Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Simpel: omdat de computer een middel tot een doel is.
Als jouw doelen zijn: spelletjes spelen en MSN-en, dan zul je het moeilijk hebben met Linux. Nooit vastlopers? Ja, wat heb je daar aan als die hele PC voor jou nutteloos en / of ongemakkelijk wordt? Don't get me wrong, ik draai meerdere Linux servers en 1 Linux desktop, al gebruik ik laatstgenoemde niet zo vaak. Op de server is het een prima systeem, op de desktop heeft het nog steeds wat tijd en finesse nodig imho. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is in Linux een process dat gecrasht is áltijd te killen (ik heb althans nog nooit meegemaakt dat dat niet lukte), dat hoef je onder Windows niet altijd te proberen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kee dan, dit vind ik leuk!
Nou, ik heb 3.11, 95, 98, 98Se, 98Me, 2000 gedraaid! Nu is het zo dat alles anders dan 2000 kan zorgen voor best wel vaak fouten. Het is ook zo dat 98Me helemaal niks was! 2000 vond ik prettig, maar voor games niet echt geschikt, dus dualboot van 2000 en 98Se. Ik was best huiverig voor XP, maar ik neem alles terug. Het is, voor de consument, heb mooiste all-round OS ooit. Ik heb zelf de XP Pro (build 2600) en hij is nog nooit vastgelopen! Ik heb nu al 1 keer een uptime van ruim 5 weken gehaald zonder problemen. Zelf draai ik nu ook een jaartje Linux Suse 8.0 Ik ben razend enthousiast over dat programma. Een must is computerkennis, alhoewel die nieuwe interface om alles te installeren van Suse heel makkelijk is! Maar niet gaan zeggen, Ik kies Lin ux omdat windows niet lekker loopt, want dat is slecht beargumenteerd! Dus het feit dat windows niet stabiel is, is onzin! Het is net je ermee doet, of de hard en software goed op elkaar is afgesteld etc etc etc. Mijn Windows XP loopt perfect en nooit last mee! Mijn linux idem, maar is voor doeleinden als school enzo veel minder makkelijk te gebruiken omdat je, vooral in het begin, echt met een soort gat tussen linux en windows zit! Hoe langer je met beide omgaat hoe makkelijker je het kan combineren is mijn idee! Dat was mijn verhaaltje! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
AmigaOS is een van de snelste Microkernel ontwerpen compleet realtime , bootable uit EEPROM (de EEPROM bevat Exec de kernel en wat library's) . Het hele ontwerp van AmigaOS is zo geschreven dat alle latency's uit een microkernel OS zo klein mogelijk worden gehouden , AmigaOS was het eerste idee van Filetypes te integreren in de OS functionaliteit , iets wat tot nu toe alleen BeOS ,Pegasos (AmigaOS reimplementatie) AtheOS min of meer hebben weten te repliceren. Maak de volgende keer eens geen ongegronde opmerkingen ;-)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[LaTeX] Discussie & allerhande vragen Gunkan | 5 | 15-10-2007 16:59 | |
Software & Hardware |
[Console] XBOX vs Playstation 2 Verwijderd | 60 | 28-12-2004 12:24 | |
Software & Hardware |
[Windows] Familieleden kunnen zien wat ik download & welke sites ik check ~Golvend Badeendje~ | 38 | 15-07-2002 19:27 | |
Software & Hardware |
[Linux] installeren naast WinXP WolterB | 5 | 30-06-2002 03:26 | |
Software & Hardware |
Linux op een 386 server machinetje Edwin uit Kaasstad | 26 | 11-02-2002 07:33 | |
Software & Hardware |
Boot-probleempje Strange Dude | 0 | 27-09-2001 22:32 |