Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al je ziet dat ze steeds naar je zit te kijken/staren, er een keer naar toe lopen, er naast gaan zitten en zeggen: 'Is er iets?' Als mij zoiets overkomt, dan wil ik meteen weer zoiets zeggen van: 'Hee! Ik hier?'. En ja... dat is niet zo slim (volgens een paar vrienden). Ik blijf het wel grappig vinden. Maaja, voordat mijn fantasie werkelijkheid wordt ![]() ![]() |
![]() |
|
Yep...Wie heeft dit probleem idd nou niet..
![]() Heb precies het zelfde..Steeds oogcontact met een jongen...Marjah...Beide eigenlijk zo verlegen als wat... Maar ik heb hem op een gegeven moment gewoon toegevoegt op msn..En hij wist precies wie ik was...NJa vertel hetnu allemala wat kort hoor.. Nahgoed...we msnen wat af ( en wie heeft e nu geen msn tegenwoordig.....) En we hebben afgesrpoken samen binnnenkort wat te doen..Overigens heb ik hem nie gezegt dat ik hem leuk vind, en hij owk nie dattie mij leuk vind *zit allemala beejtuh apart* maar steeds van die hints zeg maar.. Dus ik zou tegen jou gewoon zeggen van , probeer haar email adres idd ofzo te krijgen, beejtuh mee msnen, smsen..en dan keer hoi, en dan kom vanzelf wel gesrpek..en keer wat afspreken ofzo.. KOmt goed ![]()
|
ken je jongens uit 5vwo?
Anders kan jij hen vragen of zij haar e-mailadres kunnen vragen en dan moet je gewoon voorzichtig een mailtje sturen..Wees niet bang dat je afgaat, want als ik het zo hoor is het een heel erg goed meisje, dus waneer ze je niets zou vinden dan zal ze je niet voor lul zetten, of die mail naar iedereen doorsturen. Je klinkt trouwens erg sympathiek dus je maakt wel kans bij zo'n meisje denk ik.. Heel veel succes en houd ons op de hoogte, ok?
|
In dit topic heb ik een handig stukje gepost over hoe je het beste contact kan maken met meisjes. 7 pagina's lang.
![]() |
![]() |
|
![]() |
natuurlijk mag je voorzichtig over msn gaan beginnen...dan is alles minder eng enzo..maar zorg in elk geval dat dat niet uit de hand loopt en je dus alleen maar op msn met haar praat en nooit in het echt...want dan gaat t helemaal fout (tja eigen ervaring
![]() verder heb ik niets drbij te voegen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Het beste is gewoon je oogcontact uitbreiden met een simpele ''Hoi''. Misschien zegt ze de eerste keer nog niets terug, je overvalt haar misschien ook een beetje doordat jullie allebei verlegen zijn, maar als ze een volgende keer wat terugzegt tegen je: ![]() Daarna zou ik proberen om voorzichtig contact met haar te maken. Eerst een 'vage' relatie opbouwen, waarin je haar leert kennen. Je moet namelijk niet verw8en dat als jij, zonder dat je haar ook maar kent, zegt dat je haar geweldig knap en lief vindt, ze jou meteen in de armen vliegt. Zorg er dus voor dat je een bekende voor haar wordt. Daarna is de stap van het uitgaan niet zo groot meer: vraag haar gewoon eens of ze na school wat wil gaan drinken met je.
|
![]() |
er zijn heel veel meisjes die verlegen zijn volgens mij, maar juist daardoor vallen ze niet zo op. daarbij denk ik dat het niet echt altijd zal werken als twee verlegen mensen wat krijgen, omdat er dan vrij weinig uit komt. als de 1 verlegen is en de ander niet, kan de 1 de ander meetrekken... daarom val k op niet verlegen jongens...
probeer eens een keer hoi tegen dr te zeggen. als ze hoi terug zegt kan je misschien een keer een praatje met dr houden. gewoon over simpele dingen, school etc. saaie onderwerpen, wel makkelijk. en als ze je wel leuk vindt maakt het niet uit waarover je praat. alle eerste keer is moeilijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn advies is eigenlijk hetzelfde: rustig aan beginnen met 'hoi' zeggen bv, misschien eens een (kort! oppervlakkig!) gesprekje aanknopen. Of mensen die ook in 5VWO zitten, subtiel laten uitvissen of dat meisje een vriend heeft, of ze je kent, wat ze van je vindt. ![]() Het komt allemaal wel goed.. alles komt altijd goed! ![]() So no worries.
||
![]() |
Citaat:
Al had ik een positiever idee in m'n hoofd toen ik dat typte.. ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Regel 2: Als ik geen gelijk heb, zie regel 1 ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben hopeloos :( punkstar | 121 | 22-08-2007 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Stevige meiden?? lil me | 92 | 03-06-2004 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Levenslang vrijgezel? Mark Almighty | 278 | 13-03-2004 09:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |