![]() |
|
Ik antwoord steeds hetzelfde op dit soort vragen: gebruik enkel datgene waar je je goed bij voelt! Het lijkt wel op dit forum alsof iedereen tampons de hemel inprijst en maandverband vervloekt, maar in het 'echte' leven gebruiken meer mensen maandverband dan tampons.
Meer (kritische) info op http://critpath.org/~tracy/spot.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
[quote]Paige schreef:
[b] Citaat:
![]() Nou bij mij was het helemaal erg...Ik mocht geen beha's kopen, alleen van die topjes..!..Uiteindelijk heb ik er zelf eentje gekocht en daar moesten ze maar mee leren leven.. ![]() [QUOTE] shit man, das klote, zoude ze bij mijn cup c toch nie moete flikke. hahaha nee dat zou echt te ver gaan....dat ik niet samen met mijn vriend mag slapen okee....dat ik geen tampons mocht gebruike...okee.....maar geen bh 's nee das echt het mafste wat ik heb gehoort ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
heeee ik ka je wel helpen bij mij was ook de eerste x van het inbrengen van een tampon pijnlijk maar als je het vaak genoeg probeert dan lukt het ook steeds beter en heb je minder last ervan!!ik heb ook altijd een tampon in want maandverband zit klote!!en het voelt zo gatver aan daar voel ik me echt vies bij en een tampin lijkt net of ik ni ongesteld ben!!probeer maar is,xxxxxxxxxxxxx
|
Verwijderd
|
ik zou echt overgaan op tampons (oke, er staat ook niet voor niets IK) want ik had met maandverband altijd zoiets van: eeh straks valt dat ding uit m'n onderbroek.. en als ik een strakke broek aanhad was ik altijd bang dat je 'm vanvoor en vanachter kon zien zitten, die witte plastic-lap.
Ik had in het begin ook last met tampons, maar gewoon zorgen dat je vrij nat bent als je ze inbrengt, dan gaat het veel makkelijker. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn email voor dit forum heb ik namelijk nog nooit ergens voor gebruikt, omdat het (nog) niet nodig was..Nu heb ik toevallig laatst hier geantwoord en ik dacht dat ze misschien naar m'n adres hebben gekeken hier ofzo...? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar iig, om nog ff te antwoorden ![]() Als je een tampon niet ver genoeg erin duwt doet t zeer, duz dan moet je eigenlijk een beetje 'door de pijn' heenduwen, daarna 'draait' ie een beetje en dan zit ie goed. Bij mij deed t in t begin ook wel een beetje pijn, maar hoe vaker je het doet, hoe minder pijnlijk het wordt en nu voel ik het niet eens meer. Je zou in het begin een beetje kunnen 'oefenen' ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik altijd maandverband, heb ook nog nooit tampons geprobeerd. kVind t zo'n eng idee dat dat dan in je zit. Straks krijg je m er niet meer uit. Ik weet wel dat dit onzin is, maar toch lijkt t me niet fijn. Hoewel het met zwemmen en op vakantie denk ik wel stukken makkelijker zou zijn. Nouja, misschien moet ik t maar gewoon een keertje proberen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon/maandverband anoniem888 | 28 | 10-09-2005 06:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn Eurydice | 23 | 13-05-2003 10:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
voor de meiden; menstruatie-vraagies CoveredEyes | 102 | 20-04-2003 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup ZHAzha | 32 | 05-11-2002 18:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
De eerste keer!!!! ^AmArU^ | 54 | 03-04-2002 15:05 |