Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voetbal: Nederland en Belgie.. Nederland en Duitsland
![]() F1: Ferrari en de rest ![]() ![]() Ook zoiets, ook altijd de rivaliteit tussen die twee/meerdere. Ik denk dat je dat toch blijft houden bij welke sport dan ook. Bij elke sport zal er wel zoiets zijn ![]() Kirk22: Bij Football is dat ook wel toch? ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik snowboard zelf, maar heb niet echt iets tegen skieers ofsow..
het zijn meer de beginners waar je je aan ergert, maakt niet uit of het skieers zijn of snowboarders. op de echte piste zijn die skieers wel irri die keihard in 1 rechte lijn naar beneden gaan, echt te gevaarlijk gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
Nou, ik probeerde om elke vrijdag avond te gaan. Dan heb je daar boarders night. Is altijd super gezellig enzo. Maar het kost me gewoon te veel geld, dus ik ga nu alleen nog maar als ik wat geld bij mijn ouders kan krijgen ![]() Kom jij er ook wel is dan? Woon je daar ook een beetje in de buurt?
|
![]() |
Hehe ik ergerde me eigenlijk ook altijd dood aan snowboarders
![]() Ik ski al jaren en ooit probeerde een snowboarde mij eens in te halen alleen maakte hij een foutje waardoor we allebei onderuit gingen en mij skistok krom was. Ik dacht jahoor dat heb ik weer. K*tsnowboarder. Maar twas wel een aardige knakker die tenminste wel vroeg of alles ging en zijn excuses aanbood. Waarom ik me ergerde aan snowboarders? Omdat die vaak met een rotgang vlak voor je neus vallen. Nou heb ik een maandje geleden voor het eerst gesnowboard. En ehm dat viel best wel tegen eigenlijk. Je hebt dan helemaal niks aan ski-ervaring. En eigenlijk is nu me mening versterkt, omdat het mij veel moeite kost om gecontroleerd tot stilstand te komen op een schuine helling. Maar dat ligt wellicht aan mijn beginnerniveau ![]() |
![]() |
|
heyz,..
ik snowboard zelf en ik erger me soms wel aan skieers maar soms ook wel aan boarders.. die kunnen net zo irri zijn. Ik vind het wel heel irri als skieers hun stokken voor m'n board zetten als ik in de rij sta voor een lift...alsof iedere boarder voordringd ![]() maar oke ik denk dat je elkaar gewoon moet respecteren of je nou op lange latten staat of op een plank ![]()
|
![]() |
|
|