Het is gewoon de manier waarop ze het vertelt. ze zoent af en toe met die jongen...daaruit maak ik op dat het niet echt haar vriendje is..
Het feit dat de jongen populair is doet hier nix ter zake..tenzij ze zichzelf nu echt zo 'stoer' vindt omdat ze met hem naar bed kon..

En alles ging vrij snel.. dan is het logisch dat het ni zo aangenaam was, toch?
Je moet er toch niet zo slim voor zijn om te weten dat je er beter even je tijd voor neemt? Zeker de eerste keer..

Als het dan toch wel haar vast vriendje is..en het gaat er helemaal niet over dat hij populair is....en het was geen vluggertje... mja, dan vind ik haar post toch maar raar geformuleerd..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:59
Spacey
Spacey is offline
beetje overdreven gezeik, als je jong bent experimenteer je er flink op los en dan ga je heus niet checken of het wel helemaal etisch verantwoord is ofzo, *blaat* en duidelijk onervaren enzo, ook die dude: "waarom lukte het nou niet" niet echt iets wat een z'n dude zegt die maar iedereen af loopt te neuken. of hij heeft de hersens van een erwt .
Oud 12-11-2002, 09:20
emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
*Shorty* schreef:
(...) Nu vraag ik me af: "Kan een jongen hierop afknappen?" Of is et meer: "Volgende keer beter?"
Als 'ie erop afknapt voelt hij niets voor jou maar alleen voor je lichaam. Dus ik hoop voor je dat het volgende keer beter gaat worden.
Oud 12-11-2002, 10:46
Vinzz
Vinzz is offline
oef.. vertel het ze HeerVanHasselt!! je heb het goed verwoord
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:22
Rikku
Rikku is offline
hmm jammer dat het meisje in kwestie niet meer reageert..
Maarre gewoon aandringen op voorspel.. Bij de meeste mensen doen ze eerst gewoon beetje friemelen en dan orale sex en dan pas neuken..
Want het is best eng de eerste keer en als je nog beetje zenuwachtig ben kan ik me voorstellen dat het niet echt fijn is..
Maar trek je er maar niets van aan dat je niet nat genoeg was. dat is die jongen zijn schuld, kan jij niets aandoen !!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:54
Eendje
Eendje is offline
offtopic:
rikku!! zijs ech mooi, alleen jammer nie echt.. zie je er toevallig ook zo uit?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:57
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Spacey schreef:
beetje overdreven gezeik, als je jong bent experimenteer je er flink op los en dan ga je heus niet checken of het wel helemaal etisch verantwoord is ofzo, *blaat* en duidelijk onervaren enzo, ook die dude: "waarom lukte het nou niet" niet echt iets wat een z'n dude zegt die maar iedereen af loopt te neuken. of hij heeft de hersens van een erwt .
experimenteren door zomaar ff naar bed te gaan met de eerste de beste populaire jongen?
Beetje onveilig..niet?
En trouwens, ze is 17 hoor..ze zou toch moeten weten wat ze doet?
Ze doet wat ze wilt natuurlijk, maar ik heb er mijn mening over..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:04
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Als ik haar verhaal zo lees krijg ik heel erg het idee dat die gast gewoon misbruik van haar heeft gemaakt. Ik lees er in ieder geval niet uit dat ze al een aantal maanden een relatie hebben, dat hij heel lief voor haar is geweest en dat ze allebei heel graag met elkaar naar bed wilden gaan omdat ze allebei ontzettend veel van elkaar hielden.
ja het is er mischien niet uit op te maken dat het uit liefde is en al.ma als ze het niet heeft vertelt kunt gij ook nie zeker zijn dat hij misbruik van haar heeft gemaakt.alleen zij weet da.gij begint direct te denke van ja ze wou nie die jong profiteerde en weet ik veel wat allemaal.en als zij geen sex wou dan had ze da wel late merke he.
Oud 12-11-2002, 21:20
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
ja het is er mischien niet uit op te maken dat het uit liefde is en al.ma als ze het niet heeft vertelt kunt gij ook nie zeker zijn dat hij misbruik van haar heeft gemaakt.alleen zij weet da.gij begint direct te denke van ja ze wou nie die jong profiteerde en weet ik veel wat allemaal.en als zij geen sex wou dan had ze da wel late merke he.
denk niet dat we hier zeggen (heb niet alle replys gelezen) dat ze geen sex met em wilde, maar de indruk die we krijgen uit haar post, lijkt het alsof de jongen alleen voor sex ging.

btw je kan haar (of wat je ook aan het doen ben) wel verdedigen, maar ik denk dat het allemaal weinig nut heeft. Het blijft hetzelfde als ze niet uitlegt hoe het allemaal gegaan is.

kwak

mm ff verder met youve got mail kijkuh pai
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:39
Psychickje
Psychickje is offline
Het lijkt toch wel alsof ze het zelf wou? Anders was ze hier echt niet komen vragen of hij er zou op afknappen..

Valt me ook op dat de jongen weer meteen de schuld krijgt.
Ik denk dat zij even goed weet waar ze mee bezig is, toch?
't Is niet omdat ze een meisje is dat ze zo altijd onschuldig blijft..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:42
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Psychickje schreef:

tuurlijk denkt ze te weten waar ze mee bezig is maar die jongen heeft het duidelijk verkeerd aangepakt , of vind jij van niet?

(en dan heb ik het nog niet eens over dat het een "populaire" jongen is enzo)

oh en btw als een jongen daar op afknapt knapt ie af op zichzelf
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:00
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
tuurlijk denkt ze te weten waar ze mee bezig is maar die jongen heeft het duidelijk verkeerd aangepakt , of vind jij van niet?

(en dan heb ik het nog niet eens over dat het een "populaire" jongen is enzo)

oh en btw als een jongen daar op afknapt knapt ie af op zichzelf

misschien heeft die jongen het wel verkeerd aangepakt...misschien zij ook wel..
wie zal het zeggen?
Ik vind haar verhaal nogal vaag om daarover te oordelen..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:24
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
Psychickje schreef:
Het lijkt toch wel alsof ze het zelf wou? Anders was ze hier echt niet komen vragen of hij er zou op afknappen..

vind ik ook.ge verwoord het zoals ik het wil zegge ma niet kon. merci
Oud 13-11-2002, 21:44
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Psychickje schreef:
misschien heeft die jongen het wel verkeerd aangepakt...misschien zij ook wel..
wie zal het zeggen?
Ik vind haar verhaal nogal vaag om daarover te oordelen..
moet ze zichzelf natter maken dan?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:17
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
moet ze zichzelf natter maken dan?
Ze kan het hem ook wel voorstellen om wat rustiger aan te doen, maar als ze dat niet doet, dan is het toch normaal dat hij denkt dat het goed is?
Maar het is niet omdat hij zich afvraagt waarom het niet lukte, dat hij het meisje de schuld geeft eh.. Misschien denkt hij ook wel dat de fout bij hem ligt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:29
Verwijderd
Ik denk eerder dat het gewoon allebei een stel vunzen is zonder normen en waarden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 05:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk eerder dat het gewoon allebei een stel vunzen is zonder normen en waarden.
ja maar jij bent een extreem geval.
Maar het feit dat ze hier niet meer op reageert zou best kunnen betekenen dat het of goed is afgelopen voor d'r
of niet
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
ja maar jij bent een extreem geval.
Maar het feit dat ze hier niet meer op reageert zou best kunnen betekenen dat het of goed is afgelopen voor d'r
of niet
Neuh, ik ben geen extreme fatsoensrakker, maar ik vond dit nét niet meer kunnen eigenlijk. Bovendien was het gewoon een flame.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:57
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Heeft de topic starter nog wat te zeggen of heeft ze het hele topic niet meer gelezen ofzo??
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 16:11
Verwijderd
Als hij jou niet eerst genoeg heeft opgewonden zodat je nat genoeg was, als hij daar niet het geduld voor had of weet ik veel, dan ligt dat dus meer aan hem dan aan jou....en moet hij zich schamen en niet jij...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Neuh, ik ben geen extreme fatsoensrakker, maar ik vond dit nét niet meer kunnen eigenlijk. Bovendien was het gewoon een flame.
oh ja joh? DAT had ik net niet door
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 16:45
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef:
Heeft de topic starter nog wat te zeggen of heeft ze het hele topic niet meer gelezen ofzo??
het topic is al bijna twee maanden oud, waarschijnlijk is ze het allang vergeten...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten