![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind haar geen slet maar wil wel aan haar duidelijk maken dat degenen die niet meelopen uiteindelijk pas echt respect afdwingen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is gewoon de manier waarop ze het vertelt. ze zoent af en toe met die jongen...daaruit maak ik op dat het niet echt haar vriendje is.. Het feit dat de jongen populair is doet hier nix ter zake..tenzij ze zichzelf nu echt zo 'stoer' vindt omdat ze met hem naar bed kon.. ![]() En alles ging vrij snel.. dan is het logisch dat het ni zo aangenaam was, toch? Je moet er toch niet zo slim voor zijn om te weten dat je er beter even je tijd voor neemt? Zeker de eerste keer.. Als het dan toch wel haar vast vriendje is..en het gaat er helemaal niet over dat hij populair is....en het was geen vluggertje... mja, dan vind ik haar post toch maar raar geformuleerd.. |
![]() |
|
beetje overdreven gezeik, als je jong bent experimenteer je er flink op los en dan ga je heus niet checken of het wel helemaal etisch verantwoord is ofzo, *blaat* en duidelijk onervaren enzo, ook die dude: "waarom lukte het nou niet" niet echt iets wat een z'n dude zegt die maar iedereen af loopt te neuken. of hij heeft de hersens van een erwt .
||
Citaat:
|
hmm jammer dat het meisje in kwestie niet meer reageert..
Maarre gewoon aandringen op voorspel.. Bij de meeste mensen doen ze eerst gewoon beetje friemelen en dan orale sex en dan pas neuken.. Want het is best eng de eerste keer en als je nog beetje zenuwachtig ben kan ik me voorstellen dat het niet echt fijn is.. Maar trek je er maar niets van aan dat je niet nat genoeg was. dat is die jongen zijn schuld, kan jij niets aandoen !! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje onveilig..niet? En trouwens, ze is 17 hoor..ze zou toch moeten weten wat ze doet? Ze doet wat ze wilt natuurlijk, maar ik heb er mijn mening over.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
btw je kan haar (of wat je ook aan het doen ben) wel verdedigen, maar ik denk dat het allemaal weinig nut heeft. Het blijft hetzelfde als ze niet uitlegt hoe het allemaal gegaan is. kwak mm ff verder met youve got mail kijkuh ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt toch wel alsof ze het zelf wou? Anders was ze hier echt niet komen vragen of hij er zou op afknappen..
Valt me ook op dat de jongen weer meteen de schuld krijgt. Ik denk dat zij even goed weet waar ze mee bezig is, toch? 't Is niet omdat ze een meisje is dat ze zo altijd onschuldig blijft.. |
![]() |
||
Citaat:
(en dan heb ik het nog niet eens over dat het een "populaire" jongen is enzo) oh en btw als een jongen daar op afknapt knapt ie af op zichzelf |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien heeft die jongen het wel verkeerd aangepakt...misschien zij ook wel.. wie zal het zeggen? Ik vind haar verhaal nogal vaag om daarover te oordelen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar het is niet omdat hij zich afvraagt waarom het niet lukte, dat hij het meisje de schuld geeft eh.. Misschien denkt hij ook wel dat de fout bij hem ligt ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |