Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 08:02
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
hey!

zou ik vanavond uitgaan en je raad het al ben ik net weer ongesteld geworden.. normaal gebruik ik maandverband, maar vind ik eigenlijk nie zo lekker als ik uitga..
Tampons heb ik nog nooit gebruikt, maar wil ik strax wel even proberen eigenlijk..

doet dat inbrengen pijn?
Welke grote moet je nemen, zodat het toch veilig is..loopt er toch nog wel is iets langs?
en om de hoeveel uur moet je verwisselen?? want da sta ik daar strax moeilijk te kloten in die discotheek

ik enk dat ik het maar afzeg vanavond want dit wordt nix
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 08:43
miro
Avatar van miro
miro is offline
Sorry ik denk dat ik al te laat ben. Hoe je een tampon moet inbrengen staat op de verpakking en als je dat niet lukt heb je ook nog tampons met inbrenghuls gebruiken. De grootte ligt aan de mate waarin je ongesteld bent. Net op het begin en op het einde heb je een kleinere maat nodig dan "in het midden" van je ongesteldheid. Een tampon kun je 3 tot 6 uur laten zitten, ligt eraan hoe erg je ongesteld bent. Maar je moet hem er wel op tijd uithalen!! doorlekken gebeurt niet zo heel snel maar als je gewoon na 3 uurtjes even verwisseld gebeurt er niks.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 13:15
DarkCat
DarkCat is offline
Je kunt toch ook gewoon maandverband gebruiken als je uitgaat..?

Nja, ik ben 4 jaar (of langer) geleden aan tampons begonnen, was een kwestie van de verpakking ff lezen en uitproberen. Ik begon met mini, maar de volgende dag had ik al een pak super tampons in huis.
Ik slikte toen de pil nog niet en had geen zin om ieder half uur naar de plee te rennen
Miljoenen vrouwen gebruiken die dingen, dus gewoon ontspannen en uitproberen. Er kan niks mis gaan. Hij kan niet ergens vast komen te zitten ofzo, en je kan hem ook niet te ver doorduwen.
Tja en hij zit goed als je m nie meer voelt, en dan is het een kwestie van om de zoveel tijd ff naar de wc

Nja ik gebruik die dingen dus al zo'n 4 jaar en heb er nooit problemen mee gehad.. je kunt ze trouwens ook met inbrenghuls kopen

Cat (die zich zo met dr griep-kop naar de kruitvat gaat slepen om een pakje tampons)
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:08
~Ierepier~
~Ierepier~ is offline
thanxx voor de replys..

en Darkcat jij kan echt zwaar relaxxt dingen uitleggen, als jij iets zegt geloof ik het gewoon meteen.. jij hebt een moeder figuur achtig praatje..
hehe dit klinkt een beetje vaag, maar ik meen het wel!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:55
Sydney
Sydney is offline
wat is zo'n inbreng huls dan precies? ik wil ook tampons gebruiken maar ik krijg die krengen gewoon niet in! een klein stukje maar. vind ik behoorlijk fucked up
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:56
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
die met een inbreng huls zijn echt wel fijn, toen ik op vakantie ging zou ik de pil doorslikken.......hielp dus niet!!!
en toen was het 34 graden en tja dan wil je wel graag zwemmen. eerst had ik het gewoon zonder inbreng huls geprobeerd dat lukte ook wel maar na 3 dagen was ik nog steeds en toen lukte het ineens nie meer en toen maar met zo'n inbreng huls geprobeerd.....FIJN!!!!!! maar waar je die moet kopen......gewoon ff zoeken in de winkels denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:37
T.e.s.s
Avatar van T.e.s.s
T.e.s.s is offline
je moet ob comfort pakken, en dan met de kleinste beginnen.
__________________
fout
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 20:47
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nathalie schreef:
maar waar je die moet kopen......gewoon ff zoeken in de winkels denk ik.
Volgens mij gewoon verkrijgbaar bij iedere kruidvat hoor En ik denk ook wel bij de grotere supermarkten.
Inbrenghuls vind ik persoonlijk nogal irritant, ik doe t liever zelf, weet ik zeker dattie goed zit Maar tis wel hygienischer en dus handig als je onderweg bent en je kunt je handen niet echt goed wassen bij die wc...

En hoe t werkt? Dr zit een goeie gebruiksaanwijzing bij
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 12:42
123hallo
123hallo is offline
ik ben nu zo'n 9 maanden ongesteld en krijg zelfs de mini's er nog niet in. Echt kut is dat. En nou als ik moet zwemmen. Reageren jullie ook effe op maandverband of tampons? Pleas geef me wat tips.
__________________
dikke zoen en -xxx- moi
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.