![]() |
|
ik moet voor school een poster maken van iets cultureels. in principe een film maar dat ovnd ik een kutopdracht, dus nou wil ik een poster maken van een (fictief) concert. een beetje met de posters van mensen als Snorkel en Ricky die posters maken voor de vera (www.vera-groningen.nl). met veel kleur en een beetje funnie en undergroundachtig. ik zoek dus eigenlijk een band met een beetje tot de verbeelding sprekende naam als bv. Groop Dogdrill, Dead Kennedys etc. die een beejte makkelijk en leuk uit te beelden is..
als dat niet lukt kan ik nog meer inhoudelijk gaan kijken naar bands en daar iets bij verzinnen, maar het leukste (en makkelijkste ook) vind ik toch wel een band met een naam waar ik iets mee kan. anyone any ideas?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat bands uit mijn mp3-lijst waar ik zelf wel een idee voor een poster voor zou kunnen bedenken:
Big Fuckin' Skull. D.V.D.A. (als afkorting voor 'double vaginal, double anal'). Imminent Starvation (tegenwoordig bekend als 'Imminent'). God Ate My Homework. Heavy Water Factory. Mihoen! Molotov. Reversal Penetrations. Skinny Puppy. Slokdarm Poep. Suicide Commando. Tiger Army. Toy Dolls. Zaad. Hoe je het gaat rijmen met veel kleur en een vrolijke achtergrond, is mij nog een raadsel. LUH-3417 Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 19:58. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|