Dus in welke stad ga je vaak stappen of in welke stad vind je het uitgaansleven helemaal geweldig?
Voor mij is dat toch wel Amsterdam, maar dat komt omdat ik er vlakbij woon... andere steden ken ik eigenlijk niet zo goed, alleen in Arnhem vond ik het ook heel cool op de Korenmarkt!
Komt meer omdat er dus veel feesten gegeven worden waar ik naartoe ga: Amsterdam en Rotterdam.
Ik ga het meest uit in Alkmaar, want daar woon ik het dichtstbij en komen veel klasgenoten en mensen van school(naar de Lindeboom) maar daar is t altijd veel te druk, t loopt achter qua muziek dus daar kom ik eigenlijk alleen maar om te praten en te 'socializen'.
Ik ken te weinig steden echt goed om daar een oordeel over te kunnen vellen. Maar van de steden die ik wel goed ken, Apeldoorn en Enschede, is het toch wel Enschede.
Groningen! Ben ik nog maar een keer uitgeweest, maar ik ben helemaal over. Veel en leuk! Zo iets als de Drie Gezusters hebben we hier in Alkmaar echt niet! Ik verdwaalde bijna!
E!!en schreef: Groningen! Ben ik nog maar een keer uitgeweest, maar ik ben helemaal over. Veel en leuk! Zo iets als de Drie Gezusters hebben we hier in Alkmaar echt niet! Ik verdwaalde bijna!
Woon je in Alkmaar???
Ik vind het altijd nog wel leuk om op vrijdag middag een aantal biertjes te drinken in het moddermannetje, vlakbij het station
rafael_vd_vaart schreef: Woon je in Alkmaar???
Ik vind het altijd nog wel leuk om op vrijdag middag een aantal biertjes te drinken in het moddermannetje, vlakbij het station
Haha, de Modderman, met meer dan 200 whiskeys.
Daar zitten vaak mensen van school.
Op zaterdag meestal in de Lindeboom.
Heeeeeeeel soms ben ik daar ook, als ik niet hoef te werken en er voorderest nix beters te doen is.