Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, wat zal ik zeggen. Hetero's willen er nog wel eens een sport van maken wie er het hardst 1 kan laten? ![]() Om maar een vooroordeel te noemen. ![]() [off-topic] Groetjes Ben(die zelf netjes opgevoed is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Hij criminaliseert alleen de Islam, en wil er zelfs een koude oorlog tegen beginnen, terwijl hij andere geloven ongemoeid laat. Dit is slechts een vorm van "ik witte man goed, jullie Aziaten, Arabieren en Afrikanen achterlijk en duivels" van de simpelste soort. Dat zullen we niet ongestraft toelaten.
Voorlopig nemen we het standpunt in dat men principieel geweldloos moet zijn, behalve wanneer dingen echt te ver gaan, en dan moet men gewoon hard terugmeppen. Laten we de machinegweren, de semtex en de kneedbommen Nederland alvast binnensmokkelen. Dat is wel zo handig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Misschien redeneer ik te simpel (ik word ook niet aangevallen, want ik ben hetero), maar zit hier niet iets van waarheid in?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh, ok. In dat geval moesten we maar de gaskamers weer aanzwengelen denk ik.... Misschien alle islamieten laten regristreren voor het geval dat? |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien ben ik zelf ook tegen totale vrijheid van meningsuiting, je moet je grenzen kennen. Beledigen / oproepen tot haat is voor mij iets anders dan sporten leuk vinden
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom kan in een discussie de meest rescistische praat geaccepteerd worden, maar een heer Pim niet. Het is zijn visie, die klaarblijkelijk gedeeld wordt door honderduizenden kortzichtigen, maar dat is hun recht én ons lot ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind gelijkheid belangrijker dan vrijheids van meningsuiting.
Gelijkheid beschermt een ieder in deze samenelving, maar dat valt niet te zeggen voor vrijheids van meningsuiting. Er hoeft maar een bepaald 'overtuigd overkomend' persoon te zijn die zijn ideeën rond bazuint en je hebt een tweede Hitler. Met de wet voor gelijkheid blijven de rechten voor elk individu in deze samenleving beschermt en ben je toch erg vrij om te zeggen wat je wilt. Ik kan persoonlijk ook niet echt een belang voor de samenleving herkennen in uitspraken als 'Zwarten zijn slecht'. Stel dat dit soort uitspraken wel zouden zijn toegestaan...is onze samenleving er dan op vooruit gegaan? Kun je nu zeggen dat we een wezenlijke stap voorwaarts hebben gemaakt in een 'beschaafde' samenleving? Ik persoonlijk denk van niet. We zijn allemaal gelijk en op basis van emperische gegevens valt daar niks anders over te zeggen. Als je dan zo graag toch een afwijkende mening wil hebben, dan moet je dat natuurlijk zelf weten, maar val daarbij geen bevolkingsgroepen lastig op basis van niet relevante zaken. Groetjes Ben(die op dreef is vanavond ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een mening uitdragen doet in mijn ogen niet zoveel kwaad. Ik ben het er mee eens dat "Zwarten zijn slecht" niet veel toevoegd, maar wat er nu heerst in Nederland vind ik echt op het belachelijke af. Iedereen doet zo veel mogelijk zijn best om maar asjeblieft niet te discrimineren. Het resultaat is dat de Islamieten gaan discrimineren. Wat er nu in Nederland heerst is ongelijkheid naar de andere kant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind ook dat het in Nederland te ver gaat qua stigmatisering 'discriminatie'. Maar het is wel iets waar je mee moet uitkijken. Groetjes Ben(die dat een te groot gevaar vind ![]()
|
tja moeilijk. ik vind niet dat ik het recht zou mogen hebben om bv. iemand op strat zomaar uit te schelden voor vieze turk of vieze fag of watdanook. maar daarentegen ben ik het met meneer fortuyn eens dat een imam ergens in een moskee of tijdens een interview best mag zeggen dat ie homoseksualiteit een besmettelijke ziekte vind en dat wij europeanen lager zijn dan honden en varkens omdat wij het accepteren.
trouwens, wat vinden jullie ervan als een homofiel paar bij een christelijke notaris op bezoek gaat om te mogen trouwen? wiens mening is belangrijker, die van de ambtenaar die tegen het homo-huwelijk is (uit religieuze gronden in dit geval), of die van de homo's die willen trouwen??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een ambtenaar is in dienst van de staat en niet van zijn God. Dus zijn geloof is iets peroonlijks en daar heeft zijn functie niets mee te maken. Kan hij zijn taak door zijn persoonlijke waarden en normen niet uitvoeren, dan moet hij ontslag nemen. Groetjes Ben(die dus vind dat hij of zij niet mag weigeren ![]()
||
![]() |
Citaat:
Positieve discriminatie is volgens mij gewoon nodig om een maatschappij draaiende te houden. Dat iedereen nu panisch probeerd zo min mogelijk te discrimineren houdt volgens mij in dat onze Nederlandse maatschappij alleen maar verslechterd. Om maar wat clichematige voorbeelden te noemen: De Marrokaanse koning wil dat Nederland zijn huwelijks wetten veranderd zodat Marokanen volgens hun vaderlandse tradities kunnen trouwen. En Nederland overweegt het. 15 jongeren van Islamitische komaf verkrachten een meisje. Het wordt in de doofpot gestouwd. Een andere vorm van discriminatie: De oudere partij in zandvoort is tegen leeftijds discriminatie. Wat? Jawel: tegen. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, geen pensioen meer? Geen AOW meer? Geen seniorenpas meer? In mijn ogen dat dit gewoon niet lang meer goed gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
--------------------------------------------- “…De Islam heeft op het moment waarschijnlijk anderhalf miljard aanhangers. Het bestaat. En het is heden ten dage waarschijnlijk de meest onweerstaanbare spirituele en morele kracht op aarde. Mensen haten het om dat te horen. " Ramsey Clark, voormalige Procureur-generaal van de Verenigde Staten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het nu goed geregeld vind in Nederland. Vrije meningsuiting, zolang er niet gediscrimineerd wordt, op basis van etc.
Citaat:
|
![]() |
|
|