Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 18:17
REIE
REIE is offline
Ik heb zelf Puma's, van die beige sneakers (Japanse naam, mojito ofzo)met zo'n vette blauwe streep, maar er zijn zoveel soorten puma's dat je je er echt niet meer mee kan onderscheiden. Begin dit jaar waren ze nog nieuw. Nu dragen al die kakkers de kartversie, en lopen veel mensen op de voetbalvariant met die bolletjes in de zool aan de zijkant. Verliest Puma het authentieke en wordt het als Nike en Adidas?

REIE
Oud 12-11-2002, 18:27
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
puma wil gewoon geld verdiene dus maakt het hun nix uit wie er op hun schoenen loopt wat natuurlijk ook nix uitmaakt zelfs al liep sinterklaas erop of gabber piet who cares

money is what it's all about!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:28
Esmée
Esmée is offline
denk dat elke rage op een gegeven moment door zijn populariteit de authenticiteit verliest.
Oud 12-11-2002, 18:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
De puma worstenbroodjes-schoenen vind ik niks.
Maar de oldschool gympjes vind ik heel erg leuk,maar zijn erg moeilijk te vinden

Ik denk dat het langzamerhand wel het authentieke verliest,het model word beetje bij beetje anders..vanwege de mode
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:11
AtHell
AtHell is offline
puma's sja.. beetje jammer in het algemeen.
Oud 12-11-2002, 19:13
Verwijderd
Ik vind ze nogal lelijk, eigenlijk...en het is natuurlijk heel veilig om erin te gaan lopen nu iedereen ze al heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:14
S
S is offline
Puma is ooit veel meer geweest als Nike en Adidas.

Hun comeback heeft er zeker weer voor gezorgd dat ze favoriter werden dan Nike.

Met voetbalvariant bedoel je denk ik niet de Mostro's... Maar de Themo's. Met de 'kartschoenen' bedoel je de Sparco (Speedcat).

Maar om je uit de droom te helpen; Puma is al een jaar niet meer authentiek. Puma weet alleen de spullen in retro-stijl uit te brengen en dat is nu heel erg in trek. (Ik koop ook nog steeds Puma hoor).
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:41
RuffThugg
RuffThugg is offline
Puma is in de afgelopen 3 jaar niet origineel geweest.
De betaalbare werden door allemaal mensen gekocht hier, iedereen loopt op die hoge sparco's nu en als ze van de zomer weer wat nieuws brengen loot de massa er weer mee.

En als je een beetje speciale wilt betaal je je scheel, dan koop ik liever originele schoenen voor minder geld die ik mooier vind.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:53
S
S is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Puma is in de afgelopen 3 jaar niet origineel geweest.
De betaalbare werden door allemaal mensen gekocht hier, iedereen loopt op die hoge sparco's nu en als ze van de zomer weer wat nieuws brengen loot de massa er weer mee.

En als je een beetje speciale wilt betaal je je scheel, dan koop ik liever originele schoenen voor minder geld die ik mooier vind.
Je betaald je iid scheel aan de aparte modellen van Puma, die ze alleen bij bijvoorbeeld Invito hebben.

Maar 1.5 jaar geleden was Puma wel orgineel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:58
maudje
maudje is offline
Heb een stuk of 5 paar in de kast liggen en ik vind het niet te vergelijken met merken als nike of adidas.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar dat vandaan komt, misschien is het wel omdat ik mezelf echt absoluut niet in nike of adidas zie lopen maar wel puma draag.. don't know
Misschien kom het wel door het type mensen dat puma draagt dat het geen merk als nike is. Al heeft puma wel modellen die echt heel veel gedragen worden en voor mij dezelfde waardering hebben als nike (puma sprint in wit met paars ofzo, afschuwelijk)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 20:44
Verwijderd
Tijdje geleden waren bepaalde PUma schoenen in, die waren Rood..
Maar voordat ik die kende had ik een keer mass-schoen namaak Puma's gevonden, ik kende die Puma's dus nog niet..
En vond die nep-puma's ook wel wat mooier, waren net iets anders, mooier rood etc
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:13
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
De puma worstenbroodjes-schoenen vind ik niks.
Maar de oldschool gympjes vind ik heel erg leuk,maar zijn erg moeilijk te vinden

Ik denk dat het langzamerhand wel het authentieke verliest,het model word beetje bij beetje anders..vanwege de mode
juist
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:32
corduroy
corduroy is offline
ik vind die halfhoge suedeachtige dus echt gewoon oprecht kei tof en mooi. maar die heeft idd iedereen, en ze zijn, bovendien, ridicuul duur.
Oud 13-11-2002, 11:48
Verwijderd
wat maakt het nouw weer uit wat voor mensen PUMA dragen, mensen die het mooi vinden duss...kakkers of geen kakkers...waar je je al niet mee bezug kan houden...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:06
Haro
Haro is offline
Citaat:
corduroy schreef:

ik vind die halfhoge suedeachtige dus echt gewoon oprecht kei tof en mooi. maar die heeft idd iedereen, en ze zijn, bovendien, ridicuul duur.
ik vind ze idd ook gewoon mooi, kan er niks aan doen. gelukkig was ik ook een beetje de trendsetter van de sparcos op mijn school, ik had ze namelijk in april al en na de zomervakantie liep opeens iedereen erop , toch jammer(sorry dat ik moet opscheppen)

Citaat:
marrrtuuh schreef:
wat maakt het nouw weer uit wat voor mensen PUMA dragen, mensen die het mooi vinden duss...kakkers of geen kakkers...waar je je al niet mee bezug kan houden...
idd, daar kan ik zo slecht tegen, kakkers haten alleen om dat ze kakkers zijn en dat soort shit. 't gaat erom of je de schoenen mooi vind, en natuurlijk is het best jammer als opeens iedereen op jouw schoenen loopt
Oud 13-11-2002, 16:10
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
maudje schreef:
Heb een stuk of 5 paar in de kast liggen en ik vind het niet te vergelijken met merken als nike of adidas.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar dat vandaan komt, misschien is het wel omdat ik mezelf echt absoluut niet in nike of adidas zie lopen maar wel puma draag.. don't know
Misschien kom het wel door het type mensen dat puma draagt dat het geen merk als nike is. Al heeft puma wel modellen die echt heel veel gedragen worden en voor mij dezelfde waardering hebben als nike (puma sprint in wit met paars ofzo, afschuwelijk)
Offtopic: Welkom terug! Lang niet gezien !

Ik draag mijn puma's nog regelmatig, zitten gewoon erg relaxed. Die dingen heb ik gekocht voordat ze echt in waren. Toen ik ze kocht had ik dat natuurlijk wel aan kunnen zien komen, je zag ze niet voor niets in bijna iedere sportwinkel . Een jaar eerder had ik een erg standaard model, dat bijna alleen in het wit met Grijs verkocht werd....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten