Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 18:53
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Weer een nieuwe tekening van mij.
de diepte kan wat beter, maar ik ben er verder tevreden over

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 19:08
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
ik ben echt helemaal verliefd op jou stijl


de diepte is idd niet alles maar hij blijft uber


als ik een fatoenlijke printer had zou ik um uitprinten
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:12
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Je hebt wel gelijk wat de diepte betreft. Kan je in t vervolg misschien nog iets meer op letten.

Maar ook ik blijf zeker een draakiejfan!! .
Alle beestjes hebben een hoog knuffelgehalte. Lievig!
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:16
Type
Avatar van Type
Type is offline
leuke cartoony stijl.

Grappige tekening, maar met wat kinderlijke kleurtjes zou'ie meer tot zijn recht komen.
Niet te druk of te moeilijk uitziend maken, geen 'watereffecten' erdoor heen gooien btw, mocht je het nog in willen gaan kleuren...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:22
Verwijderd
*vind de haai linksboven cool*

Mooiig! *richt Draakiejfanclub op *
(Zie sig)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:32
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
die tekeningen van jou zijn zo lekker vol. Kan je lang naar kijken, echt een coole stijl! Deze is tot nu toe de leukste
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:43
Verwijderd
Druk, maar als je er de tijd voor neemt is het allemaal nog duidelijk te onderscheiden. Het begint wat te lijken op zo'n kijk-er-uren-naar-en-ontdek-nog-steeds-nieuwe-dingen-erin-tekening. Fijn.

Trouwens, in het midden van de rechterzijkant, is dat niet (een broer van) Botje?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:55
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Je tekeningen zijn mooi, en je hebt veel fantasie (wat in principe ten grondslag ligt van alle tekeningen), ik.. "erger" me echter aan het feit dat in jouw tekeningen nauwelijks contrast zit. Alles heeft dezelfde kleur. Dat komt niet ten goede aan de diepte. Verder zijn er een heleboel manieren om diepte te creeeren, zoals bijv. atmosferischperspectief, licht/donker-contrast, overlapping, etc. Velen vind ik niet terug in je tekeningen; dat vind ik wel jammer opzich. Want als zulke 'truucjes' in je tekeningen zouden zitten, zouden het haast geniale tekeningen zijn. Nu ontbreekt nét dat ene..

Just opbouwende kritiek, of course

Oh, en je tekening doet me denken aan 'n tekening die ik es gemaakt heb.. tijdje terug. Daar schort ook nog 't één en ander aan, maargoed, kzal 'm niet aan je onthouden, kijk hier maar ff. Mja, de scan heeft 't wel flets gemaakt.. jammergenoeg
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:56
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Hoe schattig! Allemaal lieve, snoezige beestjes! Lief, lief, lief!

En lekker druk. Je kan echt tof tekenen

Lief!
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 09:15
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Druk, maar als je er de tijd voor neemt is het allemaal nog duidelijk te onderscheiden. Het begint wat te lijken op zo'n kijk-er-uren-naar-en-ontdek-nog-steeds-nieuwe-dingen-erin-tekening. Fijn.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:03
OsoNke
Avatar van OsoNke
OsoNke is offline
als ik jou was (was ik mezelf niet, maar dat terzijde ) zou ik er meer contrast aangeven. Je tekeningen zijn meestal erg leuk en je blijft er nieuwe dingen in ontdekken, maar het blijft een beetje een vaag één-kleurig geheel.
Verder zijn ze erg leuk en ook de onderwerpen die je kiest om te tekenen vind ik erg leuk

xx Yf
__________________
Tot mijn dood blijf ik geloven dat ik alles overleef.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:11
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ga alstjeblieft een school voor dit soort dingen doen. Dan word het perfect
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Deze vind ik echt leuk! Er valt zoveel aan te zien.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 22:06
LiL-Ind0w
Avatar van LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
Moooooowjjjj !!
__________________
Luv my skatje 4EveR ! *t0eter op me watersco0ter!! ;D * | StaRLighT r0eLt :P *MAUW!*
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:09
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:


Trouwens, in het midden van de rechterzijkant, is dat niet (een broer van) Botje?

LUH-3417
M'n broertjes zeiden dat ook al, toen ik aan het tekenen was. En idd hij heeft er wel wat van weg

Maar het was niet mijn bedoeling geweest op Botje te maken, dat kwam er toevallig zo uit

Citaat:
p-chez schreef:
Je tekeningen zijn mooi, en je hebt veel fantasie (wat in principe ten grondslag ligt van alle tekeningen), ik.. "erger" me echter aan het feit dat in jouw tekeningen nauwelijks contrast zit. Alles heeft dezelfde kleur. Dat komt niet ten goede aan de diepte. Verder zijn er een heleboel manieren om diepte te creeeren, zoals bijv. atmosferischperspectief, licht/donker-contrast, overlapping, etc. Velen vind ik niet terug in je tekeningen; dat vind ik wel jammer opzich. Want als zulke 'truucjes' in je tekeningen zouden zitten, zouden het haast geniale tekeningen zijn. Nu ontbreekt nét dat ene..
Hier heb ik wat aan
Ik weet van mezelf dat diepten en contrasten de moeilijkere punten van mezelf zijn. Het is meer het lijngebruik wat mijn tekeningen leuk maken.
Ik denk dat het een stukkie onzekerheid van mezelf is, omdat ik bang ben om m'n tekeningen te verprutsen als ik meer contrast probeer aan te brengen. Daarom zijn m'n vorige 2 tekeningen een stuk donkerder, omdat ik steeds stukkies donkerder wilde maken, maar niet mooi overeenkwam met de lichtere stukkies, zodat ik die weer donker ging maken (en de scanner scant al zo donker...)

Maar als ik zo naar jou tekening kijk, dat is een mooi voorbeeld van hoe het wel moet
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:10
~Third Day~
Avatar van ~Third Day~
~Third Day~ is offline
Whaaaaaa echt een mooie tekening!
__________________
De slak bereikte de ark door volharding.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 22:41
Verwijderd
echt vet..

jouw tekeninge helpe me der vaak wel weer boveop ofsow..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 00:10
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Draakiej schreef:

Hier heb ik wat aan
Ik weet van mezelf dat diepten en contrasten de moeilijkere punten van mezelf zijn. Het is meer het lijngebruik wat mijn tekeningen leuk maken.
Ik denk dat het een stukkie onzekerheid van mezelf is, omdat ik bang ben om m'n tekeningen te verprutsen als ik meer contrast probeer aan te brengen. Daarom zijn m'n vorige 2 tekeningen een stuk donkerder, omdat ik steeds stukkies donkerder wilde maken, maar niet mooi overeenkwam met de lichtere stukkies, zodat ik die weer donker ging maken (en de scanner scant al zo donker...)

Maar als ik zo naar jou tekening kijk, dat is een mooi voorbeeld van hoe het wel moet
Succes, en dankjewel
Jammergenoeg is mijn tekening wel heel erg licht geworden door de scan.. en links pastte hij er niet helemaal op, dus je ziet links de oorsprong van de waterplanten die aan de zijkanten zo'n coulissen vormen niet meer
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2002, 12:38
Verwijderd
cool hoor, ben t idd eens met p-chez, maar love your style!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [Tekening] Weird dreams & Burning Figure
MegaN
114 02-01-2004 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.