Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waren er maar wat meer mensen met deze gedachte!
|
![]() |
Nou ik ben van jongs af aan in aanraking geweest met mensen die (hard)drugs gebruiken, nu ben ik 18 en ga nog steeds met ze om zonder ooit harddrugs te hebben gebruikt. Ik heb zelfs nooit met ze geblowd. Het zijn erg goede vrienden, niets mis mee. Verder luister ik veel straight edge muziek en ken ook een aantal edgers. Zelf ben ik ook niet SxE. Ik vind dat je gewoon moet leven zoals je er zelf zoveel mogelijk vrede mee hebt en anderen er niet al te veel last van hebben. Ik kan me zowel aan het aanbieden van drugs door de ene groep ergeren als aan het gezeik erover door de andere groep.
Als mensen drugs willen gebruiken moeten ze dat doen, maar hou jezelf niet voor de gek. En als mensen het niet willen moeten ze dat ook vooral niet doen. Helaas zijn er veel mensen die zich makkelijk laten beïnvloeden en daar is weinig aan te doen, ik wordt alleen SCHIJTZIEK van al die mensen die niet zichzelf de schuld geven van het (niet naar wens verlopende) gebruik van drugs, maar alles schuiven op slechte vrienden. Kom op wees eerlijk, het zijn je vrienden geworden omdat je enigzins interesse in ze had. En ook in hun drugs. Daar heb je GVD zelf voor gekozen, en ik geloof echt niet (en ik ken dus veel mensen die drugs gebruiken/gebruikt hebben) dat er zo veel mensen zijn die GEDWONGEN worden door hun vrienden om drugs te gebruiken. BE STRONG! |
![]() |
||
Citaat:
wanneer zijn mensen voor jou verkeerd? als ze drugs gebruiken?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kiest er zelf voor, ook al is het onder druk. Denk ik. :\ Nouja, ik heb zelf een tijd lang nogal veel geklooid met xtc ed, waar ik met nogal wat moeite mee gestopt ben. Kweet van mezelf wel dat ik weer net zo hard door zal gaan als toen als ik weer begin, hou het maar bij hasj dus.
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, als je er niet aan wil beginnen vind ik dat je sterk moet zijn en het ook gewoon niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
wat niet wegneemt dat ik verslavinggevoelig ben.. maar dat is dan mijn eigen keuze geweest. ik begin iig niet met harddrugs.. stel dat ik ooit de beslissing neem dat ik harddrugs wil gebruiken, dan is dat mijn eigen keuze.. maar ik blijf tog wel verslavingsgevoelig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja.. daar ben ik het wel redelijk mee eens.. Hoewel, ik denk dat het ook te maken heeft met de mensen die je kiest om mee om te gaan. K geloof nl niet dat als jij op straat loop je zomaar iets aangeboden krijgt..
|
![]() |
ik kan nooit verslaafd raken, maar ik kan het wel heel erg moeilijk vinden om te stoppen met bepaalde dingen. Daarom stel ik dat vaak uit.
Ik heb weleens ee paar jaar achter elkaar gerookt, niet meer als 10 op een dag vanwege mn astma/bronch. Maar op een dag ben ik gewoon gestopt, na een jaar weer begonnen en weer gestopt. maar ik ga er niet over nadenken of ik verslaafd ben of niet. Want dan praat je het jezelf aan Maargoed, ik zou dolgraag heroine willen proberen, of cocaine, maarja ik weet gewoon dat ik dan hoogtepunten bereik en daarna ontiegelijke dieptepunten en die hoe fik nog niet te voelen eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nadat je ze had leren kennen.. Als je een aantal vrienden hebt die aan het uitproberen ed zijn is er wel een druk, is het moeilijker om te weigeren.. Mja..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Keej, dat is wel waar. Maar ja, ik heb er zelf niet zo'n moeite mee dat sommige van mn vrienden dingen gebruiken die ik nooit neem. Maar je hebt wel gelijk dat het dan moeilijk is om het te weigeren af en toe ja. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
zijn legale drugs wel zo goed? Sharida | 4 | 02-07-2012 17:28 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Drugs & Alcohol |
terugval? SacredRose | 21 | 06-02-2009 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
De zin van hier posten Rerisen Phoenix | 20 | 11-03-2004 11:13 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |