Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bekijk dit even: Je kan van de .txd file en de .dff file die je gedownoad hebt, bijvoorbeeld cheetah.txd en cheetah.dff maken en die files moet je dan met het 'img tools progamma' in gta 3 krijgen. Maar er zit meestal ook wel een uitleg bij vind jij dit gedetailleerde informatie en geeft dit exact weer hoe het 'precies' moet? Nee.... kan jij mij misschien helpen? Dank je |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() JE MOET MET HET PROGAMMA IMG TOOLS DE AUTO IN GTA 3 KRIJGEN. download dat progamma maar eerst, de rest staat wel in de uitleg van dat progamma.... Laatst gewijzigd op 27-11-2002 om 12:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben jij nou zo dom geboren of wat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Helemaal niks.. het gaat er alleen om dat je deze vraag ook in die topic kon stellen niets meer en niets minder |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
file -> open -> rockstar games -> Gta III -> models en dan open je gta 3 en daar zet je de .dff file in en dan open je txd en daar zet je de .txd file in.... ZO MOEILIJK IS HET TOCH NIET??? ![]() Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 10:05. |
![]() |
|
Men download de auto die men wilt toevoegen, in mijn geval een BMW M5...
Aangezien je IMG tool al hebt gedownload open je IMG Tool en ga je naar File en dan Open Dan open je of het gta3 bestand en ga je vervolgens naar Edit en dan Find Dan zoek je (voor de M5 dan) naar Mafia, die wordt dan geselcteerd, en (in 9 van de 10 keer) gebruik je de rechtermuisknop om die te verwijderen... Vervolgens ga je naar Command en dan naar Add en ga je naar de locatie waar het bestand Mafia.dff te vinden is, en druk je op open. Nu is het Mafia bestand ergens onderaan de lijst te vinden, en met een andere bestandsgrootte. Vervolgens sluit je het GTA3 bestand af door File ---> close (ken je wel zonder plaatje gok ik? ![]() Daarna is het de beurt aan het TXD bestand... op dezelfde manier open je deze als bij het GTA 3 bestand, wederom ga je zoeken naar Mafia, en dergelijke... het bestand mafia.txd verwijder je weer vrolijk, en ga je naar commands en add... dan voeg je nu het bestand mafia.txd... vervolgens sluit je um op dezelfde manier, dus via File ---> close, of je sluit gewoon het programma af, kan beide... Daarna start je GTA 3 op, en rijd je naar de Mafia buurt en tadaa.... ze rijden nu met M5's rond ipv die andere bakken... ![]() Suc6 ermee verder... ![]() ((kijk, zo moeilijk is het niet om iets uit te leggen... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 19:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent een voorbeeld voor andere scholieren.com user. hahaha. Nogmaals bedankt. Greetz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha. Ha. Erg grappig, ik denk dat de persoon in kwestie nu echt werkelijk krom van het lachen ligt. Om jou dus. Overigens ben je zelf niet echt een voorbeeld voor een scholieren.com user. Het quoten van images wordt niet echt gewaardeerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wil het hierbij laten en hou voortaan in het gevolg gewoon je B*K dicht, want een voorbeeld aan jou zou ik niet graag nemen. Wat mij betreft kan deze topic gesloten worden voordat meneer Henri weer met een nietsnuttig antwoord komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/member2....re&userid=5252
Dan heb je me op je ignorelist, heb je ook geen last meer van mijn gezeik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Grand Theft Auto Vice City voor de pc en de nieuwste GTA tommiegun | 87 | 14-05-2003 21:29 |