Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ('k vond het al knap dat ik nog iets kon verzinnen, laat staan iets echt serieus. ![]() |
![]() |
|
niet zoveel gerookt vandaag, vriendje geknuvveld en nog meer vriendje geknuvveld, muziek, lekker gegeten, lekker geslapen.
ik kon makkelijk mijn bed uitkomen vandaag en was maar 3 minuutjes te laat op school. ik mocht een uur gratis spijbelen vandaag. vrijdag ben ik vrij van school. ik ben blij nu. geloof ik.
|
Ach ja.. t was wel een leuke dag vandaag
![]() Heb een paar toetsuislagjes gekregen, schijn nog redelijk op niveau te zijn. ![]() (had dat absoluut niet verwacht.. ![]() En ik kon ein-de-lijk weer MSN en, paar mensjes gesproken, die ik al een tijdje wilde spreken. ![]() En voor de rest.. dat was het wel weer..
|
De eerste 2 uur waren drama literatuur
![]() -Proefwerk wiskunde wat ik niet geleerd had ging goed -Eindelijk weer een beetje gepraat met mn 'beste vriendin' die ik uit het oog aan het verliezen ben ![]() -Goed aan mn huiswerk gewerkt -Geen ruzie gehad -Ga zo bij mn vriendje slapen Viel best wel mee vandaag dus.. Ik vind dit een goed topic, en ik denk ook echt dat het heel goed is als je het elke dag gewoon doet.. |
![]() |
|
Euhm...
Mijn examen vanmorgen viel goed mee, de reactie van sommige klasgenoten die ik had verwacht op een mededeling was minder erg dan verwacht. Ook de reactie van mijn mama en papa op mijn 'ik ga niet naar school actie' was heel begripvol. Ik heb de hele middag lekker onder de dekens kunnen liggen, en de dokter deed me niet pijn. en verder is er liefde in elke dag dus ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren toen ik thuis kwam een hoop dingen geregeld. Ten eerste heb ik voor iemand iets klaargemaakt, ten tweede heb ik mijn 2e PC weer op orde gebracht, ten derde heb ik mijn kamer - voor zover dat op 1 avond mogelijk was - opgeruimd.
Ben nu van plan om elke dag tenminste een aantal nuttige dingen te doen. Vanavond zal ik dan ook proberen weer eens een uurtje aan mijn studie te werken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Mother Mary comes to me. Speaking words of wisdom, Let it be. (...) Let it be, let it be, let it be, oh, let it be.. Speaking words of wisdom, let it be.. Mooi. ![]() Vandaag was ik vroeg wakker. Moe, maar dat was niet erg. Mail van Maartje, leuk mentoruur. Ik heb Ckv2 overleefd, anderhalf uur lang. Latijn vertaald. Stukje gemaild naar Maartje. Nederlands documentatiemap gemaakt. *kuch*
|
kheb uit kunnen slapen, me mondeling engels ging goed, ik kreeg me cijfer terug van mijn luistertoets engels (een 8,9), toen ik in de cd winkel stond viel mijn oog ineens op Spock's Beard - Snow die ik nergens nog had kunnen vinden en daar luister ik nu naar
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kwam een oude bekende tegen in de trein
Mijn stufi was gestort (beter laat dan nooit) De koffie op school was lekker ipv slappe bak Een vriendinnetje belde en daar ben ik even langsgegaan Ik heb nieuwe gordijntjes gekocht De zon scheen most of the time De avondzon was prachtig oranje Ik had een mailtje van HEM waiting for me in my inbox |
![]() |
|
Werk gevonden, naar de stad geweest met lieve vriendinnen
![]() ![]()
|
Vandaag:
Ik mocht een uurtje langer slapen dan normaal, ik moest niet met de bus naar de dokter maar men heeft me met de auto gebracht. Ik heb maar twee uur bij de dokter gezeten ![]() Ik kreeg vrij ok nieuws, ik heb gerelaxed en heb mezelf gedwongen een beetje voor school te werken wat voldoening gaf.. en net toen ik de kamer binnenliep speelde er een heel leuk liedje ![]()
|
Verwijderd
|
gesprek met de vertrouwenspersoon gehad, was moeilijk maar ik heb er niet zo heel erg over gepiekerd
toen ik het ff helemaal gehad had vandaag heb ik gevraagd of ik ff naar buiten mocht, toen heb ik een sigaretje gerookt en keihard tegen een bal aan zitten trappen, dat deed me echt goed gehoord dat ik neit met de psychiater maar met de artsassistente een gesprek krijg (ja psychiater is een bitch) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Positief..Niet zoveel vandaag. Ik weet niet wat er vandaag met me aan de hand is...
Ik denk dat het enige positieve was, is dat ik met mijn oppaskindje van 6 heel erg leuk heb gekletst enzow, en dat ik echt moeite moes doen om niet in de lach te schieten. Dat was echt lief ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke... Vandaag was echt de meest vervelende dag in weken, dus ga ik ook eens wat positieve dingen bedenken...
Toen ik me had verslapen en de bus gemist had en even later weer met de bus naar het station ging, reden alle treinen weer zoals normaal (geen vakantierooster meer) waardoor de trein die ik daarvoor altijd nam nog kon nemen! Lekker in de trein met discman en Spits gezeten en fijn naar buiten gekeken naar alles wat ik mooi vond. Op school complimentjes gekregen dat m'n haar zo leuk zat terwijl ik nog geen tijd had gehad om het te kammen ![]() Heeeerlijke piza gegeten en Gilmore Girls gekeken. Ach, het viel nog best mee ![]()
|
Ik heb het minder leuke begin van de dag goed gemaakt door nog maar weer te gaan slapen, dan heb ik me op mijn erk gestort en een limiet proberen stellen (dan en dan leren en nu niet meer) en ik houd me er tot hier toe aan en ik voel me dus vrij rustig
sjah ![]() Ik ben even wezen winkelen met mama en heb een leuke trui gekregen, ik heb een vrije avond voorzien voor mezelf lekker nixen en wat chetten, kijk ik naar uit! Ik ga ook proberen voor het eerst deze week weer wat vaste voeding te eten, dus ik ben wel trots ofzo ![]() ![]() het was weer een vrij leuke dag ja
|
Verwijderd
|
Gister:
Heb me expres verslapen, omdat ik de dag ervoor naar concert was geweest en geen zin had vroeg op te gaan staan ![]() Naar school geweest en geen les gehad, met vriendinnen gekletst en kadootjes gegeven omdat 1 vriendin op kamers gaat, dus ook meteen kamer bezocht ![]() Salaris gehad Uitgeweest, was alleen niet zo denderend(depri vrienden enz ![]() ![]() Heel veel The Gathering geluisterd *verslaafd* |
![]() |
|
Ik heb 'nen lief mailtje van mijn vriendin gekregen...
Tennissen ging goed... Ik heb al 1blz van mijn betoog af... Mijn surprise schijnt te gaan lukken... Mijn vriendin heeft iets heel liefs over mij geschreven...
|
Ik doe even van donderdag,
de dagen daarna ben ik niet zo actief geweest: -Ik had goed geslapen -Ik voelde me lekker -De treinreis ging erg prettig -Ik kreeg een compliment van een erg leuk meisje -Heel leuk meisje in de gang van de uni -Een mevrouw was erg aardig tegen me -Mevrouw geholpen op de computer -Kwam leuk meisje tegen in de gang -Ze lachte heel lief naar me -Hadden fijn gesprek -Had Latijn op tijd afgekregen -Met iemand anders Latijn gedaan, was leuk -Grappige mensen bij het college -Was vrolijk om de wereld -Moest mijn docent verbeteren ![]() -Grappige jonge lui in de trein terug naar huis -Eten was erg lekker -The Pretender was leuk - |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Mijn leraar vond mijn portfolio erg goed; - Ik weet misschien welke opleiding ik hierna ga doen; - Ik drink veel water; - Mail van Sofie. En dat is erg fijn. SOFIE MAAKT MIJ VROLIJK EN IEDEREEN MAG HET WETEN! Zo. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |