![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat je kunt doen als er een wond zit? Hem laten helen, dus er niet meer op bijten. Stop kauwgom in je mond oid, zodat je iets anders om op te kauwen hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vaak is het openbijten van de wang te wijten aan stress. Ikzelf heb er ook last van.
Stress is eigenlijk niet alleen veel aan je kop hebben, maar eigenlijk heb je ook stress als je zenuwachtig bent, ongemakkelijk, onzeker, gehaast en zo is nog een heel rijtje vol te maken. Stress is een heel vele omvattend woord. Om terug te komen aan het openbijten van de wang... veel mensen vertonen diet gedrag dus in een bovengenoemde situatie. Soms hoeft het niet bewust te zijn dat je in zo'n situatie zit, amar het kan ook onderbewust. Net zoals mij, ik zit lekker thuis, lekker releaxed, maar beet dus net wel mooi op mijn wang. Waarschijnlijk is dit dan te verklaren omdat ik even neit weet wat ik meot typen (ook al is dit misschien minder dan een seconden dat ik niet type) en dan dus op mijn wang bijt. Je kan er neit zo heel veel tegen doen, maar zoals al genoemd kan een kauwgompje wel helpen. Hoewel ik er neit aan moet denken om constant daarop te kauwen. Ik weet we dat je vaak door blijft bijten omdat je dan een smaak proeft (bloed) en dat is -heel gek- toch wel lekker. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Met welke foute pick-up-line zal je de persoon boven proberen in te palmen? trophus | 500 | 27-09-2007 01:12 |