Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2002, 16:03
bazzemans
bazzemans is offline
Een neef van mij heeft een lap-top gekocht van iemand (in perfecte staat...) en deze wil hij tijdens het werken en zijn opleiding gebruiken. Maar het volgende vervelende gebeurd.
Telkens als hij op kopiëren naar klikt komen er allerlei vage dingen naar voren...

Waar kan ik de eigenschappen verwijderen?!
Oud 10-11-2002, 16:23
Spacey
Spacey is offline
ik neem aan dat je in zo'n menuutje bedoeld dat je naar diskkette of bureaublad ofzo kan kopieeren?

ik meende dat er vroeger ergens een map stond met een paar shortcutjes erin. en daar kon je dan heen kopieere.
Oud 10-11-2002, 16:52
Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Het hangt een beetje van je OS af. Sorry dat ik zeg – is niet gericht tegen jou -, maar vertel voortaan wel even om welke OS het gaat (Windows 98, 2000, XP of zelfs 95).

Oké, nu je vraag.

Onder Windows 98 (Waarschijnlijk ook 95) staat dit in map \WINDOWS\SendTo. Vanaf Windows 2000 (ME weet ik niet zeker) gaat het iets anders. Om de “SendTo” map weer te geven, moet je via Extra -> Mapopties… -> Weergave -> Verborgen bestanden en mappen, “Verborgen mappen en bestanden weergeven” actief maken.
Vervolgens ga je naar de map \Documents and Settings\. Nu kun je kiezen voor globale instellingen via de map “Default user” of “Default User.WINDOWS” (Iets met default ). Daarin staat de map “SendTo”.
Wil je voor een specifieke gebruiker de instellingen wijzigen, open dan de map met de naam van de gebruiker. Bijvoorbeeld “\Documents and Settings\Piet”. Open hier de map “SendTo” om de instellingen te wijzigen.
Reageren

Regels voor berichten