Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mjah, dat ik het rustiger aan moet doen klopt denk ik wel.... heb ik laatst ook een topic over gepost, maar ik krijg de moed niet bijelkaar geraapt te laten merken dat ik het rustiger aan moet doen. Oja, en of mn angst terecht is...?... k vind zelf vaniet.. k bedoel.. die jongen klierde alleen maar wat.. Weet hij veel hoe mijn verleden eruitziet.............
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik kom hier nog niet zo lang. Dus ik weet niets van jou verleden verder. Heb je eerder hulp voor die paniekaanvallen gehad? O en je zegt: "wat boeit het me ook nog allemaal, ik laat het wel over me heen lopen, en als het mis gaat, tja, het zij zo."... Dat is een rotgevoel he, ook al wil je er wel tegen vechten. Heb je iets of iemand waar je helemaal voor gaat? Een hobby of een supervriend/vriendin? Het klinkt een beetje oubollig maar, iets om voor te leven ![]() liefs Zo'n jongen he, daar kan ik me nou zo kwaad over maken ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Misn toch proberen, schrijf het op oid, maak er een momentje voor.. Citaat:
Citaat:
vind ik het toch wel logisch dat je er (weer) een angst voor hebt..
|
hoewel ik je verder niet goed ken, vind ik je zeker geen aansteller!
jij hebt blijkbaar een aantal nare ervaringen gehad in je verleden waardoor je heel snel angstig wordt, dus in zekere zin is jouw angst wel terecht. je wordt immers herinnerd aan iets naars en wordt bang, dat dat nou door een klein dingetje gebeurt maakt niets uit hoor! kop op meid! Grtz & more, K.G. |
![]() |
|
Verwijderd
|
aansteller?? JIJ??? komop meis, is absoluut niet zo!!
alleen al het feit dat je wilt vechten bewijst dat je geen aansteller bent. ik wil je graag helpen, misschien samen een keer gaan aangeven dat het niet meer gaat? samen een oplossinge zoeken om het rustiger aan te doen? misshcien wel goed om dat maandag te bespreken, of ik stuur je wel een meel ofzo. angstaanvallen zijn gwoon kloten en ook daar gaan we een oplossing voor zoeken. natuurlijk kan ik het niet wegtoveren ofzo maar misschien dat we stapje voor stapje ervoor kunnen zorgen dat het minder wordt? meis je weet dat je me alles kunt vertellen he? ik sta op het moment best wel sterk in mijn schoenen dus zal niet bij het eerste het beste tikje omkieperen. heeeeeele dikke knuf! mir |
![]() |
|
Heyz, ik weet echt niet wat ik moet typen...
![]() Uhm... weet iemand ervan? Bij mij is dat dus niet zo en daarom kán niemand me helpen. Maar anders moet je misschien aan een vriend(in) eerst een heel klein beetje vertellen. Kijk hoe ze reageert en vertel weer iets. Misschien heeft zij een oplossing? Als het niet werkt zou ik idd heel rustig aan doen. Ik weet niet hoe het zit met je school/studie/werk ed maar als je nog op school zit zou ik een paar dagen waarin je geen toetsen hebt uitslapen en je (laten) ziek melden. Dan lukt het mij namelijk wél om alles een beetje rust te geven en school een beetje op orde te brengen. Maar misschien heb je hier geen flikker aan... Misschien ben je al boven de 20 ofzo en ligt het helemaal niet zo. ![]() Naja... ik stop maar |
![]() |
|
hey meis,
k vind het jammer om te lezen dat het nog steeds niet goed/beter met je gaat ![]() k weet niet veel van je verleden en je situatie nu af, dus een echt nuttig 'helpend' antwoord kan ik je denk ik ook niet geven maar k wou je toch even sterkte wensen en niet opgeven met vechten he! je stelt je echt niet aan! *knuffel* *twinkle van D&D (weet niet of je me nog kent ![]()
||
Citaat:
Jawel k ken je nog wel.. thx voor je reply.. bent een schat *knuf* Laura
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic nummer 93!! Verwijderd | 492 | 13-04-2007 13:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Monster! Type | 15 | 06-05-2005 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
beginsel van een eventueel verhaal rampenstamper | 30 | 26-08-2003 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |