Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 12:58
konflict
konflict is offline
Citaat:
22/11/2002 (22.00 tot 05.00)
Main Area: Optical (Virus, uk) + Esta (A New Dawn) + Da Crew Vibratione + Fusion (Triple Vision) + MC Jay (Red Zone)
Eclectic Area: J. Smoke + Hansablast (the Rebound) + Savage (TheCypher)

Presale:
Tickets €12,- presale damage: €10,-
Presale addresses: Triple Vision (Rotterdam & Den Haag), Killa Cutz (Amsterdam), Twist & Shout (Utrecht), Rare Records (Eindhoven), Waaghals (Arnhem & Nijmegen), Kroese (Nijmegen), Awareness (Nijmegen) en Powerhouse (Nijmegen)

Intro text:
One of the headpieces in the drum and bass scene at the moment is Optical. Mostly named in one breath with his partner in crime Ed Rush. In Doornroosje however he will be by himself. He feared mostly for his dark, raw, minimalistic hardcore drum and bass. Besides one of the best DJ’s Optical (together with Ed Rush) is a great and brilliant producer as well. The ‘Wormholes’ album from 1998 was a blueprint for everyone involved with darkstep. On the follow up ‘The Creeps’ the gents, supported by MC Ryme Tyme and Basim, are deeper, wider and accessible. Esta, Da Crew Vibratione and and Fusion will be our other DJ’s tonight. MC Jay will do vocals. The ‘kleine zaal’ will be eclectisch, so expect dub, hip-hop and breakbeat.
ik ga, wie nog meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2002, 14:21
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
( het staat ook gewoon in het NL op www.doornroosje.nl )

Ik denk niet dat ik ga, Jungle Galxy is gewoon TE duur geworden, en bovendien huppelen er ook allemaal van die bruggertjes rond die denken dat ze geweldig zijn omdat ze naar Doornroosje gaan en niet naar de Spijker
Oud 18-11-2002, 15:15
]{ing
]{ing is offline
best duur.. en ook te ver weg.. hier in het 'lage' zuiden is er sowieso geen fuck te doen wat dnb betreft..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 15:18
vixen
vixen is offline
ik ga de volgende jungle wel, nu heb k al een concert.
Oud 18-11-2002, 16:23
psilo
psilo is offline
ik zou wel willen.. maarja, helaas geen geld :/
Oud 18-11-2002, 16:32
Verwijderd
te ver en geen geld
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:25
konflict
konflict is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
( het staat ook gewoon in het NL op www.doornroosje.nl )

Ik denk niet dat ik ga, Jungle Galxy is gewoon TE duur geworden, en bovendien huppelen er ook allemaal van die bruggertjes rond die denken dat ze geweldig zijn omdat ze naar Doornroosje gaan en niet naar de Spijker
hmja tis niet goedkoop... maar het is wel optical, en bovendien duurt 't tot 5 uur. hopen dat ie lang draait.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 21:18
heldin
heldin is offline
ik heb heimwee naar de tijd dat jungle nog gewoon fl3,50 was...

en ik ga niet, ik vind het nu écht te duur
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:45
empyrian
empyrian is offline
ik zou ook wel willen, maar heb geen geld en tis ver weg...de dag erna is complex beatz in groningen, dus ik ga daar wel heen en sowieso, als ik geld had ging ik wel naar black sun empire of major league.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten