Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Erg kwalijke zaak dit. Dat volwassen, rationele en verantwoordelijke mensen hun eigen leven willen verneuken door zo'n dom idee aan te hangen, dat is hun probleem. Maar die kinderen hebben eigenlijk nog geen eigen wil, die praten na wat hun ouders hun ingeven. Het zou eeuwig zonde zijn als die kinderen later volwassen zijn (als de wereld dan nog bestaat) en ze denken bij zichzelf: ik was liever naar school gegaan, maar mijn ouders wilden het niet. Daar creeër je ook alleen maar haat mee.
|
![]() |
|
Als ze steeds maar blijven uitstellen zou je toch verwachten dat er een lichtje gaat branden....
Maar eigenlijk mag er volgens mij niet geprobeerd worden om ze op andere gedachten te blijven, het is tenslotte hun geloof en wij hebben geloofsvrijheid en dergelijke...
|
![]() |
Als ze daar gelukkig van worden, niks aan doen.
Wij hebben er toch geen last van dat die mensen gehersenspoeld zijn? Zij zelf ook niet. Ze zouden zich alleen maar ongelukkig voelen als ze erachter kwamen dat het zo is. Als het zo is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Reactie van Moskee Tawheed over het boek. Oum Taqiyyah | 96 | 30-04-2004 19:42 |