Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja maar dan heb je meteen weer ruzie, eht is vaak zo dat diegene je ook gewoon dom aankijkt omdat hij zich ook geen houding weet te geven en denkt dat jij begon hem vies aan te kijken, hoe kan je dan "het ijs breken" en laten merken dat je in een vriendelijke bui bent en geen zin hebt in ruzie?
||
Citaat:
Of een vriendelijk gezicht trekken. Je uitstraling zegt dan wel genoeg denk ik, dan ziet die persoon zelf wel dat je geen ruzie ed wil..
|
" Kijk ik hem ook stom aan "
![]() Nou ... meestal kijk ik gewoon recht in zijn / haar ogen, maar dat doe ik bijna altijd ... en ondertussen zijn de paar komende dagen verne*kt, omdat ik ze helemaal door zou brengen met twijfelen aan mezelf ( heb niet zo' n zelfvertrouwen ) en nadenken over wat er zo vreemds aan mij is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb niet één reactie, maar wel vier (!) mogelijke reacties!
met dank aan Watzlawick
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zelf ben ik meestal de gene die mensen aanstaard om ze ongemakkelijk te doen voelen. REIE
|
Ik kijk ze aan met een blik van
"heb ik wat van van je aan ofzow" " wat zit je me nou stom aan te kijken koe vind je jezelf beter ofzow" als ze dan andere kant snel opkijken moek lachen.. en als ze zenuwachtig na me gaan zitten lachen kijk ik nog bitcheriger trug ![]() k vind ut echt heerlijk om dan zow "arrogant" trug te kijken ![]()
|
ik denk dat hier een groot verschil is tussen jongens en meisjes
![]() ik krijg van mn mannelijke vrienden altijd op mn kop, omdat ik gewoon neerbuigend terugkijk. "gij gaat daar gene last mee krijgen, gij zijt een meisje. me wie gaat diene kerel last zoeken? me ons natuurlijk, beheerst u!" ![]()
|
ligt helemaal aan die persoon en de situatie..soms weet je niet waarom diegene zo smerig kijkt..misschien heeft diegene wel iets heel vervelends te horen gekregen vlak ervoor..zoiets is vaak moeilijk in te schatten he? maar goed soms denk ik daar ook niet over na en kijk ik supersmerig trug
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Psychologie |
Vage tegenstelling.. wat denk jij? Verwijderd | 45 | 24-04-2002 14:02 |