Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er ooit 2.5 jaar geleden een gekocht van 3FM en die had ik gewoon als sleutelhanger uit me broek hangen want me sleutels zaten in me broek, en die was dus na 1.5 jaar best wel erg versleten en toen had ik een bacardi bij een salsa feest gekregen en die gebruikte ik toen en die werd gejat (iedereen wilde m ook hebben
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het persoonlijk nogal lullige dingen. Mensen met zo'n sleuteltouwtje laten ook duidelijk blijken hoe makkelijk ze zich door de multinationals laten manipuleren. Massa-hysterie noem ik het.
Zelf stop ik mijn sleutels gewoon in mijn zak. Werkt prima (heb ook niet zo'n quasi interessante grote sleutelbos waarmee mensen je al drie blokken verder kunnen horen aankomen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Is nog een topic over.
klik
|
Om je nek: als het bij je past.
Bij de meeste 'trancers'/'kakkers' staat het TOTAAL niet bij de mode of bij hun hoofd, dus... ![]() Ik ken een paar Hiphoppers, van die mensen waarvan je verwacht dat ze de godganselijke dag niets anders doen dan breakdancen, en bij hen staat zo'n ding een stuk cooler, en wel natuurlijk Zelf heb ik er ook 2, zitten aan mijn sleutelbos, sleutelbos lekker in mijn zak en die dingen er uit swingelend. Lekker jat-gevoelig, I know. Maar het werkt wel fijn op zich, vandaar...
|
![]() |
Ik heb er eentje van de Universiteit Utrecht! Nou, ik vind die dingen zoiezo al niet echt flatteren, maar om er dan ook nog eentje van de universiteit om je nek te hangen, vind ik wel een beetje te ver gaan!! iech, dat is echt erruuug!! Kregen we toen bij de studiebeurs, liep echt iedereen in de stad met zo'n ding om! Eer ik dat zou doen!! Never!!
![]() ![]() xxxxxxxxxxxx
|
![]() |
|
|