Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2002, 18:53
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hey mensjuhs..

Terwijl ik hier mensen positiever probeer te laten denken gaat het met mezelf steeds slechter.

Ik werd laatst geklierd door een jongen toen ik op straat fietste (maakte onozele opmerkingen, ging irrie langzaam fietsen enso), en ineens kreeg ik t ijskoud, begon te trillen > angstaanval.

Sindsdien gaat het dus echt ongelofelijk slecht...
Nu zul je wel denken: Door dat ene stomme geval?

Ja.

Ik weet ook niet hoe het kan, en voel me echt een aansteller ensow.. maar tis zo..

Echt alles gaat gewoon mis, en ik weet echt niet meer wat ik eraan moet doen... Ik sta nu echt op zon punt van "wat boeit het me ook nog allemaal, ik laat het wel over me heen lopen, en als het mis gaat, tja, het zij zo."...

Terwijl ik van de andere kant er echt wel tegen wil vechten.. maar kweet verdommie niet meer hoe ..
Oud 10-11-2002, 19:21
Chelle
Chelle is offline
Ehm, beetje onnozel antwoord, maar heb je er al eerder last van gehad? En hoe lang voel je je nou al zo ? Soms zit alles ook even tegen, dat mag, maar het moet tuurlijk niet te lang gaan duren he.
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:27
Quiana
Quiana is offline
Ow meisje..
Ik vind je geen aansteller, het is niet zo
raar dat het nu weer slecht gaat..
Misn moet je alles weer op een rijtje zetten,
waarom ben je weer bang geworden,
is die angst terecht?
Misn moet je het rustiger aan doen,
de dingen goed overdenken..
Sorrie, kweet absoluut geen nuttig antwoord,
maar wilde dit toch ff posten..
Heel veel sterkte..
Oud 10-11-2002, 19:29
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Chelle schreef:
Ehm, beetje onnozel antwoord, maar heb je er al eerder last van gehad? En hoe lang voel je je nou al zo ? Soms zit alles ook even tegen, dat mag, maar het moet tuurlijk niet te lang gaan duren he.
Sterkte

Mjah het gaat ineens weer heel erg bergaf.. (kweet niet of je hier al lang komt -dit forumgedeelte- )

k voel me nu intussen 1-2 weken zo, maar de laatste paar dagen is extreem erg...
Oud 10-11-2002, 19:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Ow meisje..
Ik vind je geen aansteller, het is niet zo
raar dat het nu weer slecht gaat..
Misn moet je alles weer op een rijtje zetten,
waarom ben je weer bang geworden,
is die angst terecht?
Misn moet je het rustiger aan doen,
de dingen goed overdenken..
Sorrie, kweet absoluut geen nuttig antwoord,
maar wilde dit toch ff posten..
Heel veel sterkte..
tjah, dingen op een rijtje zetten.... k wou dat me dat lukte.. maar k kan geen grijntje rust meer vinden..

Mjah, dat ik het rustiger aan moet doen klopt denk ik wel.... heb ik laatst ook een topic over gepost, maar ik krijg de moed niet bijelkaar geraapt te laten merken dat ik het rustiger aan moet doen.

Oja, en of mn angst terecht is...?... k vind zelf vaniet.. k bedoel.. die jongen klierde alleen maar wat.. Weet hij veel hoe mijn verleden eruitziet.............
Oud 11-11-2002, 13:47
Chelle
Chelle is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Mjah het gaat ineens weer heel erg bergaf.. (kweet niet of je hier al lang komt -dit forumgedeelte- )

k voel me nu intussen 1-2 weken zo, maar de laatste paar dagen is extreem erg...

Nee, ik kom hier nog niet zo lang. Dus ik weet niets van jou verleden verder. Heb je eerder hulp voor die paniekaanvallen gehad?
O en je zegt: "wat boeit het me ook nog allemaal, ik laat het wel over me heen lopen, en als het mis gaat, tja, het zij zo."...
Dat is een rotgevoel he, ook al wil je er wel tegen vechten. Heb je iets of iemand waar je helemaal voor gaat? Een hobby of een supervriend/vriendin? Het klinkt een beetje oubollig maar, iets om voor te leven ?
liefs

Zo'n jongen he, daar kan ik me nou zo kwaad over maken
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:47
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
tjah, dingen op een rijtje zetten.... k wou dat me dat lukte.. maar k kan geen grijntje rust meer vinden..
Hm.. best moeilijk..
Misn toch proberen, schrijf het op oid,
maak er een momentje voor..

Citaat:
Aragnabite schreef:

Mjah, dat ik het rustiger aan moet doen klopt denk ik wel.... heb ik laatst ook een topic over gepost, maar ik krijg de moed niet bijelkaar geraapt te laten merken dat ik het rustiger aan moet doen.
Voor jezelf? Of aan je omgeving?

Citaat:
Aragnabite schreef:

Oja, en of mn angst terecht is...?... k vind zelf vaniet.. k bedoel.. die jongen klierde alleen maar wat.. Weet hij veel hoe mijn verleden eruitziet.............
Mja, als jij die dingen nog niet goed hebt verwerkt,
vind ik het toch wel logisch
dat je er (weer) een angst voor hebt..
Oud 11-11-2002, 18:58
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
hoewel ik je verder niet goed ken, vind ik je zeker geen aansteller!
jij hebt blijkbaar een aantal nare ervaringen gehad in je verleden waardoor je heel snel angstig wordt, dus in zekere zin is jouw angst wel terecht.
je wordt immers herinnerd aan iets naars en wordt bang, dat dat nou door een klein dingetje gebeurt maakt niets uit hoor!

kop op meid!

Grtz & more, K.G.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:39
Verwijderd
aansteller?? JIJ??? komop meis, is absoluut niet zo!!
alleen al het feit dat je wilt vechten bewijst dat je geen aansteller bent. ik wil je graag helpen, misschien samen een keer gaan aangeven dat het niet meer gaat? samen een oplossinge zoeken om het rustiger aan te doen? misshcien wel goed om dat maandag te bespreken, of ik stuur je wel een meel ofzo. angstaanvallen zijn gwoon kloten en ook daar gaan we een oplossing voor zoeken. natuurlijk kan ik het niet wegtoveren ofzo maar misschien dat we stapje voor stapje ervoor kunnen zorgen dat het minder wordt?
meis je weet dat je me alles kunt vertellen he? ik sta op het moment best wel sterk in mijn schoenen dus zal niet bij het eerste het beste tikje omkieperen.
heeeeeele dikke knuf!
mir
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:27
K-Cobain
K-Cobain is offline
Heyz, ik weet echt niet wat ik moet typen...
Uhm...
weet iemand ervan? Bij mij is dat dus niet zo en daarom kán niemand me helpen. Maar anders moet je misschien aan een vriend(in) eerst een heel klein beetje vertellen. Kijk hoe ze reageert en vertel weer iets. Misschien heeft zij een oplossing? Als het niet werkt zou ik idd heel rustig aan doen. Ik weet niet hoe het zit met je school/studie/werk ed maar als je nog op school zit zou ik een paar dagen waarin je geen toetsen hebt uitslapen en je (laten) ziek melden. Dan lukt het mij namelijk wél om alles een beetje rust te geven en school een beetje op orde te brengen.
Maar misschien heb je hier geen flikker aan... Misschien ben je al boven de 20 ofzo en ligt het helemaal niet zo.
Naja... ik stop maar
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:04
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
hey meis,

k vind het jammer om te lezen dat het nog steeds niet goed/beter met je gaat
k weet niet veel van je verleden en je situatie nu af,
dus een echt nuttig 'helpend' antwoord kan ik je denk ik ook niet geven
maar k wou je toch even sterkte wensen
en niet opgeven met vechten he!
je stelt je echt niet aan!