Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2002, 19:23
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Wat vinden jullie van de Affaire Tom Boonen???

Het zit zo!!!
Tom Boonen vorig jaar als neo prof aangetrokken door Johan Bruyneel bij Us Postal, rijdt als Neo een pracht seizoen met een 3e plaats in Parijs-Roubaix en een aantal mooie ereplaatsen en wat overwinningen in wat kleinere wedstrijden.
Kortom een goed seizoen voor een Neo prof en om zich in de kijker te rijden bij het nieuwe team van Patrick Lefevre,
Quick Step- Davitamon.
Maar Quick step wilt hem dus graag hebben en Boonen wil er ook graag naar toe maar Us Postal houd vast aan zijn contract en komt er dus niet onderuit.

Het is een hele affaire van gaat die nu wel of niet naar Quick step!!!

Ik denk dat die niet onder het contract bij Us Postal uitkomt en dat hij gewoon volgend jaar gewoon nog voor de Amerikaanse Post rijd. Kan die tenminste met de Nederlander Van Heeswijk in de klassiekers proberen te schitteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 19:45
Boogie
Boogie is offline
Als hij bij US Postal blijft, komt er nix van hem terecht, want dan zit hij daar niet meer op z'n gemak. Dat zou zijn grote talent schaden. Ik hoop voor hem dat hij naar Quick Step kan, want dat is een ploeg waar hij zich thuis kan gaan voelen. Bij Museeuw en Lefevre.
Oud 22-11-2002, 19:49
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Ok daar ben ik het wederom met je eens.
Ik hoop ook dat hij naar Quick-Step kan maar zo als ik al eerder aangaf ik denk niet dat USPS hem laat gaan.
Want het is hun beste man voor de klassiekers.

Maar Mentaal zal het hem misschien geen deugd doen nee mocht hij niet naar Quick-Step gaan, of juist wel en rijd hij wederom een goed seizoen en zit hij het jaar erop bij deze ploeg want dan was die toch einde contract geloof ik bij USPS.

of misschien Rabobank??
Ze hadden ook interesse in hem.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:57
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:

of misschien Rabobank??
Ze hadden ook interesse in hem.
Áls hij weg mag, zal hij toch zeker wel voor Quick Step kiezen, denk ik.
Oud 22-11-2002, 21:46
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Ja denk het ook wel want is tenslotten een belgische ploeg en van museeuw zou die veel kunnen leren.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:10
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hij stond laatst op de officele spelerslijst van US Postale. En hij mag niet weg dacht ik. Dus hij zit gevangen... Eigenlijk wel jammer voor zo'n renner.
Oud 22-11-2002, 23:12
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hij stond laatst op de officele spelerslijst van US Postale. En hij mag niet weg dacht ik. Dus hij zit gevangen... Eigenlijk wel jammer voor zo'n renner.
Rennerslijst
Klopt US Postal gaat er gewoon van uit dat hij volgend seizoen bij hen rijdt.
Oud 23-11-2002, 11:02
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Inderdaad, Us Postal gaat er gewoon vanuit dat Tom volgend jaar bij de post blijft fietsen, Tom gaat ervan uit dat hij naar Quick-Step kan en Lefevre gaat ervan uit dat Tom gewoon naar zijn ploeg komt.

En de UCI gaat er zich nu ook al mee bemoeien.

zoals de uci zei volgens een bron in www.cyclingnews.com

the UCI has made it clear that it does not approve of riders breaking their contracts unless there is a good reason (e.g., non-payment of wages). Boonen does not fall into this category although he does feel frustrated that he did not race enough this season.

On November 15, USPS will give the UCI the names of all its riders, and Boonen still forms part of the lineup, whether he wants to or not.

Dus hij zal gewoon bij de Us Postal blijven fietsen en dan na volgend seizoen overstappen want dan is zijn contract afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:48
shanne
shanne is offline
Tom Boonen is een lekker ding!

De rest maakt me niet zo uit, als ie maar op tv komt. ik heb trouwens een shirt van hem, super!

oja, Bartoli, of Bart: ik ken jou denk, limburger! van oosterhout, crosskamp
Oud 23-11-2002, 15:01
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
oh ja shanne,

zou kunnen. Ben wel eens op een crosskamp geweest ja!!!
ligt er alleen aan in welk jaar dat was??
Dit jaar in elk geval niet. Ben 2 jaar geleden wel op een crosskamp geweest.

Check anders: http://members.lycos.nl/BartHazen

om het zeker te weten.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:03
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik las zojuist dat Tom Boonen een overeenkomst heft met zijn ex-ploeg Us Postal. Dus hij rijdt volgend jaar voor Quick-Step. Ik kijk uit naar een bron online
Oud 28-11-2002, 19:49
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ik las zojuist dat Tom Boonen een overeenkomst heft met zijn ex-ploeg Us Postal. Dus hij rijdt volgend jaar voor Quick-Step. Ik kijk uit naar een bron online

Ja heb het ook gelezen, hoop voor hem dat het doorgaat en dat hij onder het contract bij us postal vandaan komt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 18:56
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Affaire tom Boonen is ten einde.

Las op teletekst dat Tom Boonen is meegegaan met Quick Step op trainingskamp in Frankrijk.
En dus de hele week meetraind met zijn nieuwe ploeg.

Affaire lijkt ten einde, is alleen nog maar een formaliteit.
Oud 01-12-2002, 19:54
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Affaire tom Boonen is ten einde.

Las op teletekst dat Tom Boonen is meegegaan met Quick Step op trainingskamp in Frankrijk.
En dus de hele week meetraind met zijn nieuwe ploeg.

Affaire lijkt ten einde, is alleen nog maar een formaliteit.
Ow

Gaaf
Oud 01-12-2002, 19:57
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Ow

Gaaf
Zeker gaaf.
Kan die met zijn idool museeuw gaan rijden en misschien ook doorgroeien met hem als ploegmaat.
Reageren

Regels voor berichten