Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2002, 16:52
Niccie
Niccie is offline
Dat vraag ik me gewoon ns af... ja tuurlijk is het verschillend per jongen, maar wat n meisje lkkr vind weet ik wel. Bij een jongen is het toch vaak gissen... Van wat wil ie nou????
So tell me guyzzzz!!!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat maakt het voor jou nou uit wat een jongen lekker vindt dat zijn vriendin bij hem doet? De jongens A, B en C vinden gepijpt worden lekker, D vindt neuken lekker terwijl E meer van aftrekken houdt. Jongens verschillen hoor!
Bovendien, als je een vriendje hebt kun je hem toch vragen wat ie lekker vindt? Daar heb je meer aan dan aan zo'n massa- ondervraging.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:00
Niccie
Niccie is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat maakt het voor jou nou uit wat een jongen lekker vindt dat zijn vriendin bij hem doet? De jongens A, B en C vinden gepijpt worden lekker, D vindt neuken lekker terwijl E meer van aftrekken houdt. Jongens verschillen hoor!
Bovendien, als je een vriendje hebt kun je hem toch vragen wat ie lekker vindt? Daar heb je meer aan dan aan zo'n massa- ondervraging.
Ik ben daar gewoon benieuwd naar, en ik ben ook niet dom, weet ook wel dat alle jongens wat anders lkkr vinden, ik zal ook iets specifieker zijn... als voorspel... wat vinden jullie JONGENS lkkr??? Lang voorspel, met masseren, strelen, zoenen... en hoe en waar?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:10
McM@dj
McM@dj is offline
nou dat hangt toch wel van de stemming en tijdstip af hoor.
men neme een voorbeeld;

lekker avaondje thuis filmpje kijken:
jah dan kan t wel lekker lang duren met voorspel, masseren, alles dr op en eraan zeg maar.

maar al ben je smiddags bij dr dan gaat t toch wat sneller, oraal en dan tsjop tsjop.

snappie?

wat ik lekker vindt ?
lekker een rustige avond, filmpje kijken, ondertussen wat sexuele handelingen. maak elkaar n beetje gek. massage ? why not.
als filmpje klaar is gaat de sfeerverlichitng aan en over tot het echte werk
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:11
Whuzz
Whuzz is offline
Tja, ik kan alleen voor mezelf spreken:

In willekeurige volgorde:

- Gepijpt worden
- Neuken
- Pannekoeken
- Over m'n rug gekriebeld worden
- Het geluid van mijn auto als ik stevig doortrek en van 2 naar 3 schakel
- Zacht over m'n ballen gekriebeld worden
- Water drinken wanneer ik heeel erg dorst heb
- lang uitslapen

enz enz

Beetje nutteloos topic imho. Er zijn er ten eerste al duizend over geweest en ten tweede denk ik dat je dit zelf ook wel kunt verzinnen... een lijst maken van wat jongens in het algemeen lekker vinden kun jij ook wel en je hebt er niets aan. Want elk vriendje dat je gaat krijgen is weer anders.
Oud 14-11-2002, 18:24
strafcorner
strafcorner is offline
-abn
Oud 14-11-2002, 18:28
Pan Am
Pan Am is offline
Wat ik lekker vind? Mocha coconut frappucino's van Starbucks
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:39
Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
Niccie schreef:
Dat vraag ik me gewoon ns af... ja tuurlijk is het verschillend per jongen, maar wat n meisje lkkr vind weet ik wel. Bij een jongen is het toch vaak gissen... wat wil ie nou????
So tell me guyzzzz!!!
sex.
Oud 14-11-2002, 19:20
She-wolf
She-wolf is offline
Ok, ik ben dan wel een meisje, maar er zijn heel wat dingen die jongens lekker geil maken
maar idd zoals de meeste hier al gezegd hebben is het wel bij iedere jongen anders, maar probeer dit eens:
-aan de oorlel knabbelen (de één vindt dit super opwindend, mijn ex kon er zelfs niet tegen dat ik het te lang deed, maar andere vinden het gewoon een leuk gevoel, dus vraag het misschien eerst)
-idd pijpen dat vinden de meeste wel heel leuk, maar begin niet zomaar te zuigen, kbedoel dus dat je het wat moet opbouwen, plaag hem een beetje, eerst wat likjes geven aan zijn tepels en navel en dan langzaamaan naar onder verschuiven (en je mag hem best wat pesten hoor, echt grappig om te zien!)
en het pijpen zelf ook een beetje opbouwen, daarmee bedoel ik dus: eerst de ballen een beetje masseren/likken, daarna met je tong naar boven likken, terwijl je blijft kietelen aan de ballen en ook aan het plekje net achter de ballen met je andere hand, en als hij dan echt lekker geil is, steeds rapper gaan
-ik hou redelijk veel van jongens een beetje te pesten vb boven op hem gaan zitten en dan doen alsof je wil tongzoenen, maar op het laatste moment een kusje geven op zijn kaak/oog/neus
-gewoon lekker dominant doen (vind ik toch zaaalig )
-massage geven is ook wel plezant, maar dan moet je er toch wel iets van kennen
-zoenen in de nek vinden ze meestal ook wel leuk, maar geen zuigplekken beginnen geven hé (beetje te kinderachtig vind ik)

voila dat is zowat de raad die ik je kan geven, gewoon blijven experimenteren, je ziet wel, gewoon er zelf ook pret beleven en geen dingen doen waarbij je je ongemakkelijk voelt!

see ya!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:52
Verwijderd
Yes
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:40
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Wat ik lekker vind? Mocha coconut frappucino's van Starbucks
mmm maak me gek...
Oud 14-11-2002, 21:46
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
-abn
hulde
Oud 14-11-2002, 23:11
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Niccie schreef:
Dat vraag ik me gewoon ns af... ja tuurlijk is het verschillend per jongen, maar wat n meisje lkkr vind weet ik wel. Bij een jongen is het toch vaak gissen... Van wat wil ie nou????
So tell me guyzzzz!!!
Gouden tip : kom eens vaker op dit furom & overlees een paar topics, *kaboem*, magisch antwoord op je vraag.

Wat ik leuk vind? Plagen, af en toe beetje domineren, (dit beiden afgewisseld door beide partners), spanning, aanraking (op mijn gevoelige plekjes, en wat boeit dat jou welke die zijn... Moeten m'n partners maar uitzoeken).

Lijkt me juist een van de spannendste delen in een relatie, uitzoeken wat de ander graag heeft.

Ff alle regels laten vallen en doen wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 23:15
Unexplained
Unexplained is offline
- Snelle auto's
- Opgevoerde scooters
- Repareren van technologische producten
- Voetbal
- Bier
- Grote tieten

Ik denk dat je zo de gemiddelde man enigszins samenvat wat hem pleziert
Oud 14-11-2002, 23:22
Memnoch
Memnoch is offline
Hell no!
Ik ben geen domme heikneuter.
Persoonlijk kunnen die dingen me niets schelen...
Maar een beetje bootey is altijd op prijs gesteld.
En kwa voorkeuren....jut go with the flow...
Oud 15-11-2002, 01:02
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
-abn
Alles Behalve Nederlands
Oud 15-11-2002, 09:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend vindt trouwens autorijden erg opwindend. Maar ik ken er ook eentje die van paardrijden behoorlijk in de stemming komt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 10:05
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Niccie schreef:
So tell me guyzzzz!!!
hmm gewoon een lekker lang voorspel en daarna of Gepijpt worden of sex... als een meisje afentoe een beetje dominant is vind ik ok wel opwindend... niet te vaak natuurlijk
Oud 15-11-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
- Snelle auto's
- Opgevoerde scooters
- Voetbal
- Bier
- Grote tieten

Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 15:11
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Niccie schreef:
So tell me guyzzzz!!!
een plek waar ie z`n kwakje in kwijt kan

Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 19:54
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
een plek waar ie z`n kwakje in kwijt kan

Misschien niet zo romantisch maar wel redelijk waar
Oud 15-11-2002, 20:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
She-wolf schreef:
Ok, ik ben dan wel een meisje, maar er zijn heel wat dingen die jongens lekker geil maken
maar idd zoals de meeste hier al gezegd hebben is het wel bij iedere jongen anders, maar probeer dit eens:
-aan de oorlel knabbelen (de één vindt dit super opwindend, mijn ex kon er zelfs niet tegen dat ik het te lang deed, maar andere vinden het gewoon een leuk gevoel, dus vraag het misschien eerst)
-idd pijpen dat vinden de meeste wel heel leuk, maar begin niet zomaar te zuigen, kbedoel dus dat je het wat moet opbouwen, plaag hem een beetje, eerst wat likjes geven aan zijn tepels en navel en dan langzaamaan naar onder verschuiven (en je mag hem best wat pesten hoor, echt grappig om te zien!)
en het pijpen zelf ook een beetje opbouwen, daarmee bedoel ik dus: eerst de ballen een beetje masseren/likken, daarna met je tong naar boven likken, terwijl je blijft kietelen aan de ballen en ook aan het plekje net achter de ballen met je andere hand, en als hij dan echt lekker geil is, steeds rapper gaan
-ik hou redelijk veel van jongens een beetje te pesten vb boven op hem gaan zitten en dan doen alsof je wil tongzoenen, maar op het laatste moment een kusje geven op zijn kaak/oog/neus
-gewoon lekker dominant doen (vind ik toch zaaalig )
-massage geven is ook wel plezant, maar dan moet je er toch wel iets van kennen
-zoenen in de nek vinden ze meestal ook wel leuk, maar geen zuigplekken beginnen geven hé (beetje te kinderachtig vind ik)

voila dat is zowat de raad die ik je kan geven, gewoon blijven experimenteren, je ziet wel, gewoon er zelf ook pret beleven en geen dingen doen waarbij je je ongemakkelijk voelt!

see ya!
Ben jij nog vrijgezel?

[edit] hmm moet mijn signature er toch niet onder plakken, die zoek je maar ergens anders
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:43
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ben jij nog vrijgezel?

[edit] hmm moet mijn signature er toch niet onder plakken, die zoek je maar ergens anders
Ben jij een clone van Fleet Admiral?
Oud 16-11-2002, 03:35
GRRR
GRRR is offline
neuken trut en bek dicht
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 15:41
Rioto
waar ik van hou ? al ben ik helemaal kAPOT na het oefenen met de band ...oh een goede mosh partijd dat ik verott ben er na YEAH!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 19:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ben jij een clone van Fleet Admiral?
nee, ken die kerel niet eens.
Oud 16-11-2002, 23:30
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Alles Behalve Nederlands
daar heb je vast nachten over nagedacht....
Oud 17-11-2002, 01:53
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
- Snelle auto's
- Opgevoerde scooters
- Voetbal
- Bier
- Grote tieten

IK haat de gemiddelde man. Sie snapt de vrouw niet, is dom, volgt voetbal, drinkt daarbij en maakt domme moppen.

Lang leven de nieuwe man met vleugje stoerheid.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 04:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
IK haat de gemiddelde man. Sie snapt de vrouw niet, is dom, volgt voetbal, drinkt daarbij en maakt domme moppen.

Lang leven de nieuwe man met vleugje stoerheid.
Eerlijk ervoor uit komen dat je vrouwen nooit helemaal zult snappen is toch wel beter dan urenlang naar oeverloos geouwehoer luisteren

en wat is er mis met bier en domme moppen?

Oud 19-11-2002, 22:03
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Niccie schreef:
So tell me guyzzzz!!!
geef em genoeg sex, bier, rust, rol joints voor em, maak ontbijt op bed voor em wanneer ie wil en zeur nou es NIET aan zn kop

das iig wat mij vriend wil en dan kannie t krijge ook hehe
Oud 19-11-2002, 22:08
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
[SAC]Artemis schreef:
geef em genoeg sex, bier, rust, rol joints voor em, maak ontbijt op bed voor em wanneer ie wil en zeur nou es NIET aan zn kop

das iig wat mij vriend wil en dan kannie t krijge ook hehe
Rare vriend... Ik hoef geen bier, joints rollen ok, das leuk (als ze 't beter kan dan ik toch), ontbijt is voor mij wisselend, ene keer i kdan zij, en zeuren... Ik ga niet echt met zeurende meiden.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 09:49
Razzle
Razzle is offline

Oud 21-11-2002, 15:15
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
wat gaat jou dat aan wat ik lekker vindt, jij doet het toch niet bij mij
Oud 21-11-2002, 20:34
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
- Snelle auto's
- Opgevoerde scooters
- Voetbal
- Bier
- Grote tieten

vind ik allemaal ruk nu twijfel ik of ik wel een man ben
ik vind mn vriendin "lkkr" dus
Oud 21-11-2002, 21:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
Ja hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 15:04
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
...What I like is als een meid het accepteerd als ik op zo'n moment geen sex met 'r wilt hebben, en niet verontwaardigd gaat lopen doen.
Oud 22-11-2002, 15:35
Kirk22
Kirk22 is offline
dat gevoel als je na een wedstrijd uitgeput op het veld ligt bij te komen, als overwinnaar.
Oud 26-11-2002, 21:12
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
wat weet jij het allemaal goed zeg
Oud 27-11-2002, 14:07
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
...What I like is als een meid het accepteerd als ik op zo'n moment geen sex met 'r wilt hebben, en niet verontwaardigd gaat lopen doen.

Heeeeerlijk als een jongen ook een keer niet wil
Oud 27-11-2002, 20:51
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Janicha schreef:
Wow... Zijn er meer die denken zoals jij? Ben ik helaas nog nooit tegengekomen namelijk en "Sorry ik heb hoofdpijn" trapt men ook nooit in.. en is weer verontwaardigd.. en gaat de relatie weer stuk
Oud 28-11-2002, 21:18
Unexplained
Unexplained is offline
Vergeten te zeggen: de man maak je ook blij met de afstandsbediening van de televisie.

Tip voor de vrouwen: pak NOOIT de afstandsbediening af. Dat attribuut hoort bij de man.
Oud 28-11-2002, 22:07
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Vergeten te zeggen: de man maak je ook blij met de afstandsbediening van de televisie.

Tip voor de vrouwen: pak NOOIT de afstandsbediening af. Dat attribuut hoort bij de man.
dacht dat AlBundy hier niet meer (erg vaak) kwam
Oud 28-11-2002, 22:22
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
a new noise schreef:
dacht dat AlBundy hier niet meer (erg vaak) kwam
Dat klopt..Markje (oud klasgenoot van mij) komt hier nog zelden..
Maar zijn ziel leeft uiteraard voort
Oud 29-11-2002, 15:37
SugarBox
SugarBox is offline
Ik vind het lekker om gepijpt te worden.

Ow w8.. ik ben een meisje..
Oud 29-11-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
- Snelle auto's
- Opgevoerde scooters
- Voetbal
- Bier
- Grote tieten

aleen het bier eigenlijk... tieten zijn niet zo interesant ofzo.. boeie... en ik haat scooters en technische dingen en voetbal al helemaal
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 16:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Janicha schreef:
Vreselijk juist!! Ik vind het fijn als ie altijd wil, als ie constant zin in me heeft.

Krijg ik tenminste ook nog 'n beetje het gevoel dat ik aantrekkelijk ben..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vind het fijn als ie altijd wil, als ie constant zin in me heeft.

Krijg ik tenminste ook nog 'n beetje het gevoel dat ik aantrekkelijk ben..
dat gevoel ken ik
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 12:53
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Niccie schreef:
So tell me guyzzzz!!!
pijpen op 1 sex op 2 en afgetrokken worden op 3..
en een lekker lang voorspel is natuurlijk ook altijd leuk als je de tijd hebt
Oud 06-12-2002, 12:54
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
ik vind mn vriendin "lkkr" dus
wat schattig
Oud 10-12-2002, 02:22
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline