Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 16:04
la vache qui rit
la vache qui rit is offline
ik heb nogal last van groeilittekens op mijn bovenbeen. Dat komt omdat ik vroeger heel snel groeide. Ik vind ze heel lelijk.
Zijn er misschien mogelijkheden om ze weg te laten halen, of om ze te laten vervagen, want ik voel me niet prettig als ik in de zomer in korte kleding loop.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:07
Verwijderd
Striae...d'r zijn allerlei zalfjes en dingetjes voor, maar of die werken? Laserbehandeling helpt zowat overal tegen, zal hier ook wel bij helpen. Maar is het je dat waard?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:11
la vache qui rit
ik wil best wel veel proberen, maar ik weet neit wat zo'n laserbehandeling met zich mee brengt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 16:23
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik heb van die zalfjes gebruikt en helpt voor geen reet...dus ik denk dat je die laser maar eens moet navragen...maar het zijn maar je bovenbenen die zie je msg 2 maanden per jaar als je in je bikini loopt..is dat het je wel waard?

mij niet iig
Oud 20-02-2002, 16:31
la vache qui rit
ik zal wel kijken, ik heb het namelijk best wel erg.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 05:50
Verwijderd
Zie ook: http://forum.scholieren.com/Forum3/HTML/001563.html

Ik heb het btw ook, maar zoals m'n zusje (Ingemar ) in die andere topic al zei: d'r zijn wel lelijkere dingen. Ik kan d'r iig wel mee leven. Ik denk btw ook dat het jou stukken meer op valt dan anderen. Die weten niet dat je het hebt, letten er niet op en zien het misschien amper. Vraag het eerst eens aan een aantal anderen voordat je met 'rare' dingen gaat beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 14:46
MaZzeLdUdE
MaZzeLdUdE is offline
Ik heb het dus ook, ( ben een jongen, niet zoveel toch? ) maar ik ben heel hard gegroeid ( 1.88m )van 8-13 ongeveer en heb er ook vrij veel op me heupen enzo.
Maar ik heb het gewoon geaccepteerd, als ik er naar kijk vind ik het niet eens echt lelijk ofzo!
Je hoort dit heel vaak, hele boel mensen hebben dit dus niet echt iets om je druk over te maken ( of het is heeeel erg bij jou ).
Ik draag toch altijd boxers en zwemshorts dus niemand kan het eventueel zien, maar ook als ze het wel zien boeit het me niet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 18:52
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Ik heb dat ook, ook omdat ik snel gegroeid ben. Ik vind het echt lelijk bij mezelf en ik heb ook al enkele zalfjes geprobeerd. Tarwekiemolie zou der goed voor zijn. Het heeft bij mij alleen niet geholpen. Die dure creme van Vichie helpt ook niet. Ik heb inderdaad ook wel van zo'n laserbehandeling gehoord, alleen das hartstikke duur en het wordt niet vergoed. Er zijn tegenwoordig zoveel mensen die hier last van hebben dat dat niet kan. Ik hoop nu maar dat die streepjes een beetje wegtrekken..
Oud 22-02-2002, 20:10
Trisia
Trisia is offline
ach weet je, je ziet het misschien wel bij jezelf, maar zie jij het ooit bij andere mensen? Andere mensen zien dat echt niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 12:05
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ze worden ook steeds lichter, Ik heb het op m'n heupe, billen ( een beetje ) en aan de binnenkant van m'n bovenbenen. Die op m'n heupen waren eers paarsachtig en nu zijn ze bijna wit, en die op m'n billen zie je ook bijna niet meer

Dus wacht dat eers eens ff af
Oud 23-02-2002, 14:06
MissCute
MissCute is offline
Bij mij worden ze steeds lichter, maar het blijft :<! Volgens mij helpen voor dit soort dingen cremepjes (wat een woord...) niet. Maar ja, ik weet hoe naar het is! Misschien kun je ze als het zomer wordt insmeren met zelfbruinende creme (je hele been dan natuurlijk) zodat je ze niet meer ziet (zelf nooit geprobeerd btw). Nou ja, je bent dus niet de enige!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 15:18
la vache qui rit
bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 19:54
cyrillic
cyrillic is offline
Hier heb ik nu echt nog nooit van gehoord, hoe zien die littekens er dan uit?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 14:09
la vache qui rit
Citaat:
cyrillic schreef:
Hier heb ik nu echt nog nooit van gehoord, hoe zien die littekens er dan uit?
het zijn witte/rode streepjes
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 18:58
qghp
qghp is offline
nog nooit van gehoord????
ik woud at ik er nog nooit van gehoord had!! Hhah ik heb ze namelijk ook op mn bovenbenen , en ik vind het niet echt mooi staan ofzo .. 'maar dr zit een meisje bij me in de klas die heeft een 1 of andere ziekte , en die heeft het over haar hele benen zitten , met gym enzo heeft ze een korte broek aan , en dat valt dus echt wel op he!! tering dat ziet er echt wel minder uit ! maar je kan er volgens mij niet heel veel aan doen , ik heb heel veel verhalen gehoord dat al die zalfjes en andere medicijnen niet werken enzo , maar ik zou er persoonlijk geen laserbehandeling voor over hebben ( bij mij is het dan ook op redelijk onzichtbare plaatsen)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten