Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ehm, gaan al die sondes misschien in dezelfde richting, van het middelpunt van onze melkweg af?
Dan zou de kracht ten gevolge van een reusachtig zwart gat aldaar kunnen zijn, en zou de afstand die de sonde aflegt zo miniem zijn ten opzichte van de aftstand tot dat gat dat de uitgeoefende kracht constant zou lijken.... Mwa, ideetje, beetje onwaarschijnlijk, maar je dient nou eenmaal sceptisch te zijn ten opzichte van nieuwe theorieen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Uhm ja, maareh, weet je zeker dat die communicatie oneindig snel is?
Het is nogal moeilijk om metingen aan de minieme zwaartekracht te doen, vooral als je een stuk van je meting dan plots in energie om moet zetten.. Bovendien is het toch een beetje de vraag of je zwaartekracht als een veld met dus deeltjes moet zien, of als een kromming van ruimte-tijd, waarin massa gewoon zn geodetische baan volgt....
|
oneindig dat weet ik niet zeker nee, maar hij benaderd hem wel. iig heel veel sneller dan de lichtsnelheid. kan oneindig snel wel? zo kom je bij de discussie over het tijdquantum, da's ook interessant
![]() over hoe je zwaartekracht moet zien: het zijn beiden modellen, net zoals met licht (golf/deeltje) zal 't er wel tussenin zitten maar ook bij een ruimekromming moet er een soort communicatie plaatsvinden...
|
![]() |
|
|