![]() |
|
![]() |
Bij mij (als ik ff over mezelf mag beginnen
![]() Jou kan ik alleen maar aanraden om niet te veel make-up poeder ed te gebruiken, veel te drinken, niet teveel met je handen aan je gezicht te zitten en verder niet te ruw zijn met je huid. Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het kan nog veel erger [Dit bericht is aangepast door marianne22 (23-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
en minder chocola eten helpt niet of nauwelijks. das onzin. zolang je het niet op je gezicht smeert krijg je daar echt geen puistjes van.
|
![]() |
hey ,
je moet voor dat je gaat slapen alle puistjes (met schone handen) uitknijpen, en daarna je gezicht met water wassen, het is dan heel rood, maar dat is de volgende ochtend weg, en dan precies voordat je ECHT gaat slapen een creme erop doen, maakt niet uit wat voor 1, maar hy moet niet tevet zijn. ik heb ook last van puistjes,maar niet echt veel, maar als je 3 dagen doet wat ik zeg, is het al veel minder, en de puisten kunnen ook door je ongesteld heid komen!! =xxxx= jes a NICE bitch
|
![]() |
zelf heb ik het geluk dat haast nooit puistjes heb, maar ik wel wat tips en ik hoop dat je er wat aan hebt
- zorg dat je je gezicht goed schoonmaakt. - gebruik zo weinig mogelijk make-up, en als je het wel gebruikt: zorg dat je echt alles eraf haalt. - doe om de dag een nieuwe sloop om je kussen. dus de eerste nacht slaap je op de ene kant, de volgende nacht draai je je kussen om en de derde nacht doe je er weer een schone sloop om. mijn zusje heeft best last van puistjes, maar dit helpt bij haar echt heel goed.
|
't enige wat ik gebruik tegenwoordig is de huidgel van Labarotoir Garnier met zink erin(blauwe tubbe) onder de douch, en 's ochtend en 's avonds de lotion (ook blauw en van L.G.) en dit werkt bij mij, me huis droogt niet zo snel uit(ik heb een gemengde huid) en de puistjes gaan best snel weg en als ze weg zijn blijf ik het gebruiken zodat mn huid schoon blijft.
*bijna puistloos* ![]()
|
was de afgelopen twee weken ziek. in die tijd heb ik alleen maar gezond gegeten (geen chocola en chips etc.) ik had super veel gedronken en ben elke avond om half 10 ofzo naar bed gegaan. nu ben ik weer beter en bijna al mn puistjes zijn weg
![]() dus: gewoon ff lekker een weekje of wat uitrusten en niet te veel vet eten zal wel helpen ![]() ![]() |
![]() |
|
|