Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar intussen heb ik er met mijn vriend over gepraat.. gaat de goede kant op ![]()
|
Ik vind het apart dat je vriend jou introduceerde tot het geloof en daarin zelf ook geloofde en plots interesse gaat tonen in Satan en waarschijnlijk al het andere dat zijn eigen God verbied.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik sta er eigenlijk versteld van dat je nog twijfel hebt bij het hele idee! (wel met ALLE RESPECT hoor!) Verder zou ik zeggen dat je niet naar de gesteldheid van 'ons' (jij en je vriend) moet kijken, maar naar de gesteldheid van je vriend! Ik kan me best voorstellen dat God dit heeft zien aankomen, en dat Hij daarom jullie samen heeft gebracht, zodat jij, je vriend kan steunen met dit probleem, en DOOR HET GELOOF kan jij hem helpen (en hij misschien de volgende keer jou). Als dit zo is, dan zijn jullie werkelijk 'voor elkaar bestemd'!
||
![]() |
Citaat:
HET SATAN ZELFMOORDCOMMANDO! *Satan en zijn demonen rennen naar voren, naar de troon van God. Zegt Satan: "Ik zal alles vernietigen wat U heeft geschapen!". Doet hij een klepje in zijn harnas open en steekt een mes tussen zijn eigen ribben. Zijn demonen volgen hem natuurlijk trouw! Satan's laatste woorden: "Dat zal u leren!". En dan sterft hij.* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik steun hem, ik stop er op dit moment al mijn energie in. Het is moeilijk, maar ik heb het er voor over. Zelfs al zou het uit gaan tussen ons, ik zal hem altijd blijven steunen.. maar het is inmiddels een paar dagen later en het gaat heel goed, iedere dag beter!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hey MITSJ, ik dacht dat jij ook christen was?! niet dus?
||
![]() |
Citaat:
Mitsj Christen?? Oh boy! *handjes wrijven* Dit gaat leuk worden!! ![]() ![]() ![]() Groetjes Ben(die waarschijnlijk voor mitsj geen grotere belediging kan bedenken ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() En Ben , ik had het nog erger gevonden als tie dacht dat ik moslim was ![]() |
![]() |
|
![]() |
juah ik denk dat je gelijk hebt...die #$@$%satan is sowieso al een prutser die al ut mooie kapot wil maken, khoop dat je daar nie aan toegeeft en je best zal blijven doen om je relatie goed te houwuh..maar het kan natuurlijk ook sow zijn dat jullie gewoon nie bij mekaar horen, dat hoeft nie perse satan te zijn
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God bewezen en leven na dood kan waar zijn babshoewab | 149 | 05-11-2009 18:53 | |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Hoe ik god zie: nrensink | 16 | 19-11-2004 16:31 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |