![]() |
|
nee we gebruiken geen condoom,
ik ben geen held die gelijk naar een soort van theraphie stapt hiervoor er moeten toch ook andere oplossingen zijn hoop ik ![]() ik had wel eens gelezen dat het kon zijn dat je bekken te smal zijn of dat je gewoon te nauw bent en daardoor dat het zo'n pijn diet, kijk het gaat wel goed de eerste paar seconden maar het brand zo erg op een gegeven moment en dat is echt zo jammer he ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
als ik jou topictitels altijd lees, lijkt het altijd zo super dramatisch
![]() maare ehm.. je moet gewoon probere te ontspannen of glijmiddel gebruiken ofzo.. bij mij doet het ook wel eens pijn, maar ligt aan het standje of dat ik niet nat genoeg ben omdat we het meestal veel te snel doen.. en ja dan brand het enorm.. maar dan moet ik maar even doorbijte hoor.. 'k kan er verder ook niet ech veel aan doen. gaat wel over denk ik dan altijd |
![]() |
|
ik had gister de fout dat ik al moest plassen, hahaha en toen met de sex was het echt :" STOP ik moe tnu ECHT plassen..whahah..
maaruh...heb kan ook zijn dat je een soa hebt opgelopen als je het zondere condoom doet, je kan ook een keertje anaar een klassieke arts, die hebben dagelijks problemen van mensen die pijn hebben bij het vrijen!! heel normaal hoor! en ik VOEL het altijd ook wel, maarja ik doe gewoon of ik nix voel ![]()
||
Citaat:
stoned sexen is wel lekker he? ![]()
|
|