Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2001, 10:26
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Als k op vakantie naar griekenland zou gaan om veel uit de klassieke oudheid te zien, waar zou k dan precies heen moeten volgens jullie???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2001, 11:49
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
er is heel veel te zien natuurlijk, maar dit lijken me een paar van de mooiste plekjes:

-Athene
-Mycene
-Delphi
-Dodona
-Sparta

Er zijn natuurlijk nog veel meer mooie plaatsen..
Oud 28-06-2001, 14:02
Emma!
Emma! is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
er is heel veel te zien natuurlijk, maar dit lijken me een paar van de mooiste plekjes:

-Athene
-Mycene
-Delphi
-Dodona
-Sparta

jep.
ik zou in ieder geval een verblijfplaats op het vaste land uitkiezen, niet te ver van Athene. Maar let op, NIET in Athene. Da's namelijk een stinkstad, alleen de Akropolis natuurlijk niet overslaan. Verder kun je daar vandaan naar bovenstaande plekjes.
En als je er toch bent, moet je zeker Epidaurus en (als het even kan de zonsondergang op) Kaap Sounion niet missen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 17:58
Revenant
Revenant is offline
...en ik ga volgend jaar naar Griekenland. Dan reizen we heel Griekenland door en ga ik ook naar bovenstaande dingen...

Heb ik echt wel zin in
Oud 28-06-2001, 20:13
hopeloos geval
Citaat:
Revenant schreef:
...en ik ga volgend jaar naar Griekenland. Dan reizen we heel Griekenland door en ga ik ook naar bovenstaande dingen...

Heb ik echt wel zin in
Jaloers...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2001, 22:01
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik ga komend jaar (september) ook weer naar Griekenland, wordt leuk, zonder ouders, maar ik ga wel voor de cultuur. Het heet 'zomerschool', dus het zal wel geen feest/drink-vakantie worden..
Oud 28-06-2001, 22:23
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Ik ga komend jaar (september) ook weer naar Griekenland, wordt leuk, zonder ouders, maar ik ga wel voor de cultuur. Het heet 'zomerschool', dus het zal wel geen feest/drink-vakantie worden..

Dat had mij dus ook zo leuk geleken, maar dan ben ik al bezig met mijn studie...

Oud 29-06-2001, 09:07
hopeloos geval
Citaat:
J@SPER schreef:

Volgens mij had k daar iets op internet over gelezen. Izzt een soort vakantiehuis waar je als scholier ofzoow heen kan???

Met citaat reageren
Oud 29-06-2001, 11:01
Emma!
Emma! is offline
Citaat:
J@SPER schreef:

héé, is dat heel toevallig met "Euroclassica???"
Met citaat reageren
Oud 29-06-2001, 11:10
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Emma! schreef:
héé, is dat heel toevallig met "Euroclassica???"
Geloof het wel ja.

Oud 29-06-2001, 11:53
Emma!
Emma! is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Geloof het wel ja.

Welk één toeval! Ben ik ook geweest 2 jaar geleden! Was, zonder overdrijven, mijn allerbeste ervaring van de laatste paar jaar (Rome kwam ook aardig in de buurt...)!!! Wens je heel veel plezier & cultuur & mooi weer en wees gerust; het is er ook nog eens supergezellig!

*denkt terug aan vette strandparty's tot uhm.. laat, vooral tof als de 'wake-up call will be at 5.15 tomorrow morning' *

moet je alleen wel even waarschuwen voor de teachers; (als die tenminste nog hetzelfde zijn) Anton = verstrooide professor en José = een spanjaard die nooit fatsoenlijk engels heeft geleerd. John = wel heel tof.

sorry als dit een beetje 'persoonlijk' is geworden, en ook nogal offtopic.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2001, 11:58
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
Emma! schreef:
Welk één toeval! Ben ik ook geweest 2 jaar geleden! Was, zonder overdrijven, mijn allerbeste ervaring van de laatste paar jaar (Rome kwam ook aardig in de buurt...)!!! Wens je heel veel plezier & cultuur & mooi weer en wees gerust; het is er ook nog eens supergezellig!

*denkt terug aan vette strandparty's tot uhm.. laat, vooral tof als de 'wake-up call will be at 5.15 tomorrow morning' *

moet je alleen wel even waarschuwen voor de teachers; (als die tenminste nog hetzelfde zijn) Anton = verstrooide professor en José = een spanjaard die nooit fatsoenlijk engels heeft geleerd. John = wel heel tof.

sorry als dit een beetje 'persoonlijk' is geworden, en ook nogal offtopic.
Offtopic: De naam Anton herken ik idd Ik denk wel dat het leuk&leerzaam wordt, ookal ben ik al vaak in Griekenland geweest.

Reageren

Regels voor berichten