Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 20:27
Da Girl
Da Girl is offline
Heeft iemand weleens speed gebruikt?

Laatst gewijzigd op 18-09-2018 om 14:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2002, 20:33
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Ik persoonlijk vind mdma lekkerder. Altijd net te hoge dosis of te weinig. Nee geef mij dan maar een pil mdma met een lichtelijk dosis speed.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:06
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Het is lichamelijk zeer verslavend. Dus je moet eerst overtuigd zijn dat je er vanaf kan blijven.

Ik had telkens een heel lichtelijke dosis via pil. Ik zat nog onder de 80 mg. Dus een lichtelijke dosis. Je voelt je heel energierijk. Je spreekt duizendwoorden tegelijk. Alleen als het uitgewerkt is voelde ik me daarna zwaar verrot. Echt een kater en een brak van een pil is daar niks bij.

De prijzen ligt eraan hoeveel je koopt in een keer en bij wie je het koopt. Als je het gaat snuiven, moet je erop letten dat er geen glas tussen zit. Vaak vrienden over gehoord; klagen met gevolg bloedneus.

Ik zelf zou je het niet aanraden. Neem liever een pil, waar meestal toch een lichtelijke dosis speed in zit.

Derkie
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
heb ut keertje gezien wanneer ut fout ging met glas idd.......

bah, zag er niet fris uit..... en ik moest met die kerel mee naar huis en ff tegen ze ma uitleggen dat ie teveel gezopen had en een klap op z'n neus had gekregen.....

das niet leuk!!
Oud 15-01-2002, 15:07
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
Hi
ja ik heb het wel genomen. Ik snoof het. Ik vond het wel fijn, kriebel in je neus(pijn achtig) maar dat vond ik niet zo erg,
het effect.....tja energiek ik weet nog wel dat ik dacht: damn is dit het??? omdat ik mdma gewend was.

Pas de dag erna besefte ik dat we toch best wel vaag hadden gedaan, vette lulkicks gehad etc.

Ik betaalde 15/20 gulden voor 1 gram
en waar ik het heb gekocht, hoezp wil je dat ete? geloof niet dat je diegene zou kennen.

waaarom wil je dit weten? wil je het zelf gaan doen?

want voordat ik hier de hele topic volkalk ik kan je nog wel meer melden anders kan je me gewoon mailen

xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:18
Fanatic
Fanatic is offline
speed is echt kankah zooi..
hoe kan je die sloeberpoeder nou door je neus verwerken vies spul en je lul krimt er nog ook van.... af en toe een grammejuh sos is toch veel beter...
Reageren

Regels voor berichten