Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit (nog) niet op de opleiding... maar ben gisteren naar een open dag voor de sph in Zwolle geweest op het Windesheim. Je krijgt in het eerste jaar behoorlijk veel muzische (creatieve vakken). Op het Windesheim zijn het er 8: drama, muziek, handvaardigheid, tekenen, fotografie en beeldvorming, en dus nog 3 die ik nu zo snel even niet weet. Bij deze vakken gaat het volgens de voorlichters niet om de kwaliteit van dat wat je maakt maar meer om wat je met deze vakken kunt bereiken... Het leek mij een hele leuke opleiding in ieder geval. Heel veel stages, die al heel snel beginnen! Als je nog meer wilt weten moet je maar mailen: perfectwoman43@hotmail.com
|
![]() |
|
![]() |
Ik doe de opleiding SPH te windesheim in zwolle; ik zit in het 2e jaar
![]() Je gaat binnen de opleiding zeker weten met muzische vakken aan de slag("creatieve vakken"). Hier wordt best wat aandacht aan besteed; muzisch agogische middelen behoren tot een deel van je behandelingsmogelijkheden tot de cliënten, als je het werkveld in gaat. Die creatieve vakken zijn voor de SPH'er dus best essentieel. De creatieve vakken die je zult krijgen in het 1e jaar in iedergeval; Sport, spel, drama, tekenen, handernabeid, taalexpressie, muziek en audiovisuelemiddelen(fotografie voornamelijk, maar ook videocamera). In het 2e jaar heb ik op het moment alleen handvaardigheid. Verder zijn er ook nog allerlei mogelijkheden op het creatieve vlak binnen de keuzemodules die je vrijwillig kunt volgen voor je vrije studiepunten.(je profileringspunten). Ik weet niet of je verder al gekeken hebt naar andere mogelijkheden, maar Creatieve therapie heb je ook nog. Dit is nog weer een heel stuk meer gericht op het creatieve vlak. Ik zit er over na te denken om misschien over te switshen naar deze opleiding omdat ik nog meer met het creatieve aan de slag wil.(maar dat doe je op de SPH ook best wel wat!) Als je nog meer wilt weten, neem dan maar contact met mij op. mail: mar_boot@hotmail.com, tevens mijn msn adres ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
SPH-studenten ikkuh15 | 1 | 27-09-2009 16:24 | |
Studeren |
pedagogiek/sph Verwijderd | 2 | 05-01-2009 05:55 | |
Studeren |
MWD en SPH studenten sozioboy | 8 | 03-12-2008 15:27 | |
Algemene schoolzaken |