![]() |
|
![]() |
Mijn moeder heeft dit ook gehad, bij haar brak de kies(die natuurlijk zwakker is dan andere kiezen) af, toen moest ze naar de kaakchirurg om het resterende gedeelte eruit te laten snijden, ze zag er ook heel erg tegen op en vooral toen ze de operatiekamer binnenkwam en een grote groene doek met een gat bij haar mond over heen kreeg. Maar het viel allemaal heel erg mee, het was zomaar klaar(binnen 2 minuten geloof ik) en ze had helemaal niets gevoeld
![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen er 4 jaar geleden 4 tanden moesten getrokken worden (voor m'n beugel), heb 'k mijn wijsheidstanden ook maar ineens eruit laten halen (jaja, onder volledige narcose
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
grappig eigenlijk. maar het heeft dus niks met verstand of wijsheid te maken, alleen met het feit dat ze ver weg staan ![]()
||
![]() |
Citaat:
X-je
||
Citaat:
![]() en wanneer moeten ze nou precies d'r uit? want bij de verstandskies die al half door is gekomen heb ik geen last, maar bij de andere drie doet m'n tandvlees nou wel behoorlijk pijn.. ![]()
||
Citaat:
hoor je het niet kraken in je mond ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is juist het vervelende, tijdens het trekken voel je niks maar dat krakende geluid..brrr..
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Verstandskiezen moeten er uit als de tandarts dat zegt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]linda85 schreef:
[B] op je twaalfde al verstandskiezen??? wanneer komen die door dan, want bij mij is er op dit moment ééntje op de helft met doorkomen.. de anderen zijn het zo te voelen van plan binnenkort te doen ![]() Ze waren toen nog niet doorgekomen, ze hebben ze er gewoon zo uitgehaald.
||
Citaat:
ik krijg er nu ook eentje, echt strontvervelend. ik snap wel dat die kleintjes altijd zo veel huilen als ze tanden krijgen enzo.
|
.. hmm .. daarom ben ik de afgelopen 2 jaar dus niet naar de tandarts geweest. Ik heb nml. geconstateerd dat er de laatste tijd een 'trek-de-verstandskiezen-eruit!' hype is ontstaan onder de tandartsen (ze zijn zeker aan een nieuwe sportauto toe) dus wacht ik wel tot het voorbij is.
Mijn verstandskiezen zijn doorgekomen (was langdurige pijn, nu gelukkig niet meer) en zitten niet netjes, maar ik heb er geen last van verder, dus voor mijn part mogen ze blijven zitten .. (voorlopig) .. Laatste keer dat ik een tandheelkundige vertrouwde, heeft die dat vertrouwen aardig verkloot. ... |
![]() |
|
Ik ben daarvoor in narcose gelegd, en ik weet er dus echt niets meer van, bij mij moesten ze er dan ook allemaal in één keer uit. Ik heb wel afgezien achteraf.. Eenmaal de draadjes eruit waren, was alles trug zoals vanouds. Ik keek er ook erg tegenop, maar al bij al is het nog goed meegevallen, en ik ben blij dak er vanaf ben van die verstandskiezen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen trekken spark88 | 24 | 10-12-2011 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen onder tandvlees anjali | 45 | 16-04-2009 20:15 | |
Lichaam & Gezondheid |