Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sorry meneer/mevrouw de forumbaasje...
ik wil hier alleen maar mee aangeven dat Gothic's reactie in feite net zo lomp is als mijn weerwoord daarop, hetzij verbloemd... ik weet wel dat jullie allemaal heel tight zijn en shit... maar neem het niet steeds omwille hiervan om de haverklap voor elkaar op... dat is hypocriet... ik ken de kwaliteit van mijn gedichten...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kom op zeg, doe es normaal. Ga es naar Feedback. Wij trappen niet in dat soort zelfbedachte woordjes. Hup snel; naar Feedback.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind het jammer dat zon $%^&*()_ gedicht van me nu net iets teveel aandacht krijgt..... door al die 'feedback'
nee ik doel ik niet op de reacties... couldn't care less... maar dit werk is absoluut niet representatief... jammer dat sommige mensen zich onthouden van zinnige kritiek en alleen feedback geven als ze het echt zwaaar kut vinden... lees de rest van mijn werk dan ook ... dan snappen ze de 'domme' inhoud beter....
|
![]() |
--------------------------------------------------------------------------------
"de vlezigheid duidelijk voelbare aanwezigheid getekend door kenbare nostalgie kleffig, stoffig, conservatief men plaatst een statief, de ezel als het ware het doek is nog maagdelijk wit interpretaties omvangrijk, doch subjectief dikwijls wordt 'kunst' bestempeld, gestigmatiseerd door zij die nalatig zijn wanneer het analystiek betreft kennen zij de waarheid, onvolstrekt? een draagvlak voor kortzichtigheid desondanks de drang te etaleren slechts om 'open' geesten te stimuleren" oooh how I love u fuckin guyzzzzzzzzz ________________
||
Citaat:
kbegrpij em aps alsk em nog ene eer lees, of 3x waarsch. maar daar benk te lui voor, dus blijft ie lekker waas nu gaak koekjes eten ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
jeeetje mina
wat is dit allemaal ik vind het gedicht wel gaan, al staan er voor mij (blont) te veel woorden in waar ik over na moet denken, en daardoor vind ik het niet lekker lezen verder moet iedereen die dat wil zijn mening geven, met respect en over het gedicht en niet offtopic gaan (vindik)
|
![]() |
pas op dat je niet teveel mensen tegen je in het harnas jaagt door te fel ad rem reageert op negatieve reply's van de medeforummers hier. zo ben ik ook begonnen en zie me nu: verguisd, geband, gebroken, depressief, niks-meer-voor-te-leven, zaadloze, geschopt, geslagen, uitgebraakt, bespuwd, bespot en afgemaakt.
![]() even ter zake: het gedicht. het lijkt me duidelijk dat enjambematisch gedrag je niet vreemd is en de woorden alliteratie en assonantie klinken je volgens mij ook niet als Spaans ( ![]() je neemt onderwerpen niet uit de weg die ik ook niet uit de weg zou nemen, da's dus goed. persoonlijk zou ik in de laatste regel tussen ''toch'' en ''enigszins'' het woordje 'nog' voegen. ook je rijmschema is wel interessant: scheit aan het rijmschema ![]() Keep up the good work, kid. Ruuth.
||
Citaat:
Natuurlijk is het ook zo dat je niet te afgevlakt bezig moet zijn, dan kan je beter kinderliedjes schrijven. Maar er is een gulden middenweg.
|
![]() |
lo siento pero...
het is toch mijn steelo... daar kan ik niets aan veranderen, meestal stem ik mijn shit niet af op het publiek waar het voor bestemd is.. mijn appellerende boodschap is duidelijk ... voor mezelf althans, niemand anders snapt er ook maar ietz van en dat wil ik graag zo houden ![]() love it... well see yall around
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Nevelingenlied Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Wie gaat de columnwedstrijd winnen? Ieke | 158 | 24-09-2004 21:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De waarheid bestaat niet! Charlottetje | 67 | 22-02-2004 21:00 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |