Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 20:34
Tofke_H
Tofke_H is offline
Begin afgelopen week won Kim Clijsters de finale Masters tegen Williams. Oa mijn landgenote Kim Clijsters won de finale van de Masters. Ze versloeg daarbij de nummer een op de wereldranglijst Serena Williams in twee sets met 7-5 en 6-3. Het is de eerste keer dat een Belgische het WTA-kampioenschap wint.
Toen straks heeft de Australiër Lleyton Hewitt nog maar eens getoond dat hij, en niemand anders, de onbetwistbare nummer één in het mannentennis is. Zondag won hij in het Chinese Shanghai voor het tweede opeenvolgend jaar de ATP Masters Cup. In de finale haalde hij het in vijf sets van de als vierde geplaatste Spanjaard Juan Carlos Ferrero: 7-5, 7-5, 2-6, 2-6, 6-4.

Iemand een van de tornooien gevolgt? Wat vond je er van? Verdiende winnaars?

Ik volgende vooral de dames omdat er 2 Belgische meespeelde. Naast Kim Clijsters ook Justine Henin, die gisteren in het huwelijk trad. Beide dames troffen elkaar in de kwartfinale. Kim speelde in de finale super, het was zeker de moeite waard om 's nachts (de wedstrijd begon om 3:30) wakker te blijven. En natuurlijk vond ik het een verdiende winnares.
De mannen volgende ik wat minder. Zeker nadat Lleyton Hewitt verloor van de Spanjaard Carlos Moya, en ik dacht dat het gedaan ging zijn met Lleyton, maar het is dus toch nog goed gegaan.
Oud 17-11-2002, 23:33
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Heb het amper gevolgd, terwijl het afgelopen jaren nog wel interessant was.

Vind Hewitt een van de meest onboeiende en irritante tennissers in het herencircuit. Okay, hij heeft goed getennist en heeft wat dat betreft ook het recht op die nummereenpositie, maar een wedstrijd met een Agassi of een Moya, om maar es twee namen uit de heren-Masters te noemen, is gewoon honderd keer interessanter dan die borstkloppende schreeuwlelijk. Mijn mening.

En het damestennis is eigenlijk nog veel saaier dankzij die twee monsters uit Amerika, die als ze het even willen iedereen, incl. Clijsters, van de baan meppen. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 10:33
Verwijderd
ik heb beide toernooien helemaal gevolgd *is tennisfreak*

ik had een finale verwacht tussen Moya en Hewitt
maar goed deze 5 setter was wel aardig
en ik gun t hewitt ook.. staat niet voor niets op nummer 1
ik had t agassi ook gegund ..speelde een daverende 2e set tegen ferrero maar toch verloor ie
clijsters is dus een mooi affiche voor t belgische tennis en vooral met deze overwinning op de nummer 1 S. williams..eigenlijk was t eerlijk geweest dat Serena won..die was ronduit de beste t hele jaar..maar ik gun t Kim ook

Op naar t volgende tennis seizoen!
Down Under Australia!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 17:15
manutdpippo
manutdpippo is offline
Ik vind Clijsters zeker een verdiende winnares!!!!!
En hewitt ook (winnaar dan) Blijkbaar kunnen vele van jullie zijn gedrag op het veld niet echt uitstaan,maar ik vind da hij kei schoon tennist,en hij is gewoon een winner ,vandaar die "come on" elke keer.Maar buite het veld ist naart schijnt ne kei lieve en verlegen jongen (heb ik van de zeer betrouwbare Story )
Oud 19-11-2002, 20:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kben wel een liefhebber van beiden, zeker van Kim Passen goed bij elkaar, beiden met een vechtersmentaliteit.
Oud 22-11-2002, 17:51
Daffie
Daffie is offline
ik had een finale gewild tussen moya en Federer en anders tussen Costa en Federer. dat Hewitt heeft gewonnen vin ik jammer, het is niet zo heel leuk tennis om naar te kijken vind ik.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 22:28
Alexandros
Alexandros is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ik heb beide toernooien helemaal gevolgd *is tennisfreak*
Ja ik ook... Ik vond het twee geweldige toernooien met 2 mooie finales .
Ik gunde het Clijsters wel om de finale te winnen, maar ze heeft wel geluk gehad:
1e ronde Chanda Rubin die slecht speelde, kwartfinale Justine Henin die slecht speelde, halve finale Venus Williams die opgaf en in de finale speelde Serena ook niet echt geweldig.

Hiermee wil ik nie zegge dat Clijsters niet goed gespeeld heeft, integendeel zelfs, maar een Serena in topvorm had ze niet aangekund denk ik

Het mannentoernooi vond ik veel leuker dan het vrouwentoernooi, er zaten echt superpartijen tussen . En ik vind ook dat Hewitt verdiend heeft gewonne.. Hij is gewoon de beste van de wereld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten